En principi qui ha de proposar al nostre president el nom del nou entrenador -en cas de que acabi arribant-?
-Genís García
-Roger García
-Molet
-Xavi Roca
-Manuel Benavente
(...)
Al final m'hauré de fer a la idea de que les declaracions que em van semblar una pixada fora de test del Ramón Moya, el qual va afirmar que el president estava rodejat de massa gent a l'àrea esportiva i que allà tothom tenia veu i vot, són una realitat més que evident en aquest club. La nostra àrea esportiva sembla el "camarote de los hermanos Marx", i l'últim capítol al que hem hagut d'assistir, el del Jordi Vinyals, és un ridícul ESPANTOS que gairebé ens fa acabar a bofetades amb un altre club català com l'Hospitalet. Tenim tres milions i mig d'entrenadors a l'atur i hem d'anar a tocar precisament un entrenador en actiu amb tot el que això pot comportar.
Fa uns dies -dit pel nostre president a Ràdio Sabadell- l'entrenador que vingués havia de conéixer la ciutat, el club, etc. etc. etc. Més tard ja havia de tenir una mica més d'experiència i ja no calia que conegués el club, ara resulta que ha de ser jove i amb il.lusió... Conclusió: NO TENEN NI IDEA DE QUE NASSOS VOLEN. Cada cop estic més convençut de que aquesta àrea esportiva és un absolut desgavell, i un cop més el nom del CE SABADELL està quedant en entredit i sortint als diaris per temes gairebé de "chiste". Quan una entitat decideix fer fora un entrenador del nivell de Ramon Moya, has de tenir SI o SI, un recanvi a punt i no el curs accelerat d'improvització absoluta que estem protagonitzant. En teoria, per alguna cosa es va fer fora a García Llamas i es va portar a Manuel Benavente, és a dir, per professionalitzar la direcció esportiva del club... Sense comentaris.
Senyors de la directiva, deixem de fer el paperina, mantinguin al David Pirri -pel que sembla l'únic sensat de l'àrea esportiva d'aquest club- com entrenador fins a final de temporada, i quan aquesta hagi acabat, aclarin idees, que asumeixi responsabilitats qui ho hagi de fer i començem de nou.
VISCA EL CE SABADELL FC!!!!!!!!!!!!!!