Autor Tema: Propostes nou entrenador  (Llegit 83663 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re:Propostes nou entrenador
« Respondre #480 el: 08 de Desembre de 2009, 12:21:17 pm »
Porque no nos dedicamos a contar ovejitas y dejar al cuerpo técnico trabajar tranquilo y ya vendrá el verano para preparar la siguiente temporada con un verdadero proyecto que ilusione a toda la Ciudad como hacen en otros lugares que les va muy bien, no hace falta dar ejemplos pero los hay un monton, la cosa es hacer un presupuesto para tener una plantilla con jugadores que sepan de que va esto o es que resulta que todos saben fichar  menos nosotros, ahora toca animar y apoyar al entrenador que tenemos para que lleve este barco averiado a puerto sin que se hunda.

:anims    :anims    :anims

Te veo poco crítico...ahora... :angry2:

Es que la cuestión no es estar o dejar de estar crítico con el entorno, la cuestión es remar todos hacia un mismo lado que esto se nos va a lo más profundo de la categoría nacional, hay que dejar trabajar y que tengan tranquilidad, ya vendrán los del pito a quitárnosla, otro cambio de entrenador ahora o dentro de unas jornadas sería el tercero y esto se está pareciendo a  la temporada del descenso y cada uno de ellos volviendo locos a los jugadores con tanto cambio, ahora toca dejar trabajar animar y apoyar y esperemos al final, luego volveré a estar critico si nos vuelven a engañar los señores de la corbata cuando prometan lo que saben que no van a cumplir, hay que ser realistas.

:anims    :anims    :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8827
  • Gènere: Masculí
« Respondre #481 el: 26 de Desembre de 2009, 13:20:15 pm »

Només com a curiositat, El Badalona es fa amb Toni Llebaría com entrenador, després d´haver probat amb un de casa i no surtí bé del tot com esperaven  :confused:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #482 el: 07 de Febrer de 2010, 22:40:08 pm »
Reobro aquest post, ja que personalment crec que necessitem un entrenador.

Pirri NO està qualificat per aquest lloc, i ho demostra setmana darrera setmana. I no ho dic avui, desprès de perdre, fins i tot guanyant partits, fa estranys experiments que ens podien haver costat molts punts.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat andres

• Jugador Prof.
  • Missatges: 894
« Respondre #483 el: 07 de Febrer de 2010, 22:59:45 pm »
siii! necesitamos un entrenador ya!! pirri no esta titulado, es lamentable que gente con el titulo de nacional este en paro y pirri entrenando en 2b sin titulacion, no puede estar capacitado!
y gente como yo y mucha mas que estamos sacandonos el carnet de entrenador, gastando un dinero, muchas horas de estudio, esfuerzo.. para esta gente como yo que?
pirri vete ya!
"1903, neix el club que porto al cor arlekinats són els colors, Centre d'esports Sabadell"

Sabadell capital del valles occidental!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #484 el: 07 de Febrer de 2010, 23:02:06 pm »
CAP entrenador del món de forma reiterada i per costum posa i treu jugadors que la setmana anterior no han sigut ni tan sols convocats. No és normal.

Jo crec que ara no és moment de canviar res i em d'estar amb ell al màxim.

Això si, a dia d'avui començar a tenir ja lligat ja un entrenador per la temporada vinent.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #485 el: 07 de Febrer de 2010, 23:05:35 pm »
Hay que apollarle hasta final de temporada pero todos vemos los raros experiementos que hace y declaraciones como las de después del partido contra el Valencia diciendo que nos caracterizamos por crear muchas ocasiones de gol. A si? O esta semana que ha dicho que por un mal partido no se puede tener la escopeta cargada. Un mal partido solamente?
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #486 el: 07 de Febrer de 2010, 23:11:32 pm »
O esta semana que ha dicho que por un mal partido no se puede tener la escopeta cargada. Un mal partido solamente?

Això que va dir també el deixa en evidència. I el partit contra l'Ontinyent? I els seus mateixos dubtes a Lleida? i la 2a part del Terrassa? i....... València?....... etc!!

www.miequipo.es

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #487 el: 07 de Febrer de 2010, 23:51:55 pm »
Nunca entendí cesar al mejor entrenador que hemos tenido en los últimos 15 años sin tener ningún recambio pensado y mucho menos que después de dos o tres jornadas del cese se confirmara que no vendría nadie.
Con lo cual a estas alturas y con el único objetivo de no bajar, seria absurdo traer a nadie.

Desconnectat cor arlequinat

• Infantil
  • Missatges: 271
« Respondre #488 el: 08 de Febrer de 2010, 00:14:59 am »
Lliga real Moya-David Pirri:

Empitjora...

Moya: Ontinyent (D), Lleida (V), Terrassa (E), Valencia (V), Oriola (D): 5 2 V 1 E 2D: 7 punts

David Pirri: Ontinyent (E), Lleida (E), Terrassa (V), Valencia (D), Oriola (D), 3 a casa:  5 1V 2E 2D: 5 punts.

Esperem que canvii la sort a  Badalona. Ara va venir la pitjor ratxa del Moya...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #489 el: 08 de Febrer de 2010, 10:11:13 am »
No podemos ir como veletas señores , no puede ser que ahora Pirri no sirva.

Mientras la cosa funcionaba Pirri era bueno y ahora que se pierde Pirri es malo? NO SEÑORES, NO. Un poco de coherencia.

Pirri esta en el banquillo por que la directiva se lo ha pedido y por que asi se ahorran una nomina y un contrato del nuevo entrenador, Pirri era buena solucion para un par de semanas mientras se fichaba al entrenador nuevo pero una vez Pirri se hace con el banquillo (obligado o no) ya no podemos tener mas bailes de gente al mando del equipo por que es muy perjudicial para el equipo.

Ahora mismo tenemos que terminar la temporada con Pirri, !!!!pero eso si!!!! teniendo claro que debemos fichar un entrenador para la temporada que viene y a poder ser con tiempo suficiente como para trabajar la plantilla futura, la pretemporada y la forma fisica del equipo.

Ahora solo nos queda terminar la temporada lo mas dignamente posible y pensar en el proximo año.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #490 el: 08 de Febrer de 2010, 10:18:58 am »
Mientras la cosa funcionaba Pirri era bueno y ahora que se pierde Pirri es malo? NO SEÑORES, NO. Un poco de coherencia.

Disculpa, però jo, de bon principi ja no estava d'acord amb aquesta arriscada aposta. Des de la primera convocatòria, i veient aquestes estranyes rotacions que fa, ja vaig ser crític amb ell. Si veiés que no té títol, però que l'avalen uns anys d'experiència contrastada, encara tindria paciència, però aquest pegat que ens han posat per acabar la temporada, de bon principi no em va semblar correcte.

També em sembla lamentable que diguessin que no volien deixar al Pirri a la banqueta per no cremar la seva figura, i mira quants partits porta a la banqueta...

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #491 el: 08 de Febrer de 2010, 10:24:45 am »
Birrero ya se que no tots diuen aixo, es mes !!! JO SOC DELS QUE SEMPRE A PENSAT COM TU!!!!! nomes has de mirar els meus comentaris antics, pero no podem anar cap on bufa el vent cada 15 dies.

Fes el favor d´entendre les meves paraules per que ja saps que aquest comentari no va per tu, ni per molts altres que pensen com tu.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #492 el: 08 de Febrer de 2010, 10:28:36 am »
Les entenc perfectament PANSO, però vull deixar clara la meva postura davant tothom, desprès d'haver rebut ahir un missatge dient-me que ara que les coses anaven malament, criticava al Pirri.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
« Respondre #493 el: 08 de Febrer de 2010, 10:33:34 am »
Les entenc perfectament PANSO, però vull deixar clara la meva postura davant tothom, desprès d'haver rebut ahir un missatge dient-me que ara que les coses anaven malament, criticava al Pirri.

Aixo et passa per sortir a la Radio massa de "bon rotllo" estem acostumats a les teves rajades i aixo fa pensar que et fas gran i t´acomodes, jajajajajaja

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #494 el: 08 de Febrer de 2010, 10:39:18 am »
Home, rajar, vaig rajar per la ràdio, però amb bones paraules, que és com s'ha de fer.   ;D

Això si, vaig animar del minut 1 al 93, amb un únic moment de debilitat, el canvi de Blas, que tampoc vaig entendre, on em va sortir del meu interior 'Pirri, fot el camp a casa, que t'espera el sofà'.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #495 el: 08 de Febrer de 2010, 10:42:06 am »
Home, rajar, vaig rajar per la ràdio, però amb bones paraules, que és com s'ha de fer.   ;D

Això si, vaig animar del minut 1 al 93, amb un únic moment de debilitat, el canvi de Blas, que tampoc vaig entendre, on em va sortir del meu interior 'Pirri, fot el camp a casa, que t'espera el sofà'.

Home es que aquest canvi només el va entendre ell perquè Blas era l'únic que s'estava movent i ho estava intentant.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #496 el: 08 de Febrer de 2010, 11:08:04 am »
No podemos ir como veletas señores , no puede ser que ahora Pirri no sirva.

Pirri esta en el banquillo por que la directiva se lo ha pedido y por que asi se ahorran una nomina y un contrato del nuevo entrenador, Pirri era buena solucion para un par de semanas mientras se fichaba al entrenador nuevo pero una vez Pirri se hace con el banquillo (obligado o no) ya no podemos tener mas bailes de gente al mando del equipo por que es muy perjudicial para el equipo.

Ahora mismo tenemos que terminar la temporada con Pirri, !!!!pero eso si!!!! teniendo claro que debemos fichar un entrenador para la temporada que viene y a poder ser con tiempo suficiente como para trabajar la plantilla futura, la pretemporada y la forma fisica del equipo.

Ahora solo nos queda terminar la temporada lo mas dignamente posible y pensar en el proximo año.

Jo també hi estic d'acord. Pirri agradi o no és l'entrenador del Sabadell i és amb qui hem d'estar. Estic d'acord també que em semblen MOLT injustes les crítiques vertides cap a ell ara que s'han perdut partits. Quan se'n guanyaven també era Pirrir qui s'assentava a la banqueta.

El que si li demanaria a l'entrendor és que parli el menys possible perque últimament està posant la pota massa cops. Icongruències i decisions contradictòries que no ajuden a que la cosa es calmi.

Esperem que David Pirri pugui salvar l'equip quan abans millor  :ok

www.miequipo.es

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #497 el: 08 de Febrer de 2010, 18:24:37 pm »
Canviar-lo ara? Per que? Si en 4 setmanes no van trobar el perfil adeqüat, supose jo que lo tindran aparaulat per la propera temporà.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #498 el: 08 de Febrer de 2010, 19:05:44 pm »
Aunque todos pensamos casi lo mismo cuando hacemos referencia al puesto de entrenador, resulta ser que a esta altura de la temporada realizar un nuevo cambio sería dar un paso más para estar más cerca del descenso de categoría, el siguiente sería el tercero y nos faltaría luego uno más para igualar las contrataciones de la temporada del descenso a tercera, es lamentable la situación pero ahora hay que esperar y dejar trabajar a la plantilla y al cuerpo técnico, aunque la próxima temporada será más de lo mismo ya que no se ven circunstancias que hagan pensar lo contrario y esto si que es lo nefasto en este Club, los verdaderos responsables seguiran con la misma clase de actuaciones.

:mmmm
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #499 el: 08 de Febrer de 2010, 19:11:15 pm »
Aunque todos pensamos casi lo mismo cuando hacemos referencia al puesto de entrenador, resulta ser que a esta altura de la temporada realizar un nuevo cambio sería dar un paso más para estar más cerca del descenso de categoría, el siguiente sería el tercero y nos faltaría luego uno más para igualar las contrataciones de la temporada del descenso a tercera, es lamentable la situación pero ahora hay que esperar y dejar trabajar a la plantilla y al cuerpo técnico, aunque la próxima temporada será más de lo mismo ya que no se ven circunstancias que hagan pensar lo contrario y esto si que es lo nefasto en este Club, los verdaderos responsables seguiran con la misma clase de actuaciones.

:mmmm

Per el que he llegit quasi tothom estem d'acord que un nou entrenador ara mateix seria negatiu per l'equip, ara començar a planificar la propera temporada doncs ja es podria fer intentar mirar com está el mercat d'entrenadors i aparaulant-ne un abans que ens el fotin. :mmmm 
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡