Enquesta

Quines son les dues ovelles negres?

De Navas
4 (4.9%)
Pages
3 (3.7%)
Berlanga
4 (4.9%)
Agustin
4 (4.9%)
Pelegri
4 (4.9%)
Bermudo
0 (0%)
Chapi
0 (0%)
Morales
10 (12.3%)
Juvenal
23 (28.4%)
Axel
1 (1.2%)
Puigdollers
1 (1.2%)
Castell
0 (0%)
Robles
4 (4.9%)
Milan
3 (3.7%)
Joel
3 (3.7%)
Pradas
2 (2.5%)
Arnal
1 (1.2%)
Blas
6 (7.4%)
Fran
8 (9.9%)

Total de vots: 41

Autor Tema: Quines son les ovelles negres?  (Llegit 2113 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
  • Gènere: Masculí
Quines son les ovelles negres?
« el: 12 de Novembre de 2009, 18:36:30 pm »
Ja sé que això poder no ajuda molt, i pot desastabilitzar, però m'agradria saber que pensen els arlekinats sobre cap on poden anar els trets quan es parla de DUES ovelles negres al vestuari.
Teniu 2 vots casascun.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
Re: Quines son les ovelles negres?
« Respondre #1 el: 12 de Novembre de 2009, 19:39:00 pm »
Sigui ki sigui , crec que sense el Moya , aquestes dues persones se centraran i s'haura acabat el problema , per tant no arribarem a saber-ho mai i millor aixi. Ara bé , com a joc nostre , fent hipotesis  i analitzant un a un , em surt un grup de cuatre d'on pot estar els dos noms que es refereix Moya.
PELEGRI: Encara que sembli mentida , es possible que a Moya no li agrades el to critic que va tenir desde Ontinyent , i la iiregularitat mostrada fins ara   JOEL:A nivell d'actitut no sé pas que se li pot recriminar a ell pk en realitat crec que si no fa gols es per ser victima dels esquemes de Moya po bé, ja se sap , lo facil es carregar contra un davanter golejador que no està fent gols  BLAS: Clar canditat per mi , havia de ser fresc , electric , revulsiu i ens trobem amb un tio quan no sta misteriosament lesionat tp ha fet res de bo  ROBLES:Em recorda massa a Pablo Sanz

Sempre hipotesis i esperant que qui sigui , ara començi a rutllar pel bé de l'ekip i el seu bé personal....

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #2 el: 12 de Novembre de 2009, 22:28:39 pm »
No tinc masses ganes de donar noms ni crec q cap d nosaltres sigui ningú com per a començar a remoure quines poden ser les ovelles negres de l'equip segons el sr. Moya.
Això és una opinió respectable per la seva part però la qual no crec q tinguem que fer.ni massa cas ja q ell ara com és normal criticarà a tot el q consideri possible culpable de la seva marxa inclús a una part d'afició, mentre q nosaltres el q em de fer és estar amb l'equip i no jugar a escollir quines són les ovelles negres que fan mal al vestuari.

No obstant i ja que heu obert el post diré que pel Ramon, considero que aquestes ovelles negres a la força deuen ser dos jugadors que portin més d'una temporada vestint la samarreta del Sabadell, que han perdut el seu protagonisme aquesta temporada i que en moments determinats puguin tenir caracter de "lideratge" en el vestuari.  De la llista crec q són poquets els q reuneixen aquestes característiques (per mi 3-4) i d'aquests 3-4 suposso q deuen estar els 2 q nombra el Moya.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #3 el: 12 de Novembre de 2009, 22:37:40 pm »
Jo penso que és millor no fer més safareig sobre el tema, per no caldejar més l'ambient.

Com més tranquilitat millor per tots.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #4 el: 12 de Novembre de 2009, 23:17:20 pm »
yo tampoco voy a botar ni dire nombres, esta encuesta no creo que haya sido una buena idea hacerla  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #5 el: 12 de Novembre de 2009, 23:47:54 pm »
A mí,sincerament,em dona igual.L´únic que vull és que l´equip comenci a rutllar jà !!!!!! :scut :bandera :beer2
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #6 el: 13 de Novembre de 2009, 05:50:20 am »
No en tinc ni punyetera idea  :confused:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat vimo

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1006
« Respondre #7 el: 13 de Novembre de 2009, 11:44:45 am »
Jo penso que és millor no fer més safareig sobre el tema, per no caldejar més l'ambient.

Com més tranquilitat millor per tots.

Estic d'acord amb tots els que dieu que el millor és no remenar més la m.r.a, ja que l'únic que farem és ajudar a cremar més la situació i ara el que necessitem tots plegats és molta tranquilitat.

Per una altra banda, segurament, un dels motius d'haver fet fora al Moya és que se li havia escapat el vestuari. Així que un cop fet fora a l'entranador ja no hi ha ovelles negres.

I per últim, compte en agafar com a veritat absoluta el que diu una persona que ha perdut la feina, sempre tendirà a estar resentida.

Vinga doncs, tots a mort amb la plantilla i el nou entrenador, ja que son ells els encarregats a treure l'equip endavant.

AMUNT SABADELL !!!

P.D.: A veure si aquest diumenge l'equip comença a rutllar al camp, igual que l'afició a la grada, ja que aquesta temporada tots plegats hem estat fluixos...

Dret a ser únic i excluxivament arlequinat.

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #8 el: 13 de Novembre de 2009, 14:22:13 pm »
Ja vaig pensar en fer aquesta enquesta, però vaig considerar que millor era no enterbolir més l'ambient amb donar noms que ni sabem. La gent pot fer-se una idea, però no es pot saber al 100% si no ho diuen. Per tant com diu algun company millor donar tranquilitat i potser aquest problema desapareixerà amb la marxa del entrenador (encara que no sóc gaire optimista en aquest aspecte i si no escolteu les declaracions de Guti. Qui és així és així).

Acabo de mirar els resultats i no estic gens d'acord. Pel que ha comentat Moya ha de ser algu nou d'aquest any. No crec que els que porten desde l'any passat ara hagin canviat.
Com deia. Millor oblidar aquesta enquesta per no dir que l'elimini el seu creador.
« Darrera modificació: 13 de Novembre de 2009, 14:28:53 pm per Roma »
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #9 el: 13 de Novembre de 2009, 14:36:20 pm »
Ayuso i Arroyos.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat umbria

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2760
  • Gènere: Femení
« Respondre #10 el: 13 de Novembre de 2009, 17:09:50 pm »
per l'única cosa que han servit aquestes declaracions d'en Moya ha estat per què tots els jugadors quedin sota sospita i això no està bé.
Si ell aquesta temporada no ha estat capaç (com els resultats fins avui, i remarco: fins avui) demostren, no cal anar no nomès culpabilitzan als jugadors, i extendre el dit  i assenyalar dos culpables però enterbolint a tothom.
Si un és senyor no fa això. Si un és valent no té por a xerrar. Si un és coherent, marxa sino li donen el que demana.Si un admira tan una afició no li inculca "el virus de la duda" i se'n va tan tranquil a collir cargols.
Mai m'agradat en Moya, a nivell esportiu no se li poden discutir alguns resultats, a nivell gestió de jugadors i discurs sempre he considerat un individuu erroni i erràtic.
Amb això m'ho ha acabat de certificar.
Millor Moderadora Forera Novell

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #11 el: 13 de Novembre de 2009, 22:57:51 pm »
jo crec que les 2 ovelles negres son agustin y juvenal.
SOM DE 2a A!!

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #12 el: 14 de Novembre de 2009, 00:17:46 am »
Ja vaig pensar en fer aquesta enquesta, però vaig considerar que millor era no enterbolir més l'ambient amb donar noms que ni sabem. La gent pot fer-se una idea, però no es pot saber al 100% si no ho diuen. Per tant com diu algun company millor donar tranquilitat i potser aquest problema desapareixerà amb la marxa del entrenador (encara que no sóc gaire optimista en aquest aspecte i si no escolteu les declaracions de Guti. Qui és així és així).

Acabo de mirar els resultats i no estic gens d'acord. Pel que ha comentat Moya ha de ser algu nou d'aquest any. No crec que els que porten desde l'any passat ara hagin canviat.
Com deia. Millor oblidar aquesta enquesta per no dir que l'elimini el seu creador.
Vaig esta a punt de no fer-la, però al final vaig decidir crear-la, per poder tenir una idea del que creia la gent, ja que jo no en tinc ni idea cap on van els tirus.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat pil

• Juvenil
  • Missatges: 528
  • Tornarem
« Respondre #13 el: 14 de Novembre de 2009, 08:03:33 am »
Ovelles, ovelles potser no. Blanques o negres tampoc. L´única ovella que hi havia al vestuari per a mi no era arlequinada sino blanquiblava. Per tant mort el g*s morta la rabia

Desconnectat ArlekinatsSenseFronteres

• Entrenador
  • Missatges: 1723
  • BLANC-I-BLAU, HARRY POTTER-4 i DimonietSBD
« Respondre #14 el: 15 de Novembre de 2009, 16:33:28 pm »
Blas que cada dia , cada derrora esta mes content i Pagès
Chipirones + pizza fruiti de mare = Arlekinats sense Fronteres.     "¿Un rival sin interés atacante? Es como intentar hacer el amor con un árbol."

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #15 el: 15 de Novembre de 2009, 19:12:18 pm »
 :bandera :bandera

No se però en sembla que tenim un ramat i no se si d'ovelles o de cabres :rant:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Arrrrrrlekinat