Autor Tema: Com cansa llegir aquest fòrum últimament...  (Llegit 4095 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 2658
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @EscribaManel
    • Penya @rlekinats.com
Com cansa llegir aquest fòrum últimament...
« el: 13 de Novembre de 2009, 12:31:01 pm »
Serà que em començo a fer gran :icon_question:
Malauradament li he de donar la raó a un bon amic meu. Cansa molt llegir aquest fòrum. Cada dia més. I és perquè alguns es dediquen exclusivament a escriure quan les coses van mal dades, a tirar m**** i més m**** a tort i a dret. Això sí, sense embrutar-se les mans, per suposat.
Sabem que aquest fòrum és seguit per tothom, inclosa la directiva, encara que diguin que no. El problema per la directiva i això és una advertència per a ells, és que en facin massa cas. Les crítiques s'han de mirar d'on venen i si aquí som fins a 200 usuaris, ja m'agradaria saber quants són els busca-raons.
Ja sabem què va passar ara fa quatre temporades on aquest mateix fòrum era, en molta més mesura del que alguns es pensen, qui prenia moltes decisions. I ja sabem com va anar tot.
Malauradament alguns tenen molt temps lliure per escriure aquí, posant números a la pantalla, suposant que tothom s'emporta calés de la caixa, com si això fos l'ajuntament de Santa Coloma, que el Banc Sabadell i Caixa Sabadell no posen calés perquè no se'ls ha demanat mai res i que si no pugem és perquè no hem volgut fitxar a bons jugadors.

Us heu adonat que els més veterans d'aquest fòrum cada dia escriuen menys :icon_question:

Ho he dit per una altra banda: aquells que consideren que el club està tan mal portat i creuen que tenir un pla per portar-lo a primera en dos anys (proposta que ja vam patir) que la facin a la Fundació, que és la propietària del club i quan li dóni la gana poden fer fora a una directiva que, per més que se'ls votés en unes eleccions de pa sucat amb oli.

No m'agraden moltes coses del club i com s'estan portant, entre d'altres i només per posar un exemple, ja s'ha demanat tres vegades una reunió directiva-penyes i no s'ha obtingut resposta. Això no vol dir que tot es faci malament, que hi ha qui roba al club i mil fal·làcies més.
« Darrera modificació: 13 de Novembre de 2009, 12:53:47 pm per Manelinho »
VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL!!!
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
Re: Com cansa llegir aquest fòrum últimament...
« Respondre #1 el: 13 de Novembre de 2009, 12:58:53 pm »
De tots és sabut que jo sóc un dels veterans i polèmics del fòrum. Sempre he sigut molt crític, pero sempre constructivament i aportant arguments als debats. Per què? Perquè m'estimo el Sabadell i sempre vols que les coses vagin millor. Però en aquest fòrum ja no es pot opinar amb arguments. Tots els debats són discusions de testiculina i com no opinis el mateix que certa gent resulta que ets egarenc o coses pitjors que has de llegir.
Hi ha molt retrassat intel·lectual en aquest fòrum i molt garrulillo que confon els HAY amb els AHÍ o amb els AY! Veient com escriu cadascú ja se sap de quin nivell estem parlant, i cada vegada hi ha menys escrits amb coherència. Anormals de carret que foten el ganso cada dia amb les mateixes tonteries i que fa 3 setmanes opinaven que tot anava bé i ara ho cremen tot.
Deu ser la crisi, que com anar al bar a fotre's el quinto i rajar de tot és massa car, ho fan pel fòrum.

Realment lamentable. Però més lamentable és que qui han de posar ordre deixen de fer la seva feina.

Un detall amb el que he marcat: fins a quin punt un pot eliminar les opinions dels demés :icon_question: Cadascú hauria de ser prou espavilat per saber què, fins on es pot i sobretot en quin to es pot -o s'ha de- parlar. La censura no és la solució.
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #2 el: 13 de Novembre de 2009, 13:12:12 pm »
Yo k tambè soc dels mes veterans del forum, que els meus inicis van ser molt polemics tambè, desde fa 4 anys, l'any del descens vaig deixar d'escriure en el post del primer equip casi cap cop. I al principi no escribia pero m'ho llegia casi tot... pero es que desde fa un temps apenes llegeixo perque es fastigos llegir-ho la veritat... els que som veterans veterans casi mai escribim ja i l'essencia d'aquest forum es va perdre fa molt temps, i jo únicament hem dedico a escriure al futbol base que es el únic lloc on encara no esta infectat el forum.
Penso que això ja no te solució xq aquest forum torni a ser el que era, crec que es tard, molt tard per recuperar-ho pero bueno, son coses que pasen i no es pot culpar a ningú o es te que culpar a tots.

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #3 el: 13 de Novembre de 2009, 13:32:20 pm »
Fa molta gràcia. Jo em vaig registrar al març de 2005 com tots vosaltres i no noto massa diferència en aquest fórum, tret de que sí que és veritat que abans hi habia més "colegueo" que per sort ara n'hi ha menys.
Jo no escric gaire i he tingut époques que llegia més que d'altres, però vaja, segur que tothom li ha passat i és normal perquè quan hi ha temps de crisi esportiva tant sovint en aquests anys hi ha més moguda.
Però vaja, això és fer un debat del debat i no porta enlloc. I recordo que hi ha hagut més vegades que s'ha obert un fil com aquest, però al contrari, obert per algú fart dels "coleguismes" entre alguns foreros.
Honor al Sabadell

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
  • Missatges: 357
« Respondre #4 el: 13 de Novembre de 2009, 13:44:25 pm »
Yo no sé si sentirme aludido o no, pero vamos, los "veteranos" argumentáis que los motivos que motivan vuestra poca participación es el alto índice de crítica "destructiva" hacía el club o la directiva que se practica en este foro últimamente. Para mí el problema está en que muchos de los que os consideráis veteranos actualmente trabajais directa o indirectamente para el club, algo que limita también vuestra participación, sea en forma de opinión, digamosle normal, o en forma de critica. Por ejemplo, que yo sepa, 2 de los que habéis escrito aquí como "veteranos", a uno le he visto haciendo fotos por el campo con un peto, me parece que escribe o participa en El Saballut, algo que requiere colaboración por parte del club, y el otro si no me equivoco es entrenador del fútbol base, es normal que no os guste la crítica que vosotros consideráis destructiva, ami en vuestra situación tampoco me gustaría. Yo no llevo demasiado tiempo por aquí, pero ya me ha dado tiempo a ver como algunos usuarios que anteriormente eran de los que más se encendían en este foro, han disminuido su participación y su "nivel de crítica" tras el paso por cierto equipo del fútbol base...

Pd.: Yo no me considero alguien que escriba siempre para destruir, en realidad solo hablo en este foro cuando tengo algo que decir o preguntar.  :beer2

Desconnectat Manelinho

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
    • Penya @rlekinats.com
« Respondre #5 el: 13 de Novembre de 2009, 13:59:50 pm »
Yo no sé si sentirme aludido o no, pero vamos, los "veteranos" argumentáis que los motivos que motivan vuestra poca participación es el alto índice de crítica "destructiva" hacía el club o la directiva que se practica en este foro últimamente. Para mí el problema está en que muchos de los que os consideráis veteranos actualmente trabajais directa o indirectamente para el club, algo que limita también vuestra participación, sea en forma de opinión, digamosle normal, o en forma de critica. Por ejemplo, que yo sepa, 2 de los que habéis escrito aquí como "veteranos", a uno le he visto haciendo fotos por el campo con un peto, me parece que escribe o participa en El Saballut, algo que requiere colaboración por parte del club, y el otro si no me equivoco es entrenador del fútbol base, es normal que no os guste la crítica que vosotros consideráis destructiva, ami en vuestra situación tampoco me gustaría. Yo no llevo demasiado tiempo por aquí, pero ya me ha dado tiempo a ver como algunos usuarios que anteriormente eran de los que más se encendían en este foro, han disminuido su participación y su "nivel de crítica" tras el paso por cierto equipo del fútbol base...

Pd.: Yo no me considero alguien que escriba siempre para destruir, en realidad solo hablo en este foro cuando tengo algo que decir o preguntar.  :beer2

Primer de tot, es pot sentir aludit qui sigui, tothom o ningú, jo no he dit cap nom. Però anant al tema, sobre el que he marcar, aquest sóc jo i no tant sol hi escric, sinó que dirigeixo la revista. Malauradament no la deus mirar massa si tens aquest dubte. Per cert una revista que no te un sol anunciant no comporta beneficis, que ens fa perdre a tots molt de temps, a part de les despeses que hi ha per haver d'anar a entrevistar a qui sigui, etc.. Pel que tornem a parlar sense contrastar -no t'ho prenguis malament, però és així-. La col·laboració amb el club o del club per la revista, si ho vols dir així, és la de tenir acreditació precisament per baixar a la gespa a fer les fotos que després es publiquen a la revista. Punt i final.
D'aquí a que em parleu A MI d'amiguisme amb la directiva, és perquè no heu estat mai, per exemple, a una reunió de penyes.
Ara bé, segueixo en el que ja he dit: si creieu que el millor és cremar-ho tot a la jornada 12, endavant, a veure què ens queda després.

I reitero: qui tingui un bon projecte, que el presenti a la Fundació. I qui vulgui opinar, que ho faci amb la més absoluta de les llibertats, però que sàpiga que si un rema cap a un cantó i un altre cap a un altre, no arribarem mai a port. Us sona allò de les dues famílies, doncs aquí al fòrum sembla que n'hi ha una tercera.
VISCA CATALUNYA!!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #6 el: 13 de Novembre de 2009, 14:06:41 pm »
Hi han foreros que fa temps que no participen i en canvi seguixen el club, i potser és perque no les agrada l'estil del foro, però fa temps que no participen. Altris no participen, com diu Sac_DruMMer des que han entrat a dintre del club, o a colaborarr en coses voltant el club, o fins i tot jo vaig estar temps sense participar-hi, simplement per falta de temps i per un desacord amb un forero i amic en el passat. Lo únic que hi haurà gent que pensarà que millor no participar-hi que intentar canviar-ho, i així lo que fan és dixar que el foro agafi un altri rumb, el que no li agrada a ell com a usuari.
Jo estic més en la línea de Grimber en aquest tema, preferesc més opinió incondicionada i menys colegueo.

I reitero: qui tingui un bon projecte, que el presenti a la Fundació. I qui vulgui opinar, que ho faci amb la més absoluta de les llibertats, però que sàpiga que si un rema cap a un cantó i un altre cap a un altre, no arribarem mai a port. Us sona allò de les dues famílies, doncs aquí al fòrum sembla que n'hi ha una tercera.

També el foro és un escenari de la lamentable guerra de famílies que hi ha en el club de fa anys. Afortunadament, sempre ha estat tallada per altres usuaris que les han fotut canya.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
« Respondre #7 el: 13 de Novembre de 2009, 14:17:44 pm »

Primer de tot, es pot sentir aludit qui sigui, tothom o ningú, jo no he dit cap nom. Però anant al tema, sobre el que he marcar, aquest sóc jo i no tant sol hi escric, sinó que dirigeixo la revista. Malauradament no la deus mirar massa si tens aquest dubte. Per cert una revista que no te un sol anunciant no comporta beneficis, que ens fa perdre a tots molt de temps, a part de les despeses que hi ha per haver d'anar a entrevistar a qui sigui, etc.. Pel que tornem a parlar sense contrastar -no t'ho prenguis malament, però és així-. La col·laboració amb el club o del club per la revista, si ho vols dir així, és la de tenir acreditació precisament per baixar a la gespa a fer les fotos que després es publiquen a la revista. Punt i final.
D'aquí a que em parleu A MI d'amiguisme amb la directiva, és perquè no heu estat mai, per exemple, a una reunió de penyes.
Ara bé, segueixo en el que ja he dit: si creieu que el millor és cremar-ho tot a la jornada 12, endavant, a veure què ens queda després.

Cuando digo "colaboración" no me refería a términos económicos si no a lo que tu dices, digo yo que si por ejemplo el club no te dejara hacer las fotos tendrías suficientes motivos para cargar contra él, aunque no sea el caso. Otra cosa que también me choca es que un usuario que me parece que también es de tu peña, abriera un post cargado de un optimismo prácticamente irracional e ilógico, hablando de ascenso y demás, tenga los mismos apellidos que un miembro de la Junta Directiva. Yo tampoco soy partidario de quemarlo todo en la jornada 12, ni tampoco estoy en condiciones de presentarle un proyecto a la Fundació, pero que no se hable aquí de remar para un lado y para otro cuando hay gente que ya va en el barco y sin remar. Hay mucha gente como yo, que no nos enteramos de la mitad de lo que aquí se habla y que la única relación que tenemos con el club son los napos que soltamos para pagar el carnet y las jornadas económicas.  :beer2

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #8 el: 13 de Novembre de 2009, 15:45:56 pm »
Totalment d'acord amb el títol. El que ens passa es que aquest és el nostre Sport, Marca, Mundo Deportivo, digali com vulguis... l'únic lloc en que podem parlar de noms com De Navas o Fran Arévalo ( agafats al atzar ) on la gent no et mira com un freak. El fòrum enganxa però desgasta molt, molt més del normal en un club que desgraciadament ja és un Històric de 2B.
The pride of Catalunya

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #9 el: 13 de Novembre de 2009, 15:47:45 pm »
Totalment d'acord amb vosaltres. Jo ja fa temps que no escric gaire en els subfòrums com Primer Equip o Tribuna per aquesta raó. Estic bastant fart de les acusacions sense proves, de les tonteries d'alguns i de les desacreditacions personals.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Arrrrrrlekinat

• Visitant
« Respondre #10 el: 13 de Novembre de 2009, 16:29:53 pm »
Jo em vaig registrar l'any de 3ª. Tothom sap que als meus principis era un usuari molt polèmic (total, per dir el que pensava), he tingut "bronques" amb molts foreros, amb uns ho he arreglat, d'altres continuen igual, però es pot dir que estic bastant "reinsertat" al Fòrum: les meves crítiques ja no són tan dures com al principi, he deixat la meva "verborrea àcida" (així ho va batejar Sexeibirra, i em va encantar) per prudència, no caic en provocacions... No crec que aquest Fòrum ja no estigui llegible. El que passa és que d'opinions n'hi per a tots els gustos: unes seran constructives, d'altres crítiques, altres que no tenen ni cap ni peus... Però ha d'haver-hi de tot a la vinya del Senyor. A mí, l'única cosa que em desagrada d'aquí és l'amiguisme mafiós i petulant que fa que alguns foreros es creguin els amos i senyors del Fòrum. Ojo!: i no ho dic sense coneixement, perquè a l'hora de sancionar algú, a la vista estan aquestes "amistats"...

Desconnectat BERMOS_SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1264
« Respondre #11 el: 13 de Novembre de 2009, 18:29:47 pm »
Estoy registrado en el Fòrum desde el año 2005, y la verdad, a mi no me cansa leer en él. Que hay opiniones muy críticas, normal. Que hay gente que ataca gratuitamente, normal. Es normal que donde concluyen un gran número de opiniones, las haya constructivas, destructivas, agresivas, blandas, de amiguismo, etc., etc., etc. El Fòrum ha evolucionado, por suerte, y habrá cosas que nos gusten más y otras que nos gusten menos. Pasa en la vida cotidiana, como no va a pasar aquí. La inteligencia no está en no hacer críticas que no gusten a los demás por su agresividad o su destrucción. La inteligencia es leer lo que a uno le interesa leer y no leer porque sí. Lo inteligente es entrar al Fòrum como hemos hecho siempre, leer lo que cosideremos interesante, opinar donde creamos que tenemos que opinar, y punto. No estoy conforme con la manera de criticar que usan muchos, pero no considero que se les haya de vetar por ello, su opinión y su manera de plasmarla en el fôrum es tan válida como la mía o la de Manelinho o la de Kita, etc, etc.
Simplemente, entrad, leed lo que os interese, opinad donde creais oportuno e ignorad el resto. El tiempo se encargara de limpiar el Fòrum por si solo de gente que no merezca estar en él, si es que considerais que hay gente que no merece opinar en él.
SEMPRE SOM ELS MATEIXOS PERÒ MAI EN FALTA NI UN

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #12 el: 13 de Novembre de 2009, 18:37:20 pm »
Tens raó Manel, a mi cada cop em cansa mes llegir el forum  tothom ja sap que jo vaig tenir molts problemes l'any del descens però es que ultimament amb perdó però cada cop hi ha mes xorrades tot aixi cada dia em conecto aviam que diuen

VISCA EL SABADELL

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #13 el: 13 de Novembre de 2009, 18:49:44 pm »
Jo no crec que el forum hagi empitjorat de forma majúscula en comparació en d'altres crisis esportives. Si que penso que amb els anys, per molts motius, el forum ha anat canviant. Per alguns serà a millor, per d'altres serà a pitjor i per d'altres la cosa seguirà igual.

Personalment crec que si que sobren acusacions de certs nicks (i que alguns no són de persones desconegudes), que acusen i ho destrossen tot, ACUSANT SENSE PROVES, suposo que per ressentiment o per algún motiu que molts desconeixem. Si algú diu: "el president........"  o "un jugador el vaig veure a ...." --> Que ho demostri AMB PROVES i no intenti minar a aquella persona davant l'entorn i l'opinió de molta gent. Això si que em sobra a mi.

Hi ha gent que és crítica i i a d'altres els sembla tot bé. Crec que les dues versions són vàlides i cadascú és prou gran per entendre algunes de les opinions i saber també d'on venen.

I està clar també que les opinions de les persones que escriuen en aquest forum (meravellós forum), ja siguin d'una opinió o d'una altra, són igual de vàlides i igual de respectables, sempre i quan no s'entri en l'insult i la desqüalificació personal.

De fet, és L'ÚNICA VIA ( i que ningú s'enganyi pensat d'altres fórmules com reunions de penyes o assamblees... que tenen un altre objectiu) per veure com va i quin estat d'ànim demostra l'entorn. El dia a dia vaja. Hi parla molta gent i s'hi diuen moltes coses interessants i per això penso que l'hauriem de cuidar entre tots.

Jo demanaria una mica de pau entre els forerus, perque com s'ha dit moltes vegades, aquí som pocs i només falta que molts estiguin enfadats o barallats.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #14 el: 13 de Novembre de 2009, 19:21:27 pm »
A ver, una cosa no tiene nada q ver con la otra... di su nombre, si todos sabemos de kien hablas... vamos, no creo q te refieras a mi tp, pero si q me toca a mi pq trabajo codo a codo con él. Está claro que cuando uno se mete en el sabadell no va a tirar piedras contra su propio tejado, tp nos va a gustar todo lo q se dice del club claro está, estaremos de acuerdo con otras cosas y nadie puede estar tp al 100% contento de todo lo q le rodea, pq siempre hay un margen de mejora. Pero se habla con kien se  tiene q hablar y ya está, y se intenta solucionar todo lo q se pueda.... Y que ahora no hable tanto en el foro no kiere decir q sea pq está en el club y antes no lo estaba, ni pq nos hayan dicho q nos callemos desde el club... pero si yo trabajo para alguien pues está claro que no soy bobo y no voy a rajar en un foro público sobre según q cosas, y aún menos lo haré cuando me vaya de akí, no soy de dar pataletas. Esta persona de la q hablas tp tiene q entrar al trapo de todo lo q se dice y tp tiene pq leerse el foro de pe a pa y oye, q la gente va cambiando tb!! Y mira, pq no, la gente tb escucha los consejos de sus amigos... Y también hay q dar una imagen.

Y bueno, por lo que se habla del foro... yo soy uno de los veteranos, y veréis que mi participacion no ha disminuido un poco...ha disminuido muchísimo, por no decir que mi participación es practicamente nula ya. No es pq esté metido en el amater desde hace más de un año ni nada por el estilo, ni pq me haya peleado con nadie, ni pq nadie me hayan dicho q no participe. Siempre he intentado ser coherente con lo que he dicho, no he hecho creer a nadie algo que no es con mi opinión como si fuera la única que valía ni nada por el estilo. Simplemente hay gente que me ha hecho aborrecer el foro. Ni la situación del sabadell, ni la directiva, ni los jugadores... nada de eso, ni son los usuarios nuevos los q me lo han hecho aborrecer, son algunos usuarios que ya llevan tiempo por aki, que por el simple hecho de llevar mucho tiempo por akí ya creen que pueden decir lo q les da la gana, siempre con suposiciones y mentiras, e incluso haciendo creer que lo que dicen lo han comprobado y es verdad. Hay mucho resentido akí en el foro, y eso se refleja en cada uno de los mensajes q escriben, siempre exando M... por la boca y calladitos cuando las cosas van bien. Ké aburridos son esos mensajes de 200 lineas. Para ké leerlos? Si al final siempre piden lo mismo, la dimisión de la directiva por ejemplo, o la del entrenador, solo falta pedir la dimisión del utillero... para pedir eso no hace falta tanta historia!!

Desconnectat SaC_DruMMeR

• Juvenil
« Respondre #15 el: 13 de Novembre de 2009, 20:37:18 pm »

Birri te entiendo y te comprendo perfectamente, y tampoco me refería una persona en concreto, sólo quería venir a decir que hay algunos motivos más para que los "veteranos" del foro disminuyan su participación más allá de que los "nuevos" les molestemos o algo parecido, que son los motivos que me has puesto tú. Aprovecho para decirte que me parece que hacéis una labor excelente y que aunque esta temporada todavía no he podido ir a veros, el año pasao fui alguna vez y la verdad es que flipé con el juego que desarrollaba el equipo y no me explico como no se pudo conseguir el ascenso, así que espero poder acercame en los próximos partidos. :ok

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7184
« Respondre #16 el: 13 de Novembre de 2009, 20:43:28 pm »

Jo sí que sóc polèmic, peró sempre intento argumentar les coses com bonament puc.
Crec que de piques en tenia molts més i més forts abans que ara, sobretot fa quatre anys. Ara miro de frenarme peró sempre mirant de criticar amb respecte.

Que de vegades t'agafa en calent? Pot ser. Peró una cosa sí es ben certa: una cosa és el que diem al fòrum, una altra les decisions deñc club. Mai han d'anar de la ma.

També dir-vos que gràcies a aquest fòrum aquest és un club singular. Segurament, si una empresa d'estudis d'internautes i sociologia ens coneixés, ens tindria en compte.

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #17 el: 13 de Novembre de 2009, 21:50:47 pm »
Yo soy más novato que la mayoria de los que estais escribiendo en el post,  ya que hasta hace año y medio no tenia internet en casa , pero sólo tenerla ya me di de alta en este fórum, ya que me habian hablado de él. Yo estoy encantado que el club de mis amores de para tantas opiniones a lo largo de un dia, es alucinante! Por tanto no tengo el criterio suficiente para valorar si ha perdido calidad respecto al pasado, a mi actualmente me parece estupendo, que cada uno pueda exponer sus pensamientos, todo y que creo que hay gente que sistematicamente más que hacer crítica es auténtico criticón a todo lo que nos rodea. Pero creo que mientras nos dirijamos con educación y corrección todas las opiniones deben valer.  :beer2

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #18 el: 13 de Novembre de 2009, 22:04:17 pm »
Jo ja fa temps que vai deixar d'escriure al forum, el llegeixo sovint, molt sovint, però vai preferir deixar d'opinió senzillament perquè era aborrit i monòton, i ja se sap, a falta de temps i sobretot de ganes un va deixant les seves aficions, i una era aquesta, de banda i olvidada. Suposo que algun dia m'hi tornaré a posar, comentaré, argumentarem i discutirem, però actualment això s'ha tornat una olla de grills. A viam si entre tots, recuperem aquella il.lusió que fa uns anys tan teníem, i ni tan sols havíem jugat play off d'ascens!
Apa companys, una abraçada a tots!!!

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #19 el: 13 de Novembre de 2009, 23:15:22 pm »
Personalmente, me inscribí en este foro en mayo de 2005 y también participé con el mismo nick en el anterior foro del Sabadell ubicado en melodysoft.com (el de fondo negro y letras naranjas). Mis mensajes escritos no llegan a los 800, mientras que algún otro forero supera ampliamente los 5.000 en mucho menos tiempo. Nunca me he prodigado en escribir mucho pero desde siempre he tenido interés en dejar constancia de mi opinión en los diversos temas que han ido surgiendo a lo largo de estos años y de forma, más o menos, continuada en el tiempo. Si soy un forero veterano os lo dejo a vuestra consideración.

Siempre me ha agradado interesarme por la actualidad del Sabadell y desde siempre he utilizado este foro con estos fines, informarme y dejar constancia de mi opinión en debate con otros aficionados. A la hora de utilizar este foro como medio informativo de la actualidad del Sabadell siempre lo he hecho desde la consideración de que éste es un FORO PÚBLICO y, como tal, abierto a cualquier tipo de información, veraz o no veraz, que cualquier forero quiera publicar. Por lo tanto, no me puedo sentir engañado por nada de lo que aquí se pueda decir, simplemente toda información pasa mi criba personal de lo que me parece veraz, o no.

Dentro del foro he visto de todos los colores, ANTES Y AHORA. Desde gente que lo ha utilizado para defender o criticar a la directiva de turno con intereses indudablemente propios, foreros que lo han utilizado descaradamente como altavoz y medio para salir del anonimato y intentar abrirse una vía personal completamente ajena a los fines de este foro, foreros que han intentado crear corrientes de opinión favorables a determinados jugadores con los que mantenían algún tipo de vínculo familiar o de afinidad, foreros de los llamados "veteranos" que atacaban de forma dialécticamente agresiva y menospreciante a algún otro forero que manifestaba una opinión contraria a la suya, grupos de foreros que creían que controlando el foro poco menos que controlaban el club, etc. Pero esto ha pasado ANTES Y AHORA, y esto ocurre porque estamos en un foro público y anónimo, por el que se pueden verter opiniones con intereses diversos.

El comentar que la prueba de que este foro está yendo a peor es el hecho de una gran mayoría de foreros veteranos han dejado de escribir no me vale, porque esta afirmación vuelve a caer en el error pasado de pretender atribuir mayor importancia y calidad a las opiniones vertidas por los foreros veteranos en detrimento de las opiniones vertidas por los foreros de nuevo cuño, lo cual es absurdo. Las buenas opiniones, las críticas constructivas y argumentadas, no son patrimonio exclusivo de los foreros veteranos y si efectivamente existe algún forero que ha dejado de participar por entender que este foro ha caído en manos de la crítica fácil, la mala educación, la ausencia de razonamiento, etc. le animo a que vuelva a participar y a contribuir a subir el nivel.  

« Darrera modificació: 13 de Novembre de 2009, 23:19:34 pm per J.R.G. »