Autor Tema: Control carnets  (Llegit 1358 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Minotaure

• Infantil
  • Missatges: 139
  • Gènere: Masculí
Control carnets
« el: 11 de Octubre de 2005, 19:32:28 pm »
Sr. Gil,

m'agradaria saber el motiu perquè encara no hi han instal·lats els torns de control d'accés a l'estadi si ja s'han jugat 4 partits de lliga a casa.

Quan em vaig fer soci em van dir que només obirien la porta de l'Olimpia perquè hi haurien instal·lats torns per controlar l'accés. Ara resulta que no hi han torns i només s'obre aquesta porta.

L'actual control de carnets és tan deficient que un mateix carnet pot servir per tantes persones com es vulgui. Això és molt lamentable, tan per la gent que ha pagat el carnet com qui ha pagat entrada i també per el propi club que està perdent diners. A més contra el Terrassa la porta d'accés estava saturada.

Li agrairia una resposta Sr. Gil.

Gràcies per la seva atenció.

Desconnectat Andreu Gil

• Infantil
  • Missatges: 134
Re: Control carnets
« Respondre #1 el: 11 de Octubre de 2005, 19:49:30 pm »
Benvolgut:

El motiu de no instal·lar els tornos de control d'accessos h'estat degut a l'alt cos que significava per el nostre club, altres prioritats ens indicaven que no era el moment de fer aquesta forta inversió.

Després de l'experiencia del diumenge, a on una serie de socis insolidaris amb el nostre club varen fer us indegut dels carnets de soci, el Consell d'Administració hem decidit instal·lar la meitat dels torns previstos a la fi de garantir l'us correcte del carnet de soci, aixó malogradament significará un cert alentiment de l'acces, per desgracia pagarem justos per pecadors, pero en aquest moments ens veiem a fer una inversió no prevista, que cap manera podem fer mes gran.

Nosaltres som els primers interesats en no perdra ni un Euru, ja que en fet una gran inversió personal a fons perdut per enllestir el projecte 2005-2006 i tots els diners que faltin al final, també els haurem de posar.

Lamentem profundament l'actuació d'algunes persones, en dretiment dels recursos del nostre estimat club.

Salutacions

Andreu

Desconnectat Minotaure

• Infantil
  • Missatges: 139
« Respondre #2 el: 11 de Octubre de 2005, 20:24:20 pm »
Gràcies per la seva ràpida resposta.

Un suggeriment. A causa que pel que em comenta no hi ha prou pressupost per instal·lar el torns necessaris una solució seria fer servir els torns només per els socis i habiliitar altres cues/accesos només per les entrades (sense necessitat de torn).

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #3 el: 11 de Octubre de 2005, 23:12:46 pm »
Gràcies per la seva ràpida resposta.

Un suggeriment. A causa que pel que em comenta no hi ha prou pressupost per instal·lar el torns necessaris una solució seria fer servir els torns només per els socis i habiliitar altres cues/accesos només per les entrades (sense necessitat de torn).

Pot ser seria una bona manera d'estalviar una mica  :yes:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Randel

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4673
  • Sabadell, Mai caminaràs sol.
    • Waltrapers Sabadell
« Respondre #4 el: 12 de Octubre de 2005, 09:27:03 am »
Sr. Gil, diu q és una inversió no prevista això dels torns, q es pasa de pressupost, però alguna cosa s'ha de fer ja q el club perd diners de totes maneras, ja sigui pagant akesta instalació o permeten q entrin seguidors de franc.
Ser arlequinat és diferent, ser arlequinat és un sentiment !

Desconnectat Mitic_SBD

• Aleví
  • Missatges: 83
« Respondre #5 el: 12 de Octubre de 2005, 21:19:36 pm »
Andreu tampoco hace falta ahora que pongamos tornos en cada puerta(con las entradas que hemos visto ultimamente quitando derby tampoco hace falta) pero como decis 1 o 2 por entrada que hay ya hay bastante, tampoco entramos todos a la vez y pasar por el torno es rapido.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #6 el: 12 de Octubre de 2005, 22:25:53 pm »
Pero a ver, solo se abre una puerta ahora así q solo se pondrian 1 o 2. Si se abrieran todas pues  serian 6 y no haríamos nada pq serían los q iwalmente se iban a poner ;)