Autor Tema: video centenari  (Llegit 8650 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Victor

• Juvenil
  • Missatges: 440
  • Gènere: Masculí
Re: video centenari
« Respondre #20 el: 03 de Abril de 2005, 23:57:48 pm »
Como todos los que os estais bajando el video del centenari del emule sabreis, al lado de la descripcion del video pone rucatala.tk. Me he metido en esa pagina www.rucatala.tk y en el buscador he puesto video centenari sabadell y me a salido entre todas las opciones el enlace del video, pero al clikar no sale nada. Esto lo digo para los entendidos en informatica haber si pueden sacar algo de ahi y asi no tardar tanto en el emule para conseguir el video.
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat Jordi Playlife

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 512
  • Twitter: @JordiCasalsde
    • Jordi Casals de Rosa
« Respondre #21 el: 04 de Abril de 2005, 00:24:53 am »
Victor yo me lo baje de alli creo, lo de la pagina del rucatala es un link k para que te funcione necessitas tener el emule o edonkey encendido i igualmente se te bajara del pograma de p2p.
La pàgina solamente sirve como buskador interno del emule
@rlekinats. com ---> Relacions Publiques i de l'Area Social

Desconnectat Victor

• Juvenil
« Respondre #22 el: 04 de Abril de 2005, 00:43:35 am »
De donde te lo bajaste????
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #23 el: 04 de Abril de 2005, 08:27:04 am »
De emule o edonkey. Esa pagina te da elinks para que se te dscargue de alguno de esos programas ;)

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #24 el: 07 de Abril de 2005, 16:31:59 pm »
A ver si alguien lo puede poner para bajarlo con el kazaa, por favor, gracias. ;D

oscarjx

• Visitant
« Respondre #25 el: 08 de Abril de 2005, 16:41:01 pm »
La manera més facil és que algu et fagi una copia directe del DVD pirata  ::) ::)

val la pena! jeje

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
« Respondre #26 el: 08 de Abril de 2005, 17:53:17 pm »
quien me puede hacer una copia del video del centenari, porfa plis ;D

CONCOR

• Visitant
« Respondre #27 el: 09 de Abril de 2005, 05:22:34 am »
Estic descarregant els dos videos.

Un cop ho hagi fet, el que fare sera penjar-ho i deixar que tothom s'ho descarregui directament desde internet. Aixi no patireu la pciencia de l'emule o edonkey.

Tambe, intentare donar-vos les eines perque el pogueu passar a DVD.

ATENÇIO

Si algu el te complert, amb audio, que es possi en cantacte amb mi per privat, hi ho arreglarem perque tot vagi mes rapid.

Em sembla que amb aixo del emule/edonkey encara em restan un parell de setmanes.

CONCOR

• Visitant
EL VIDEO DEL CENTENARI
« Respondre #28 el: 09 de Abril de 2005, 05:26:50 am »
A veure, nomes e escollit aquesta part del forum perque, sembla, que es la mes llegida.

Si algu te el VIDEO DEL CENTENARI que es possi en contacte amb mi per privat.

El possare en descarrega directa perque tothom s'ho pogui baixar directament d'internet.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
JO L'ESTIC BAIXAN
« Respondre #29 el: 09 de Abril de 2005, 08:08:57 am »
Però va molt lent per l'emule quan el tingui ja t'ho dire

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
Re: EL VIDEO DEL CENTENARI
« Respondre #30 el: 09 de Abril de 2005, 09:12:02 am »
yo ya lo tengo pero como ya se dijo en el foro anteriormente, el archivo no tiene audio y la verdad pierde mucho interes. pesa casi 500 Mb y nose como te lo montaras para ponerlo en descarga directa pero bueno yo lo tengo si quieres conseguirlo habla conmigo y lo intentamos. un saludo.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat esguard

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
« Respondre #31 el: 09 de Abril de 2005, 11:32:07 am »
Au vinga, no us queixeu que baixa prou depressa i a més amb so estèreo.   ;)

Si a més no l'esborreu de l'ordinador un cop el tingueu, anirà millor per a tots ;D.

L'any vinent a segona A i l'altre a Primera !!!!  >:D

Aquí teniu l'enllaç a l'eMule de la versió bona (amb àudio)

ed2k://|file|C.E.Sabadell - Vídeo del centenari (+àudio català AC3).avi|527925248|245E893D7389FB6E40E007D968CC58C9|/
« Darrera modificació: 09 de Abril de 2005, 11:37:48 am per esguard »

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #32 el: 09 de Abril de 2005, 12:15:40 pm »
No baixa tan depressa no, triga una miketa i axò que només son 500 megues.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #33 el: 09 de Abril de 2005, 13:16:58 pm »
como ya he dicho antes yo tengo el archivo sin audio he empezado a bajarme el del amigo esguard ojala baje rapido y lo podamos poner a descargar entre todos. saludos
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat albertosbd

• Juvenil
  • Missatges: 319
« Respondre #34 el: 10 de Abril de 2005, 13:00:24 pm »
Bona tarda a tothom,
 jo ja m'he baixat l'arxiu del dvd del centenari. Té audio i es veu molt bé. Té una durada aproximada de 52 minuts i, encara que es podria haver fet més extens, no està gens malament.
Surten imatges històriques com l'últim partit a la vella Creu Alta (Sabadell-Granada de copa), inaguració de la NCA, l'ascens a Binéfar(3-4), el 0-3 contra l'Aragó i el 2-0 contra l'At.Madrileño, la repetició del partit contra L'Osasuna(2-1), la salvació a Càdis (0-0), la remuntada de copa contra el Madrid (3-2), el descens a Bilbao, el 5-1 al Terrassa... però he trobat a faltar més imatges de la millor època del Centre d'Esports, quan segons el meu pare, ens "codejavem" amb els grans (últims dels 60).

Bueno, el deixaré "penjat" a l'emule perquè quants més el tinguem, més ràpid us el podreu baixar.

Salutacions des de Santander i VISCA EL CENTRE D'ESPORTS SABADELL !!!   :bandera

Desconnectat Victor

• Juvenil
« Respondre #35 el: 12 de Abril de 2005, 12:32:30 pm »
Concor como va el tema de colgar el video  :scut por aqui???

Te lo digo por que yo me lo estaba bajando con el emule, concretamente el servidor Razobark 2, pero llevo unos dias que no me dejaba entrar por tener IP baja y de tanto intentarlo me a puesto en la lista negra. Y  los demas servidores no lo tienen el video o lo tiene solo una persona y asi puedo tardar años en bajarlo.

Espero tu respuesta, venga gracias.

Desconnectat Victor

• Juvenil
« Respondre #36 el: 15 de Abril de 2005, 11:25:25 am »
Buenas. me podeis decir en que servidores os conectais del emule (numero de ip), es que la que me conectaba ultimamente no me deja conectar y tengo la descarga del video a medias. Y el video esta en pocos servidores.

Gracias.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #37 el: 15 de Abril de 2005, 14:03:04 pm »
Buenas. me podeis decir en que servidores os conectais del emule (numero de ip), es que la que me conectaba ultimamente no me deja conectar y tengo la descarga del video a medias. Y el video esta en pocos servidores.

Gracias.

Razorback 2

Desconnectat Victor

• Juvenil
« Respondre #38 el: 15 de Abril de 2005, 14:35:35 pm »
Si ese es al que yo me conectaba, donde hay entre 12 y 14 personas compartiendo el video del centenari.
Pero hace dias que no me deja conectar, y no se porque,  y es el unico servidor que vale para bajarselo. Dicen que si tienes una version del emule vieja no te dejan conectarte pero tengo la version 0.45 b, una de las ultimas, asi que no se, pero me tiene loco esto del emule.

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
« Respondre #39 el: 15 de Abril de 2005, 17:34:46 pm »
Qué raro, mira a ver si tienes un firewall o algo parecido que te impida conectarte. Aunq tuvieras uno debería dejarte conectar aunq fuera con lowid. Para conectarte con id alta deberías abrir los puertos q usas con emule. Lo q puedes hacer tb es volver a bajarte los servidores o reinstalar el emule y probar si te funciona ese servidor luego ;)