hola que tal? em primer lloc dirli que vaig anar al imperial a veure una peli, i vaig veure l anunci del ce sabadell i va ser molt emocionant perque fa temps els vaig proposar i potser us vau enrecordar,hi ha un tema que per a mi em fa va molta rabia,es el tema del merchandaising, al corte ingles venen camisetes del terrassa inclus bufandes aixo no potser , del sabadell res, penso que haurieu de explotar el merchansaising per la ciutat venen camisetes els xandals i records historics molta gent ho compraria vosaltres tindrieu ingressos atipics i deuen ser necesaris la camiseta de som del sabadell tindira que valdre algu menys i vendre en cantitas a l 'estadi i per tot arreu em d'explotar les entrades del estadi posant una barraca an condicions aixo vosaltres mateixos pero molta gent no sap ni on venen camisetes ni bufandes aixo es pot explotar molt!!!!!. volem banderes del sabadell si les ven a les portes del camp es vendrien moltes.
un altre tema es el del nens que van a l'estadi,ya fa uns anys cuan vam baixar de segona a a tercera es fa fer una grada grove per nens i joves a vist cuants nens i joves menor de 15 anys van a l 'estadi?els podrien fer un petit carne de cartro gratuit perque es sentin del sabadell i enseñarño al cole i vindrien cada cop mes i aixo es el futur aDEMES si els porten al pares al camp farem calers de entrades i si venem merchandaising tambe compraran. tot pot millorar yo m'hofereixo el bars tambe poden donar mes pasta, i felicitats per pintar l 'estadi de blau mola molt gil ets una makina salutacions i amunt!!!!