Mentre no torni a haver il·lusió, la NCA serà un cementiri.
Es juga bé?, no; Es lluita amunt?, no.
La il·lusió omple camps i anima les taquilles. Hem escatimat diners en el planter i ara ens ho trobem amb taquilles que rondaran el 10-15% màxim del que es feia el passat any.
Estic fart de dir-ho des de fa més de deu anys. Gastar-se 50 'kilos' més en el planter és 120% rentable: no se'ns escapen les oportunitats de fitxar bons jugadors a l'estiu -que ara ens pasen pel davant-, l'equip està mitja taula amunt il·lusionant amb les quatre primeres places, i la gent torna al camp i paga entrada.
Ahir segurament es van vendre unes 30 entrades a adults... menys de 500€ de caixa!
Fa un any,probablement se'n venien 250 entrades.
Aquest any com a molt 1500 al camp, d'aquestes només 30 paguen entrada.
Fa un any hi havien dies de 3000 al camp, on més de 600 pagaven entrada.
Els números canten, surt a compte fer un bon equip al juny. Encara que no hi hagi ascens, el Sabadell es pasaria any rere any en les deu primeres places. Sempre partiríem -a l'hora de fitxar- d'un equip amb bona base i acabaríem gastant una miqueta més per estar on toca.
"Sin ilusión no hay paraiso". Aquest any a mi personalment no m'il·lusiona anar a veure al Sabadell, i a molts arlequinats tampoc.
I així anem any rere any, anant a on toqui la jornada 38 a veure si evitem el descens.
En canvi, si el nostre equip estigués 7è o 8è, ahir hagués baixat a veure si guanyavem i ens posavem 6ens, a 3 punts del 4rt. Per que il·lusiona. I m'hagués gastat 30€ a la guixeta o seria soci.
I no ens enganyem: la majoria dels clubs del nostre grup ténen avui iguals o menys recursos que nosaltres.
Peró ells ho ténen clar: si l'equip va bé no només els socis són els que van al camp.
NOMÉS HI HA DUES ALTERNATIVES AQUESTA TEMPORADA:
· Entrades a 1€ i anar fent... que almenys vagi gent al camp.
· Fitxar un parell de jugadors i mirar d'entrar en la propera edició de la copa del rei.
Optarem per la mediocritat o per la il·lusió?
Sempre per la mediocritat.
Sempre per l'excusa del nen petit que treu males notes, sota el "almenys ara hi ha estabilitat"
La veritat es que enguany els nostres rivals, realment són molt fluixos.
Sort d'això, probablement a la jornada 38 amb 30-35 punts salvis el descens directe.
Salut!