Autor Tema: Resultat Sant Andreu-Sabadell  (Llegit 2981 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat xac

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 11
  • Gènere: Masculí
Resultat Sant Andreu-Sabadell
« el: 20 de Octubre de 2005, 13:35:00 pm »
 :scut
A primera hora de la tarda del dijous encara no està penjat a la Web el resultat del partit de Copa Federació.
Potser caldria que el Consell d'Administració revisés com funciona la Web o posés els mitjans necessaris perquè qui la fa ho pogui fer bé i amb certa rapidesa.
Moltes gràcies!

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
Re: Resultat Sant Andreu-Sabadell
« Respondre #1 el: 20 de Octubre de 2005, 13:38:05 pm »
Crec que la Directiva no té res a veure amb les persones que actualitzen la web, ja que aquesta es porta de manera completament "amateur". Això sí, fa molt de goig!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #2 el: 20 de Octubre de 2005, 13:59:41 pm »
Has entrat a última hora :icon_question:

El Sabadell guanya al camp del St. Andreu

El Centre d'Esports ha aconseguit treure una victòria a domicili a l'anada de la Copa Federació per 0 gols a 1. Ara tocarà confirmar aquest bon resultat al partit de tornada que es jugarà el dimecres que ve a les 18.00 hores.

Aquest matí a les 11 hores ja hi era.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat WebTeam SBD

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1415
  • WebTeam SBD - 1998/2014
    • Web NO oficial del C.E. Sabadell F.C.
« Respondre #3 el: 20 de Octubre de 2005, 18:45:18 pm »
Malauradament, no podem estar les 24h del dia conectats a internet i hem de treballar per a poder-nos mantenir, ja que aquesta web, no dona diners... es mes, els costa!

Avui a la tarde/vespre, un cop acabem la jornada laboral, actualitzarem la web.

Abans ha estat impossible.

Tal i com comenta un company, la seccio ULTIMA HORA actualitza aquests resultats abans que nosaltres.

Salutacions.
Visca el CE Sabadell!

wimpi

• Visitant
« Respondre #4 el: 21 de Octubre de 2005, 22:56:44 pm »
:scut
A primera hora de la tarda del dijous encara no està penjat a la Web el resultat del partit de Copa Federació.
Potser caldria que el Consell d'Administració revisés com funciona la Web o posés els mitjans necessaris perquè qui la fa ho pogui fer bé i amb certa rapidesa.
Moltes gràcies!

Hola xac... suposo ke deus ser nou en aquest forum... sino no haguesis fet akesta pregunta....

Aquesta web es mante tant economicament com "en continguts" gracies a la feina completament altruista i desinteresa del web team i els seus colaboradors, els cuals tenen les seves feines per poder viure com tothom....

Aquesta web s'actualitza molt sovint, tant en la portada com en l'ultima hora, ja que els primers interesats en que estigui actualitzada son els mateixos "pares" de la web.

En fi... esta be que estiguem a la guait en aquestes coses.... pero siguem també una mica realistes i comprensius.....

Visca el WebTeam!
 :Paletas:

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #5 el: 21 de Octubre de 2005, 22:59:26 pm »
El xac ja escribia als altres forums si es el mateix que hi entrava i ningú altre li ha pres el nick ;)

wimpi

• Visitant
« Respondre #6 el: 22 de Octubre de 2005, 12:01:26 pm »
en tot cas:

WEB TEAM! PAPAPA!
WEB TEAM! PAPAPA!

XDDDDDD

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #7 el: 22 de Octubre de 2005, 12:39:56 pm »
en tot cas:
WEB TEAM! PAPAPA!
WEB TEAM! PAPAPA!

Tu tens un nom:
P I L O T A ! ! ! !

:laugh: :laugh: :laugh: :laugh: (és broma).

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

wimpi

• Visitant
« Respondre #8 el: 22 de Octubre de 2005, 14:48:36 pm »
em declaro fan nº1 del web team! xDDD

Club de Fans del WEB TEAM!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #9 el: 22 de Octubre de 2005, 15:02:41 pm »
birrero tu tmb et pots a punatar eh! no disimulis.... ;D
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #10 el: 22 de Octubre de 2005, 16:03:59 pm »
Hola xac... suposo ke deus ser nou en aquest forum... sino no haguesis fet akesta pregunta....

Aquesta web es mante tant economicament com "en continguts" gracies a la feina completament altruista i desinteresa del web team i els seus colaboradors, els cuals tenen les seves feines per poder viure com tothom....

Aquesta web s'actualitza molt sovint, tant en la portada com en l'ultima hora, ja que els primers interesats en que estigui actualitzada son els mateixos "pares" de la web.

En fi... esta be que estiguem a la guait en aquestes coses.... pero siguem també una mica realistes i comprensius.....

Visca el WebTeam!
 :Paletas:

Jo no hi estic gens d'acord amb aixó que dius i no crec que parlis en nom de tothom.

Bé sabeu que aprecio moltíssim al Webteam per diversos motius, però aquí esteu empenyats sempre en defensar l'indefendible, m'explico:

Atacar el funcionament de la web "oficial" no vol dir atacar al Webteam, que ja sabem tots que tenim web gràcies a ells, etc, etc. Això está més que clar.

El que moltes vegades posem en dubte és que en la era tecnológica que estem visquent, en la que el present i el futur passen per internet, és totalment inconcebible que un club del prestigi, solera, antiguitat i nom en el món del futbol com és el CE Sabadell no tingui una web pròpia, pagada amb els seus propis diners i gestionada professionalment.

Si no vaig gaire errat, la web que ara funciona ès fruit d'un conveni signat en el seu dia entre la Directiva d'aquell moment i el Webteam, en el qual es deixava ben clar que no hi hauria contraprestació económica i que el club col·laboraria en proporcionar la informació per als contiguts.

Això avui dia està completament desfasat i és il·lògic.

El club ha de tenir web pròpia i el més llògic és que pagui per tenir-la. Si és als Webteams, millor que millor. Si no pot ser així, doncs haurà de ser d'una altra manera.

Aquell conveni semblava que la directiva deia: els afeccionats voleu tenir web i us heu muntat una web? Ok, doncs curreu-vos-la, nosaltres no pensem posar un duro però tampoco impedir-ho. Aixó és el que diu aquell conveni.

Ja ha aribat el moment que un club com el Sabadell deixi de fer el rata i posi els mitjans per tenir una web oficial professional, actualitzada diàriament i en català/castellà, doncs sé positivament que molta gent de fora de catalunya mira la web i no s'entera de res. El sabadell s'ha de poder seguir des d'arreu d'espanya, perqué ens estima molta gent de fora de sabadell.

Companys del Webteam, sabeu perfectament que aixo no va contra vosaltres, peró vull que sabeu que ja fa temps tinc pensat fer un escrit a la directiva, que penso penjar a l'apartat corresponent, en el que sol·licitaré que posin els mitjans económics i técnics per disposar d'una web oficial al dia i que aquesta web ha de ser gestionada preferentment per vosaltres, amb pagament d'honoraris inclós.

Apa , una abraçada  :beer
Forero Més Catxondo

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #11 el: 22 de Octubre de 2005, 16:22:49 pm »
GUTI for president  :laugh: :laugh: Dona gust llegir les tever "parrafades"  :ok
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

wimpi

• Visitant
« Respondre #12 el: 22 de Octubre de 2005, 17:17:22 pm »
Hola,

1- En cap moment he dit ke parlo en nom de tothom, ni tinc cap intenció de fer-ho, pq aixo es imposible.

2- Estic dacord amb l'exposició sobre una profesionalització de la web, pero cal tenir en compte el cost que li suposaria al club tenir una web "profesional" i si aquest surtiria a compte per a les arques arlekinades.

Tinc entes ke la web del terrassa els i val 12.000€...  suposo ke a l'any.... (no ho se segur, no se on ho vai veure) i personalment crec ke la nostra es bastant millor.

la pregunta seria....  valdra la pena pagar milers d'€ per una web com la ke tenim, o inclús millor? o preferim destinaro al pagament de nomines o al futbol base?

crec ke nomes valdria la pena pagar diners per una web molt més millor que la que tenim, i ja ens hauriem d'anar a webs del timpus "madrid, Chelsea, manchester....." i de ben segur ke akestes webs valen mols milers d'€....

Tot i ke estic dacord en ke avui en dia es una cosa molt important, s'ha de pensar si realment val la pena treure diners daltres parts del club per fer una web, que tot i sent profesional, no crec ke fos molt millor que la nostra...

Personalmen esperaria a ke l'equip, o tingues mes diners, o puges de categoria i tenir ja aixi mes €...

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #13 el: 22 de Octubre de 2005, 18:22:14 pm »
Tinc entes ke la web del terrassa els i val 12.000€...  suposo ke a l'any.... (no ho se segur, no se on ho vai veure) i personalment crec ke la nostra es bastant millor.

En això et dono la raó... la nostra li dona 10.000 patades, i ja de pas m'equiparo amb tu en la qualitat de pilota màxim.

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #14 el: 22 de Octubre de 2005, 23:12:30 pm »
Tinc entes ke la web del terrassa els i val 12.000€... suposo ke a l'any.... (no ho se segur, no se on ho vai veure) i personalment crec ke la nostra es bastant millor.

En això et dono la raó... la nostra li dona 10.000 patades, i ja de pas m'equiparo amb tu en la qualitat de pilota màxim.

veus kom tmb et podias apuntar :yes: :laugh:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Jordi Playlife

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 512
  • Twitter: @JordiCasalsde
    • Jordi Casals de Rosa
« Respondre #15 el: 16 de Novembre de 2005, 11:33:17 am »
Jo suposu que en GUTI es referia que el club podria pagar l'hostatge, el server o com vagin aquestes coses d'internet... .  També podrien buscar patrocinadors de la web etc... etc.... diners que per suposat anirien a compte del club, aixi el WebTeam no s'hauria de preocupar de mantenirla economicament o de buscar solucions per resoldre el tema economic i aixi fer a pàgina encara  més gran pel club mes gran

PD: Vaja es un suposar de lo que e entes del company GUTI, si m'equivoco corregeixme  :tongue3:
@rlekinats. com ---> Relacions Publiques i de l'Area Social

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #16 el: 16 de Novembre de 2005, 19:01:46 pm »
Jo crec que el q diu es tenir una web que la facin i mantinguin professionals, i la veritat, jo crec que el club no està com per tirar ara 1000 euros que es el q cobren moltes empreses per fer una web i que sincerament, això no és gens rentable ja q la majoria de vegades akestes empreses ja tenen unes "plantilles" de les quals han de fer 4 retocs i ja tan creat la web. Una web no costa ni por assomo una quantitat com akesta i per mi seria tirar els diners. Jo crec que en comptes de crear polèmica sobre això el q podria fer la gent és aconsellar o fer propostes a webteam per millorar la web i segur que d'akesta manera podrem fer una web a mida dels usuaris i del gust de tots nosaltres. Salut!  :ok

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #17 el: 18 de Novembre de 2005, 08:43:29 am »
Jo suposu que en GUTI es referia que el club podria pagar l'hostatge, el server o com vagin aquestes coses d'internet... .  També podrien buscar patrocinadors de la web etc... etc.... diners que per suposat anirien a compte del club, aixi el WebTeam no s'hauria de preocupar de mantenirla economicament o de buscar solucions per resoldre el tema economic i aixi fer a pàgina encara  més gran pel club mes gran

Doncs sí, em referia exactament a aixó, a que no es normal que la pàgina oficial del club hagi d'estar mantinguda amb calers particulars i que tampoc els hi costaria tant col·laborar econòmicament des del club. No oblidem que la pàgina web i el fòrum són 2 dels elements més vius del club junt amb la massa social.

El club hauria d'alliberar els Webteam d'obligacions económiques derivades de la web. La manera en què es faci ja no és cosa meva.

Per altra part estic d'acord amb el Birri en que si es pot fer amb les mínimes despeses possibles, doncs bé, però si podem tenir una pàgina més complerta col·laborant entre tots en la seva millora, aixó seria el normal.

Sembla que la gent tingui por o vergonya de demanar al Webteam canvis en la web, però collons, també tenim dret a demanar-ho, no ? Després ja dirà el Webteam sí o no, però sempre el podem sobornar amb birres  :beer i camelar-lo perquè ho faci. Però segueixo dient que a la pàgina oficial d'un club el club ha de col·laborar económicament, tant al seu manteniment com en la seva difusió, expansió, etc.

Si volem que el Sabadell el coneguin a nivell nacional, la gent ha de poder entrar a la web i llegir-la en castellà també, ja no dic anglès, però nosaltres mateixos tenim molts aficionats de fora de Catalunya i entren a la pàgina i no s'enteren de res  :( (ho dic perquè ho sé de bona tinta eh)

Moraleja: inflem de birres al Webteam  :tongue3:
Forero Més Catxondo

Desconnectat sebastia

• Infantil
  • Missatges: 162
« Respondre #18 el: 18 de Novembre de 2005, 13:09:39 pm »
Jo de webs ni hi entenc gens, pero trobo que la nostre esta força be, nomes crec, com ja ha dit algu, que tambe s'hauria de fer amb castella i si pot ser amb angles.
Perque si et pot llegir tothom estas fent propaganda de la teva marca i fas que el teu club es conegui per tot arreu,alguna vegada m'hi posat a la pagina del bristol, pero com no l'entenc m'en canso i la trec, si estes en algun idioma conegut i ademes expliques coses del seu campionat de lliga, ancara que fos de forma molt generica,( perque el primer es el teu club),seria mes entretinguda i faria propaganda del club. Perque no hi a gaires clubs que tingin la web en castella i al inreves.
Una cosa que s'hauri de potenciar es la botiga crec que s'harien de posar absolutament tots els articles que existeixen del nostre club de manera permanent i anar afeigint les novetats i treient el que queda desfassat. A la web del Madrid per dir un exemple a la botiga nomes hi han les novetats i aixo et priva de coneixer tot el que hi ha.

Desconnectat Jordi Playlife

• Penya @rlekinats.com
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 512
  • Twitter: @JordiCasalsde
    • Jordi Casals de Rosa
« Respondre #19 el: 19 de Novembre de 2005, 14:12:00 pm »
A  mi magraderia una presentació wuapa en flash inclús la web en flash (ja se que es lo k es porta ara i no seria gens innovadora respecte les altres) pero clar la majoria de mortals no tenim coneixement del flash en els quals "me incluyo"   :no:
@rlekinats. com ---> Relacions Publiques i de l'Area Social