No hi ha equip. Només un jugador corre, busca, salta, lluita, vibra... i marca. Es diu Cañadas. Els demés no arriben a fer equip. Quin és l´equip, ? Quina és la lína defensiva, quina la mitja, quins els davanters que fa gols? Cap d´aquestes preguntes té una resposta clara. Només hi ha Cañadas... i Marcos.
Cañadas perfecte (encara que hi ha cops que una mica massa individualiste...), pero Marcos res de res, no desborda, no centra be, no. A mi el Marcos m'agradava mes de central, jo abans que al marcos probaba o al marc perez o al Ivan Diaz. (l'ultim es la meva opcio favorita.) En quant al Madrigal...
Si us fixeu, aquest home no ha fet gaire cosa, només se'l coneix pels 3 gols al barça, poc mes. El Gallo un altre cop m'ha agradat molt, te molta qualitat, el problema es que amb el 4-2-3-1 que juguem i posant-lo de mitja punta perd tot el seu potencial ofensiu. Jo crec que el 4-4-2 o el 4-3-1-2 serien mes adients posant a dalt a Gallo i a ORIFE. Avui m'ha agradat força, ha lluitat i ha estat més precis i ràpid que en Madrigal. I bueno, la defensa a la segona part ha estat completament empanada, ens agafaven l'espatlla quan volien i com volien... I el mig del camp, doncs el Xavi no ha donat ni una i el Sergio avui ha estat irregular, ha aguantat be la pilota i ha donat alguna passada més orientada ofensivament, però en 2 o 3 ha tingut alguna erradeta... I diego, doncs no ha pogut fer res en els dos gols...