No m'agrada massa la descripció que fa RS del perfil d'entrenador que s'està buscant.......
Esperem que la directiva tingui una mica d'enteniment i no fitxi a un EX JUGADOR DE 1a DIVISIÓ pel sol fet de ser qui és i NO per el que ha fet en una banqueta (en el cas que hagués fet alguna cosa).
Ja començariem malament si apostem per un un personatge sense CAP experiència. I és que "l'efecte Guardiola" no està fent massa bé en segons quins clubs i esperem que nosaltres no seguim amb un mal exemple. Que Guardiola (per cert, un home que només fa una cosa, i és aplicar el seny i el sentit comú) sense apenes experiència (però amb un gran equip) estigui aconsegint el que està aconseguint, no és sinònim que en la resta de clubs passi. De fet, el més normal seria que l'aposta per un entrenador novell no acabi bé. Que alguns que es creuen alguna cosa, comencin a entrenar juvenils i cadets, que això és el que PRIMER han de fer.
No volguem ser mediàtics per portar un entrenador que va jugar (ja fa molt) a la màxima divisió.
Però com que tenim una directiva molt competent, estic segur que no estaran pensant amb noms d'ex-jugadors de 1a divisió i estaran pensant en entrenadors, que puguin ser joves, però ja amb certa experiència i que sàpiguen que és anar a segons quins camps. A la 2a B està tot més que inventat.
Personalment entrenadors d'un perfil jove i amb certa experiència (tampoc molta), i possiblement amb una nòmina no massa desorbitada, que m'agraden serien Manolo Márquez del Prat i fins i tot Pedro Dólera de l'Europa. Gent jove, amb ambició i molt humil.