Sóc dels que pensa que al futbol està tot inventat i que a la 2a B encara més. Penso que en aquesta categoria és fonamental mantenir a 0 la pròpia porteria, abans que qualsevol altre cosa i crear un 11 base introduint només canvis en moments puntuals i quan les necessitats així ho indiquen. Més encara en un equip com el nostre ja que existeixen o poden existir diferències força grans entre alguns titulars i alguns suplents.
No m'agrada el discurs que normalment utilitza el nostre entrenador i no m'agraden les rotacions sense sentit que fa, baix una coherència que no impera per enlloc. Aquestes convocatòries on passen els jugadors de titulars a la grada no són normals i tampoc crec que ajudin, sino més ben al contrari, crec que poden acabar cremant a alguns jugadors. Tampoc és normal l'ubicació de segons quins jugadors en determinades posicions. No m'agrada que parli després d'alguns partits i disculpi a l'equip dient que si el jugador passa i guanya el partit fent un 5, per naturalesa no intentarà fer un 7. Això és una gran mentida i més quan veiem a Madrid o Barça, amb jugadors consagradíssims que després de fer el 3r gol busquen el 4rt sense compassió del rival.
Crec que no hauria de ser l'entrenador del futur, perque per portar un equip em sembla bàsic tenir coherència i mantenir un sentit comú que ell ha demostrat que no té.
Però a tot això, crec que també és de rebut reconèixer els seus mèrits, que també els té, i veure com va agafar l'equip i com està actualment. Amb Moya les places de decsens eren molt a prop i ara la zona de descens és relativament lluny. És veritat que l'espectacle futbolístic no és bo en general, però com a mínim som a la zona mitja, molt lluny de dalt, però també força lluny de baix.
Per això m'agradaria veure la puntuació que ha fet David Pirri a la banqueta del Sabadell i com hauria anat la lliga si comencéssim a contar des que ell es va fer càrrec de l'equip. Ara resten 9 jornades i amb ell n'hem jugat ja 16, amb el que això significa un total de 51 punts en joc.
A la jornada 38 tornaré a actualitzar aquesta classificació per veure com hauriem acabat al final de lliga.
David Pirri va debutar a al jornada 13 amb un empat sense gols a casa contra el Logronyès, des de llavors la cosa ha anat així:
1- St. Andreu 40
2- Barça B 34
3- Denia 33
4- Alcoià 29
5- Ontinyent 26
6- Benidorm 26
7- Sabadell 26
8- Orihuela 25
9- Mallorca B 24
10- Logronyès 23
11- Gramenet 22
12- Mahonès 20
13- Alicante 19
14- Lleida 19
15- València 18
16- Espanyol B 17
17- Badalona 17
18- Vilajoyosa 15
19- Gavà 13
20- Terrassa 11
Veurem com s'acaba aquesta particular lliga de David Pirri.