Autor Tema: Jornada 30 Sabadell-Sant Andreu  (Llegit 12508 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
Re:Jornada 30 Sabadell-Sant Andreu
« Respondre #60 el: 21 de de 2010, 18:54:03 pm »
Si si, ahora vendra el congresos a decir PLAY-OFF xD
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8812
« Respondre #61 el: 21 de de 2010, 18:57:31 pm »
Bueno, sort que hem tingut la visita del Sant Andreu en aquestes altures, ja que de les úniques 4 derrotes en tota la lliga que han patit, 3 han sigut a les últimes 3 sortides, cosa que evidència que han aixecat el peu de l´accelerador.
En altres circunstàncies crec que haguessim tornat a palmar, pero bueno, aquesta temporada pocs anàlisis queden ja per fe.

Enhorabona per la victoria familia :beer2
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #62 el: 21 de de 2010, 19:10:10 pm »
 :bandera :bandera :bandera :bandera

Quant el Sant Andreu a tingut tres ocasions clares als primers minuts del partit els que estàvem al camp em començat a tremolar, la cosa anat millorant a partí del gol del Roblès el Sabadell a controlat el partit i s'ha guanyat un partit molt important per de moment no posar.nos amb perill, amb l'equip practica met salvat ara potser ja comença a ser hora de plantejar la temporada vinent.
de totes maneres tres punts al sarró i la setmana vinent viatge a Mallorca.
 :mmmm :w00t:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #63 el: 21 de de 2010, 19:10:28 pm »
La frase del día

"estar en 2ª A es la leche"  Nacho González.

:ok     :clap

Pero resulta que hay dirigentes que no se enteran lo que vale estar en esa categoría.

:mmmm
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat congresos1@hotmail.es

• Juvenil
  • Missatges: 584
« Respondre #64 el: 21 de de 2010, 19:16:16 pm »
el mallorca b tiene 2 bajas seguras, tejera y javi castellanos

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #65 el: 21 de de 2010, 19:25:03 pm »
Por fin una alegria !! si hubiésemos luchado todos los partidos como hoy .. otro gallo cantaria !
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #66 el: 21 de de 2010, 19:30:00 pm »
Victoria, creo que, merecida frente al "gran" líder. Hemos fallado algunas ocasiones claras, sobre todo en la segunda parte, pero lo importante son estos tres puntos que hace que viajemos más tranquilos a Mallorca y las ganas que se han puesto sobre el campo. Buena imagen del equipo  :ok  :bandera  :scut  :bandera
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #67 el: 21 de de 2010, 19:40:55 pm »
Por fin una alegria !! si hubiésemos luchado todos los partidos como hoy .. otro gallo cantaria !

no estariamos 10 seguro, estariamos luchando por algo mas que por una plaza para jugar la copa del rey, buen partido se ha luchado y a merecido la pena sufrir un poco, porque el Sant Andreu tampoco ha echo gran cosa, a ver si pueden ganar en Mallorca y aunque no podamos meternos entre los 4 primeros acabar la liga lo mas arriba posible y si podemos pillar copa del rey estaria bien y todo tal como a ido esta temporada  :beer2 :beer2
« Darrera modificació: 21 de de 2010, 19:51:22 pm per toni78 »
visca el sabadell

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Dimoniet !
« Respondre #68 el: 21 de de 2010, 19:50:27 pm »

GRAN ENEKO!!!
« Darrera modificació: 21 de de 2010, 21:21:38 pm per X-Men Aigua »
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #69 el: 21 de de 2010, 19:54:04 pm »
 :bandera :bandera :bandera

Home l'Eneko a fet un bon partit però tant com a gran......be cada un ho veu a la seva manera :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #70 el: 21 de de 2010, 20:00:00 pm »
¿Se sabe el número de espectadores que acudieron hoy a la NCA?
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #71 el: 21 de de 2010, 20:01:47 pm »

Habia muy poca gente, yo diria que 1.000. y del Sant Andreu 11 personas xD
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #72 el: 21 de de 2010, 20:12:08 pm »

Una assistència de càstig....??

Sabem la recaptació....?

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #73 el: 21 de de 2010, 20:15:58 pm »
 :scut
A mi hi hagut una cosa que no m'acabat de fer el pes, al anar a la taquilla a buscar l'entrada he trobat que de les dues finestres obertes una era per els socis i l'altre per el public en general, hi pregunto tanta gent esperaven que anés al camp? doncs resulta que a la de socis hi havia cua i l'altre no hi havia ningú, coses de las ments pensants del club.
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8173
  • un camp de primera
« Respondre #74 el: 21 de de 2010, 20:26:03 pm »
Molt bon partit (dels dos equips) i millor resultat encara pels nostres interessos....

M´ha agradat la intensitat dels nostres jugadors i el sentit d´anticipació que hem tingut en la majoria de jugades.   Semblava difícil la victòria però s´ha anat fent possible a mida que avançavem els minuts.

Coincideixo amb l´altres forero que ha parlat del gran partit d´Eneko (omnipresent sobre el camp), naturalment Robles, que està en el seu millor moment de la temporada i destacaré també la solvència defensiva mostrada avui tant per Pep Pagès com per De Navas a la porteria.

40 punts.... permanència "virtual".... com a molt crec que es poden necessitar 3 punts més i la Copa del Rei, actualment a 8 punts;  Les places actualment ocupades per Alavés (Grup I), i Ceuta (Grup IV), amb 48 punts.  Molt difícil, pràcticament s´hauria de guanyar tot, però no impossible....

A disfrutar de la victòria, que ja tocava algún resultat com aquest una mica més "vistós".....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #75 el: 21 de de 2010, 20:28:09 pm »
cuantos entran en la copa del rey? los 6 primeros? o los 5 primeros?  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #76 el: 21 de de 2010, 20:51:06 pm »
Jeje, bueno els que estaven a akella cantonada si q eren 11 però ni havia un munt de camuflats a general eh? xDD
Per cert, no sé si hauran baixat el peu de l'accelerador o no però el sant andreu avui ha sigut una bicoca, ja es poden posar les piles abans del playoff pq com juguin així no pugen ni de conya, i si triguen gaire en posar-se les piles de nou ja serà massa tard!! Nosaltres hem plantejat un partit molt serio en defensa i amb el gol que hem marcat tan aviat hem jugat com ho haviem de fer, sense presses i construint les jugades sense descuidar-nos en defensa. El Sant Andreu no ha sabut replantejar el partit a la mitja part i han seguit fent el mateix que a la primera, o sigui: RES.
« Darrera modificació: 21 de de 2010, 20:56:04 pm per BIRRI »

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #77 el: 21 de de 2010, 20:54:42 pm »
:scut
A mi hi hagut una cosa que no m'acabat de fer el pes, al anar a la taquilla a buscar l'entrada he trobat que de les dues finestres obertes una era per els socis i l'altre per el public en general, hi pregunto tanta gent esperaven que anés al camp? doncs resulta que a la de socis hi havia cua i l'altre no hi havia ningú, coses de las ments pensants del club.

No t'has enterat bé, company Inda: la jornada econòmica no era per ajudar al club, era per poder pagar els taquillers "extra" que posarien quan hi haguès jornada económica, que se us ha d'explicar tot com a nens petits, collonssssss , que no enteneu a la Directiva perque no voleu  :laugh2: :laugh2: :laugh2:

:beer2

Forero Més Catxondo

Desconnectat PIPO

• President
« Respondre #78 el: 21 de de 2010, 20:54:52 pm »
Jeje, bueno els que estaven a akella cantonada si q eren 11 però ni havia un munt de camuflats a general eh? xDD

jaja! ja m'ho imagino pero ja que els hi havien posat les cintes aquestes per separar les aficions, podien haver nat tots allà i crear una mica d'ambient jeje!
28-05-2011 - Eibar -

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #79 el: 21 de de 2010, 20:55:54 pm »
El Sabadell ha merescut avui els 3 punts davant un equip que patirà i molt si vol pujar. No és l'equip que m'esperava i com ja vaig dir l'altre dia, la sort que han tingut en molts partits aquest any ja l'ha malgastat sobradament. I segur que és líder perque s'ho ha marescut, però no m'ha donat cap sensació d'equip super com si va donar-me per exemple el Barça B.

En quan a l'afluència de públic m'ha sorprès positivament i no m'ha semblat una mala entrada tinguent en compte els 10 euros que costava, més la mala situació a la classificació dels nostres i la mala climatologia. És més, jo crec que hi havia més gent avui que el dia del Gavà. Jo crec que de 1.500 no hem baixat.

M'agradaria destacar l'actitud de tot l'equip i les ganes que s'hi han posat per sumar aquesta important victòria, que ara si, em penso que ens deixa molt a prop de la salvació.
Molt bé a tot l'equip   :clap

I per acabar m'agradria destacar la poca coherència que ha mostrat avui la junta directiva en no obrir les portes de tribuna, quan des del minut 20 de partit ha estat plovent. No una gran pluja, però si força molesta. Jo entendria perfectament que la directiva MAI obrís portes quan plou perque això beneficia als socis de preferent que pagant un carnet més barat tenen els mateixos avantatges que els que puguin pagar-lo de tribuna, però si aquest mateix any ja han obert la tribuna plovent igual o menys que avui, no entenc perque avui no ho han fet, i menys encara quan tothom ha hagut de passar per taquilla.
Molt poc sentit comú i molta poca coherència, que si l'apliquen igual alhora de fitxar jugadors per l'any vinent........  :-\
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es