El tema d'avui de les entrades, clama al cel senyors. Jo he entrat amb un carnet de jubilat i una entrada de 10€, però el més greu és que els meus acompanyants i coneguts, una d'elles ha entrat amb un carnet infantil i entrada de 10€. Per últim, un dels nois i la seva parella han entrat ensenyant només una entrada de soci, de 10€, amb el que s'han estalviat els altres 7€. Avui s'ha deixat d'entrar uns calerons extres que ens podien haver anat molt bé per quadrar pressupostos, però últimament s'estan fent en el club moltes coses com el cul.
Per la part esportiva del partit, excel-lent De Navas, mantenint-nos en el partit els 16 primers minuts i desprès a partir del minut 75, quan Natxo ha posat un 3-4-3 sobre la gespa més a la desesperada. Jaume, inmens secant les entrades de Luso, Agustín no deixant baixar cap bola a Marcos (tampoc ha tingut el dia), i Robles ha tallat tota la feina de Dani Martí en el mig camp ofensiu. Porter, defenses i mitjos han estat excepcionals, però quan ha començat el partit, renunciar a jugr amb davanter centre m'ha semblat una temeritat. Per contra, he celebrat, i molt, que deixem, per fí, a dos jugadors a mig camp defensant un córner. D'ells s'han hagut de quedar 3 jugadors i a sobre ens hem emportat el refús donant-los problemes al contraatac.
4 derrotes del Sant Andreu, com m'ha dit un company, les 4 en gespa natural.