Autor Tema: Champions-Copa Hattrick  (Llegit 1129 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Uri50

• Moderador
  • Secretari Tècnic
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
Champions-Copa Hattrick
« el: 18 de de 2010, 14:04:56 pm »
La proxima edició de la lliga del forum podriem fer una mena de Copa, amb un mode Champions, podriem fer lliguetes i despres amb els equips que quedi vius poder fer eliminatories a 1 partit fins la final. Obro aquest post per veure qui hi està d'acord i qui no. :beer2
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
Re:Champions-Copa Hattrick
« Respondre #1 el: 18 de de 2010, 14:08:50 pm »
hi hi estic d'acord, això si, per una lliga
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #2 el: 18 de de 2010, 16:56:50 pm »
Precissament si busques en aquest sub-fòrum veuràs que fa anys organitzava una 'Copa Sabadell' (http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=5060.0), on es feia això. Molts dels equips em comentaven que amb 3 partits només ja es quedaven sense opcions, i que estaria bé fer els grups més grans. Per això em vaig animar a fer-ho més seriament i garantir als equips que juguin 5 partits entre col-legues.

A part, la organitzo a partir de la setena jornada de la Lliga HT per a que tots els que la juguem ja tinguem clar l'objectiu de la temporada. Si tens garantida la salvació, per exemple et pot motivar dedicar-te a l'ascens o guanyar la lliga al Fòrum, i en canvi si et jugues l'ascens o descens, et pots dedicar a jugar la Lliga Fòrum amb suplents, per no patir lesions.

Jo prefereixo l'actual format, encara que si algú vol organitzar una Copa Fòrum, com va fer en el seu moment futsal_90 (http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=18522.0), estic segur que hi participaré. Si voleu, de la setmana 1 a la 7 de la temporada HT puc intentar organitzar una Copa, però s'haurà de tenir en compte els que juguem a la Copa HT.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Uri50

• Moderador
  • Secretari Tècnic
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #3 el: 18 de de 2010, 17:20:15 pm »
Bé doncs aquesta iniciativa ja ha tirat endavant i ja te el seu post particular :beer2

http://www.cesabadell.org/forum/index.php?topic=23283.0
« Darrera modificació: 22 de de 2010, 23:35:50 pm per birrero »
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi