y prefieres a uno que apoye al islam? esa religión que dice en su libro sagrado como pegar a una mujer y no dejarle marcas? y no es que lo sepa por que anglada lo dijo en una entrevista, sinó que ya lo sabia de antes.
Uf, disculpa, però en això estàs confós. En l'Alcorà no diu res d'això, això va ser un llibre que va publicar un cafre radical islamista. Jo conec dos musulmans practicants, però respectuosos amb altres creences, i és un tema del que hem parlat algun cop i m'ho han aclarit tant ells com les seves parelles.
En tots els partits polítics, a la que toquen religió, la ******, ja que es radicalitzen. Mesquites? Esglésies? És el mateix, llocs de culte. El que s'ha de mirar és que no t'hi posin allà un radical que inciti als seus fidels a comportar-se com a rústics de la caverna. En aquest tema parlo amb coneixement de causa, ja que a la família del meu pare hi han bastants carlistes degut als nostres avantpassats i algun és un autèntic cafre integrista catòlic.
Particularment em sembla desencertat el plantejament que fa servir aquest partit, només centrant-se en els musulmans, ja que es basa en una discriminació per motius religiosos, clarament, quan precisament no és el col-lectiu immigrant que més problemes ha portat en la convivència.
També, al fil del que comentes, hi ha molt independentista que està fins als collons de que molts immigrants llatinoamericans (que no tots), passin absolutament ni tant sols d'entendre el català i votaran a l'Anglada aquest, i el votaran, simplement per el tema del control de les entrades al país, però evidentment no s'han llegit el seu programa a fons, si no, votarien altres opcions.
El Corán i la Bíblia són pràcticament dues fotocòpies. Surten del mateix lloc, ténen els mateixos objectius i són molt semblants en tot.
El problema és com s'interpreten al llarg dels segles, per que no em d'oblidar les brutalitats que s'han fet Bíblia en ma, aquí, i no fa tant de temps.
Personalment, sóc totalment ateu. Només veient els casos de pederastia en els darrers temps, personatges com en Rouco-Varela, com han funcionat l'Església a casa nostra els darrers anys, etc... en tinc prou per veure que tot és un gran montatge.
Respecto que siguis ateu però els motius que dones no s'agafen per enlloc.
Casos de pederastia? Són casos puntuals que han sortit ara a la llum, o és que ara resultarà que tots els capellans són pederastas? De gent bona i dolenta n'hi a de tot tipus de creencies i tot tipus de races. Ni tots els capellans són pederastas ni tots els pederastas són capellans ni tenen res a veure amb la religió catòl·lica. No generalitzem.
Apart d'això, tu pots no creure en l'Esglèsia pero creure amb un Déu. Està ple de gent que creu en Déu però que no en vol sapiguer res de l'Esglèsia. Dit d'una altre manera, si no vols creure en res i pensar que passes pel món com una maleta fes.ho pero no donguis explicacions que no s'agafen per enlloc.
Pel company Adell dir.li que està ple de gent que quan els crides no venen i ben bé que existeixen. I no cal q sigui gent, tu crida a una ovella i potser tampoc et vindrà, i ben bé que existeix, o no? xDDD
Un altre argument no vàlid el fet de no creure perquè no ho veus o perquè quan el crides no vé.... L'aire tampoc el veus i ben bé que existeix
El tema de la fe és un tema molt complex, imagino que cadascú tindrà els seus motius per a creure o no creure en res, el que està clar és que s'han de respectar tan uns com els altres.
En temes religiosos jo no entraré. Estic d'acord en que hi ha coses dels musulmans que no comparteixo però que s'ha de respectar, són les seves normes, igual que els gitanos tenen les seves, o els taòtics, o els budistes, o els indús... una altre cosa és que vulguin impossar les seves tradicions en paisos que no són els seus, i per aquí si que no hi passo, en els seus paisos que fotin el que vulguin. Igualment aquí el debat està en que els immigrants sense papers i sense un contracte de treball aquí no hi foten res...