Doncs espero que no vingui el Toni Lao, el vaig veure força fluixet. Certament les circumstàncies del seu equip deuen fer baixar el rendiment, però no el canvio pel Chapi, i crec que aquest ja es prou "justet" per un equip que vulgui estar entre els 8 primers.
A mi en el partit d'ahir tampoc em va agradar Toni Lao, però ni ell ni cap jugador de la Grama. Diguéssim que van estar tots una mica desdibuixats i amb poca empenta.
Entre Chapi Arnau i Toni Lao, possiblement en atac sigui millor Chapi, i en defensa possiblement cumpleixi millor Toni Lao. I a la 2a B jo penso que la defensa és primordial. A mi m'agrada perque és el típic jugador que no li demanem res d'extraordinari, però sempre compleix. A més, és molt adaptable a d'altres posicions, com ara l'altre lateral i com a interior dret que diria que és on va començar en la seva etapa a l'Espanyol. La seva polivalència el converteix en un jugador interessant i possiblement a qualsevol posició tindrà un bon rendiment.
Siguent honestos, no podem valorar a cap jugador de la Grama pel partit que van fer ahir. Ni per bé ni per malament.
I a tot això sense desmerèixer la gran temporada que està fent Chapi, que a més se li veu que és una nano que pot créixer molt més si millora aspectes, sobretot defensius, on a vegades a comès errades realment greus. Jo era absolutament contrari a pensar a l'inici de temporada que aquest jugador podés aportar res de positiu. I amb ganes i entrega, que d'això no n'hi falten, ens ha fet callar a més d'un.
Si acaba venint Toni Lao penso que haurem fet un bon fitxatge.