Autor Tema: RUMORS DE PRETEMPORADA - 2010/11  (Llegit 121526 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Leonderubi

• Visitant
Re:RUMORS DE PRETEMPORADA - 2010/11
« Respondre #300 el: 29 de Maig de 2010, 12:12:06 pm »
Jo també li donaria l´oportunitat.... si reb les pilotes adeqüades, golejador ho és i al cap i a la fi els contractes estan per a complir-los.

puestos a dar oportunidades yo también se la daría a Pata Negra Morales. Igual despues de verle las orejas al lobo recupera su mejor versión, la del año del Terrassa 2 - CE SABADELL 4

Salud y suerte para Roberto Morales y Joel.

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1972
  • Gènere: Masculí
  • REY DEL POP !
« Respondre #301 el: 29 de Maig de 2010, 12:26:19 pm »
Jo també li donaria l´oportunitat.... si reb les pilotes adeqüades, golejador ho és i al cap i a la fi els contractes estan per a complir-los.

puestos a dar oportunidades yo también se la daría a Pata Negra Morales. Igual despues de verle las orejas al lobo recupera su mejor versión, la del año del Terrassa 2 - CE SABADELL 4

Salud y suerte para Roberto Morales y Joel.

Jo crec que Roberto al sabadell,no rendira més com a jugador.

:beer2 :beer2
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1972
  • REY DEL POP !
« Respondre #302 el: 29 de Maig de 2010, 12:28:54 pm »
Estat dels possibles i rumors a dia d'avui:

-Pedro Garcia, davanter de la Gramenet, podria ser en breu jugador nostre si Joel acaba lligant el seu fitxatge per el Badalona, on Lobera estaria interessat en els seus serveis. El problema és que l'Sporting Maonès no té que esperar i ens pot prendre la davantera, a favor nostre, que per temes personals ell vol seguir jugant a Catalunya.

-El nostre equip, té a un lateral dret que provindria d'un equip de Tercera, amb serioses opcions de venir, però les negociacions estan parades a causa de que l'equip d'aquest jugador està disputant la fase d'ascens a Segona B.

-Les negociacions per Sergio Cirio, estan absolutament aturades, ja que hi han serioses diferències en el que volem nosaltres i el que vol ell.

-En el tema Eneko, el CE Sabadell FC s'ha posat en contacte amb l'Alavès, però no s'ha rebut cap contestació per part dels babarrozos.

-Pradas possiblement anirà a l'Europa, ja que les bones relacions amb aquell club permet un intercanvi fluïd de jugadors.

-Gámiz no s'ha decidit per la nostre oferta, i les negociacions segueixen. Es rumoreja que té una oferta d'un club andalús, el nom del qual no sé.

-Sobre Nico Chiettino, no tinc notícies.

-Sobre Albert Celades, hi haurà possiblement alguna sorpresa, ja que hi han hagut contactes.

-Sobre Cañadas:
aixo deqe vindra cañadas encara no es veritat perqe se  en primera persona qe encara no l'an dit res  :malament
Totalment correcte. Ningú de l'àrea esportiva ha contactat amb ell i encara menys se li ha fet una oferta.

A veure que més diuen avui a l'anotador.

En els jugadors que has posat, tambe es podría afegir Cristian Tello, que fa uns dies a RS.94.6 van dir que podría ser un nou fitxatge.

Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #303 el: 29 de Maig de 2010, 12:29:46 pm »
A Joel le daría otra oportunidad. Si le llegan balones va a marcar goles, además de que lo lucha todo y eso contagia al equipo. Esa fue una de las claves del play-off.
Roberto Morales es otro problema diferente por falta de motivación, a él no me lo quedaría.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #304 el: 29 de Maig de 2010, 13:56:28 pm »
totalmente de acuerdo contigo amigo, roberto no esta motivado, joel a peleado y con la motivacion adecuada, y nuevos compañeros en ataque puede aportar mucho  JOEL QUEDATE!!!!!!
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #305 el: 29 de Maig de 2010, 14:09:50 pm »
estoy de acuerdo con lo que deciis a Jeol pienso que podria hacer un buen año si se queda, a Roberto se le ve apagado en cambio Joel se le ve luchador y lo intenta no hay nada mas que ver como celebro el gol que le marco en la nca al Barça B, pero o mucho me equivoco o sera al reves  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #306 el: 29 de Maig de 2010, 14:25:42 pm »
Jo a Joel tambe m'el quedaria l'any que li queda de contracte... pot fer mes o menys gols pero es un jugador que corre i sua la samarreta en tots els partits. Nomes per aquest fet, es mereix l'oportunitat d'acabar el seu contracte... i si recupera l'olfacte golejador que sempre ha tingut, doncs el renovaria de nou. Es un jugador que veig implicat amb el Club.

Sobre Roberto no ho tinc tan clar... si que tinc clar que va ser un jugador molt i molt important en el seu moment pero ultimament el veig molt desganat sobre la gespa: ni desborda com feia abans ni el veig amb moltes ganes de corre... no se... suposo que parlaria amb ell i intentaria treure'n conclussion... en definitiva: A un Morales amb ganes, implicat, i en forma, dic SI a que continui. Si no s'implica, se li podria donar les gracies pel que ha donat en el Club i a buscar-ne un altre...  :wavecry:

:beer2
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

joseph

• Visitant
« Respondre #307 el: 29 de Maig de 2010, 15:37:02 pm »
Joel es un jugador encara molt vàlid per nosaltres, ara si el tema es econòmic ja es un altra cantar.
En Roberto ja vaig comentar fa temps que el seu cicle al Sabadell había acabat, tot i que s'ha de valorar tot lo fet al nostre club.

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1305
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #308 el: 29 de Maig de 2010, 15:59:40 pm »
Siguem sincers, Joel NO!!!!!!! :angry2:
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Connectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2497
« Respondre #309 el: 29 de Maig de 2010, 16:48:21 pm »
Estat dels possibles i rumors a dia d'avui:

-Pedro Garcia, davanter de la Gramenet, podria ser en breu jugador nostre si Joel acaba lligant el seu fitxatge per el Badalona, on Lobera estaria interessat en els seus serveis. El problema és que l'Sporting Maonès no té que esperar i ens pot prendre la davantera, a favor nostre, que per temes personals ell vol seguir jugant a Catalunya.

-El nostre equip, té a un lateral dret que provindria d'un equip de Tercera, amb serioses opcions de venir, però les negociacions estan parades a causa de que l'equip d'aquest jugador està disputant la fase d'ascens a Segona B.

-Les negociacions per Sergio Cirio, estan absolutament aturades, ja que hi han serioses diferències en el que volem nosaltres i el que vol ell.

-En el tema Eneko, el CE Sabadell FC s'ha posat en contacte amb l'Alavès, però no s'ha rebut cap contestació per part dels babarrozos.

-Pradas possiblement anirà a l'Europa, ja que les bones relacions amb aquell club permet un intercanvi fluïd de jugadors.

-Gámiz no s'ha decidit per la nostre oferta, i les negociacions segueixen. Es rumoreja que té una oferta d'un club andalús, el nom del qual no sé.

-Sobre Nico Chiettino, no tinc notícies.

-Sobre Albert Celades, hi haurà possiblement alguna sorpresa, ja que hi han hagut contactes.

-Sobre Cañadas:
aixo deqe vindra cañadas encara no es veritat perqe se  en primera persona qe encara no l'an dit res  :malament
Totalment correcte. Ningú de l'àrea esportiva ha contactat amb ell i encara menys se li ha fet una oferta.

A veure que més diuen avui a l'anotador.

En els jugadors que has posat, tambe es podría afegir Cristian Tello, que fa uns dies a RS.94.6 van dir que podría ser un nou fitxatge.

de momento Cristian Tello ara la pretemporada con el primer equipo del RCD ESpanyol, por lo cual veo dificil que lo fichemos
la meva sang és arlequinada

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #310 el: 29 de Maig de 2010, 19:17:55 pm »

segons tinc entès el Cristian si que farà la pretemporada amb el primer equip, però també han dit que el buscarien una cessió (però igual interessa més un segona A).

I jo si que em quedaria amb Joel.

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #311 el: 29 de Maig de 2010, 19:26:34 pm »
Doncs jo em quedaria a Joel per les ganes que SEMPRE i posa, Morales ja no ho tinc gaire clar... jo el fotria a la CALLE que no se'l l'hi veuen ganes, i perquè no recordar QUI VA FALLAR EL PENAL QUE ENS HAURIA DONAT L'ASCENS... ::)
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #312 el: 29 de Maig de 2010, 20:05:16 pm »
Doncs jo em quedaria a Joel per les ganes que SEMPRE i posa, Morales ja no ho tinc gaire clar... jo el fotria a la CALLE que no se'l l'hi veuen ganes, i perquè no recordar QUI VA FALLAR EL PENAL QUE ENS HAURIA DONAT L'ASCENS... ::)

què dius nano?  només ens hagués permés jugar la prórroga al Stadium Gal, res d'ascens...

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #313 el: 29 de Maig de 2010, 20:11:45 pm »

què dius nano?  només ens hagués permés jugar la prórroga al Stadium Gal, res d'ascens...
EM referia, LLOGICAMENT a això... :xin-xin
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8845
« Respondre #314 el: 30 de Maig de 2010, 13:39:58 pm »

A veure, per mi, Roberto Morales fora, Joel que es quedi, es lluitador i si aquest any li arriben pilotes que es lo que sempre em dit, pot ser una grata sorpresa, Cañadas si hi ha algu de cert, que vingui, encara que hagi baixat el nivell, es un jugadorás amb molta calitat, Celades si hi ha algu de cert, que vingui també, te un guà al peu i per poc que fagi, li pot posar pilotes a Joaquín i a Joel medides milimétricament.

Pedro que no vingui, hi han rumors de que es problemátic i jo preferiría com he dit quedarme en Joel, Chietino i Rezzónico si puguessim portar-los, endevant, grans defenses i amb experiéncia.

De totes formes, felicitats a la directiva i a tot l´entorn, que surti bé o no, hi ha una gran il.lusió :botador
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #315 el: 30 de Maig de 2010, 14:15:27 pm »

No passavem directament pel valor dels gols fora? 2? :mmmm
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #316 el: 30 de Maig de 2010, 14:30:13 pm »

No passavem directament pel valor dels gols fora? 2? :mmmm

a ver si Morales hubiera marcado el penalti en la nca hubieramos quedado 1-1 y hubieramos jugado la prorroga si el resultado en irun hubiera sido igual que el que fue pero de todas maneras me parece muy rebuscado uri decir que echarias a Morales porque fallo el penalti, yo no contaria con el por que no se le ve la chispa que se le veia hace tiempo no por que fallara ese penalti los penaltis los fallan quien los tira  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #317 el: 30 de Maig de 2010, 16:41:45 pm »
amigos olvidemos el pasado y vivamos juntos nuevos retos con ilusion!!!! con nuestro pasado no ganaremos partidos, pero con nuestra ilusion y ganas podemos poner nuestro granito de arena, y sumar juntos :happy2: :scut :scut
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #318 el: 30 de Maig de 2010, 20:15:29 pm »

A veure, per mi, Roberto Morales fora, Joel que es quedi, es lluitador i si aquest any li arriben pilotes que es lo que sempre em dit, pot ser una grata sorpresa, Cañadas si hi ha algu de cert, que vingui, encara que hagi baixat el nivell, es un jugadorás amb molta calitat, Celades si hi ha algu de cert, que vingui també, te un guà al peu i per poc que fagi, li pot posar pilotes a Joaquín i a Joel medides milimétricament.

Pedro que no vingui, hi han rumors de que es problemátic i jo preferiría com he dit quedarme en Joel, Chietino i Rezzónico si puguessim portar-los, endevant, grans defenses i amb experiéncia.

De totes formes, felicitats a la directiva i a tot l´entorn, que surti bé o no, hi ha una gran il.lusió :botador

A Segona B, un migcampista no hi viu de passades milimètriques, és necessari molt més. Molt esforç, molta empenta i molta brega. El Sabadell, si vol fer alguna cosa, ha de tenir un centre del camp que mossegui i recuperi pilotes, i que quan tingui la pilota sàpiga que fer amb ella.

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #319 el: 30 de Maig de 2010, 21:07:49 pm »

A Segona B, un migcampista no hi viu de passades milimètriques, és necessari molt més. Molt esforç, molta empenta i molta brega. El Sabadell, si vol fer alguna cosa, ha de tenir un centre del camp que mossegui i recuperi pilotes, i que quan tingui la pilota sàpiga que fer amb ella.
Yo creo que no hay que hacer debate con Celades si se amoldaría o no porque ya tenemos a 4 mediocampistas y hasta Pep Pagés podria jugar de pivote en el centro. Por tanto lo que nos queda fichar para mi gusto seria un/dos centrales, dos de bandas y un/dos delantero/s