Autor Tema: RUMORS DE PRETEMPORADA - 2010/11  (Llegit 121518 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re:RUMORS DE PRETEMPORADA - 2010/11
« Respondre #320 el: 30 de Maig de 2010, 21:58:05 pm »
Jo, si pogués escollir entre Joel i Pedro Garcia, em quedaria a Joel.

Aquesta temporada, Joel, les ha vist quadrades, però al tio quan l'han ficat d'extrem, s'ha partit la cara en cada jugada, i quan ha estat aïllat en punta, també ha fet tot el que ha pogut. En canvi, al jugador de la Gramenet, els partits que l'he vist, uns 3, li he vist unes 6 piscines i 2 targes grogues, 1 per llençar-se i una altre per protestar. A més, un jugador que va sortir de la cantera de la Grama, va marxar al Burgos i allà va ser un fracàs, amb molts problemes aquell any. Desprès va tornar a la Grama, i si bé és molt ràpid, li perd la individualitat quan té la pilota.

Per altra banda, quan va haver el cas Thomson/Antonio Pastor ell, i un altre jugador (Aaron) van estar fent-li el joc al suec, perquè els va prometre que els portaria a jugar a Primera Divisió sueca, fins al punt que després va denunciar a l'estafador perquè va estar fent-li de xofer i fent-li d'assistent quan ho necessitava. I això no és un rumor, està tot completament documentat.

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8183
  • un camp de primera
« Respondre #321 el: 30 de Maig de 2010, 23:22:25 pm »
Crec que la seva actuació en el "cas Thompson" per si sol ja l´hauria de destacar....
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #322 el: 31 de Maig de 2010, 14:02:44 pm »

:smart:  Si no es pot portar un devanter amb certa qüalitat que complementi al Rodriguez, jo me la jugaria a donar-li una altra oportunitat al Joel jo crec que si hi ha gent al mig del camp que posi pilotes en condicions i també amb un altre sistema de joc com crec i  vull pensar que vol implantar el carreres no el veurem sol a dalt despengat com el "llanero solitario". Per tant li vull dir al Carreres que s'ho repen-s'hi de desfer-se del Joel.
Aquest tema que comenteu del Celades, jo diria bon vent i barca nova. Sobre Cañadas ¿quina edat té ara? aquet payo ja està de tornada de tot s'hauria de mirar-ho detingudament i amb Lupa, perquè no vingui aquí a fotre el ganso.
?Y el sustitut del Pelegri?
El que semble es que la directiva tingui més trempera alhora de fer un equip nou, només ho sembla. Esperem que ho faci amb ganes i sobretot amb criteri.
¿El Xavi Roca ara resulta que es millor que el crac del Benavente? :innocent: :        

Desconnectat xolo

• Aleví
  • Missatges: 98
« Respondre #323 el: 31 de Maig de 2010, 14:42:13 pm »
Només una cosa, qui la començat el " bulo " del tema cañadas? no ho feu això de crear ilusions als socis siusplau, al cañadas ni se la trucat.

Connectat mss

• President
  • Missatges: 8845
« Respondre #324 el: 31 de Maig de 2010, 16:28:32 pm »
Només una cosa, qui la començat el " bulo " del tema cañadas? no ho feu això de crear ilusions als socis siusplau, al cañadas ni se la trucat.

Sospechosos habituales......... .congresos1 tal vez :whistle:
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #325 el: 31 de Maig de 2010, 21:25:27 pm »
preguntarle al congresos, el que nos toma por tontos :paret
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #326 el: 01 de Juny de 2010, 07:49:21 am »
A la web de Ràdio Sabadell, han ficat una foto de Màyor en un tema relacionat amb les incorporacions... :ejem no crec q el tinguem però seria un excelent fitxatxe
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #327 el: 01 de Juny de 2010, 08:25:07 am »
A la web de Ràdio Sabadell, han ficat una foto de Màyor en un tema relacionat amb les incorporacions... :ejem no crec q el tinguem però seria un excelent fitxatxe

Amb Máyor, ja et dic que no hi tenim res a fer. Això si, la fotografia està feta per el fill del Pollastre, a veure si els demanarà drets...

En els altres temes, dels tres gramanetencs que interessen, només em quedaria a Rezzonico. Els altres dos, no crec que estiguin al nivell d'una plantilla com la que estem fent aquest any.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #328 el: 01 de Juny de 2010, 08:30:46 am »
Si l'equip vol fer gols la temporada vinent, considero que el joc de banda ha de ser important. Res d'interiors ni jugadors que només es dediquen a jugar cap a dins. Això pot ser un recurs a utilitzar en moments o partits determinats. Es necessita gent que arribi fins a la línia de fons i centri pilotes. L'exemple de Morales aquest any i que no ha aportat res ha estat flagrant. No ha desbordat ni un sol cop i sempre buscava la diagonal.
Per mi Gámiz seria un molt bon fitxatge. Mentre que Raúl Rodríguez el veig molt més del "montón" i sense aquesta qualitat important per ser un dels extrems de l'equip.
« Darrera modificació: 01 de Juny de 2010, 08:34:00 am per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #329 el: 01 de Juny de 2010, 09:07:35 am »

pero no sale por eso, sale por que marco el primer gol el domingo (por cierto un golazo) en el partido de su equipo y pone todos los resultados de los equipos que estan luchando por ascender a 2ªA y a 2ªB y en la foto pone Mayor marco el primer gol del partido  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #330 el: 01 de Juny de 2010, 12:39:59 pm »
Jo penso igual que MUTIO, les bandes son importantissimes, uns extrems bons són els que han de posar pilotes a la olla, i aquests son els gols que ens falta a nosaltres. Amb Blas, aquest any ho teniem, ara ja ha marxat. Morales jo crec que no pot seguir ja aquesta temporada, almenys aquesta no ha fet res per demostrar que vol seguir i lluitan't pel CE Sabadell.
El cas d'Eneko com va? també es molt bo i si  que sería un gran reforç, juntament amb Gámiz.  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #331 el: 01 de Juny de 2010, 12:55:55 pm »
Jo penso igual que MUTIO, les bandes son importantissimes, uns extrems bons són els que han de posar pilotes a la olla, i aquests son els gols que ens falta a nosaltres. Amb Blas, aquest any ho teniem, ara ja ha marxat. Morales jo crec que no pot seguir ja aquesta temporada, almenys aquesta no ha fet res per demostrar que vol seguir i lluitan't pel CE Sabadell.
El cas d'Eneko com va? també es molt bo i si  que sería un gran reforç, juntament amb Gámiz.  :beer2

segun el diari de Sabadell de hoy, en el Alaves tiene muy dificil poder jugar pero le queda un año y le darian mucho mas dinero que por venirse aqui, y el Alaves lo dejaria libre si perdonara ese año que le queda y lo esta pensando, segun ponia la diferencia es bastante  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat osKar11

• Infantil
  • Missatges: 279
  • Un equip, una ciutat, una passio, un sentiment...
    • supportersgolnord.blogspot.com
« Respondre #332 el: 01 de Juny de 2010, 21:19:45 pm »
Pues nuestro querido amigo Robertito morales nos despeja alguna duda de su futuro

Redacción - 01/06/2010 03:00SABADELL - L'encara jugador del Sabadell, Roberto Morales, que es presentarà amb quasi tota probabilitat el 19 de juliol amb el Sabadell per començar la nova temporada, va comentar: "L'any passat vaig signar per dues temporades més i els contractes són per complir-los. En aquell moment, al meu cap no entrava estar només un any. De totes maneres, si surt alguna cosa de fora que estigués bé, ja en parlaria amb la directiva. Ara per ara, no hi ha res, però també haig de dir que no m'agrada estar on no m'estimen". Morales es va mostrar sincer: "Reconec que aquesta ha estat la meva pitjor temporada des que estic al Sabadell".

http://www.elmundodeportivo.es/gen/20100601/53938415231/noticia/roberto-morales-no-pensa-a-anar-sen.html
Aqui no se disfruta, aqui se sufre, se siente y se llora.......

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #333 el: 01 de Juny de 2010, 22:08:03 pm »
Pues nuestro querido amigo Robertito morales nos despeja alguna duda de su futuro

Redacción - 01/06/2010 03:00SABADELL - L'encara jugador del Sabadell, Roberto Morales, que es presentarà amb quasi tota probabilitat el 19 de juliol amb el Sabadell per començar la nova temporada, va comentar: "L'any passat vaig signar per dues temporades més i els contractes són per complir-los. En aquell moment, al meu cap no entrava estar només un any. De totes maneres, si surt alguna cosa de fora que estigués bé, ja en parlaria amb la directiva. Ara per ara, no hi ha res, però també haig de dir que no m'agrada estar on no m'estimen". Morales es va mostrar sincer: "Reconec que aquesta ha estat la meva pitjor temporada des que estic al Sabadell".

http://www.elmundodeportivo.es/gen/20100601/53938415231/noticia/roberto-morales-no-pensa-a-anar-sen.html

Pienso, que no es que no se te quiera aquí, el problema es que la temporada pasada dejaste por un motivo u otro mucho que desear y el seguidor arlequinado te quiere recordar con todo lo bueno que diste por estos colores y no por lo malo que puedas seguir dando, queremos al Roberto de las primeras temporadas y si tú sabes que no puedes ser, pues tú mismo y, ojos que no ven corazón que no siente, quiero decir que en otro lugar estarías mejor y aquí se te recordaría como el gran jugador que fuistes.

:anims    :trebol    :anims
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #334 el: 01 de Juny de 2010, 22:14:45 pm »

Pienso, que no es que no se te quiera aquí, el problema es que la temporada pasada dejaste por un motivo u otro mucho que desear y el seguidor arlequinado te quiere recordar con todo lo bueno que diste por estos colores y no por lo malo que puedas seguir dando, queremos al Roberto de las primeras temporadas y si tú sabes que no puedes ser, pues tú mismo y, ojos que no ven corazón que no siente, quiero decir que en otro lugar estarías mejor y aquí se te recordaría como el gran jugador que fuistes.

se puede decir más alto pero no más claro  :clap :clap

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #335 el: 01 de Juny de 2010, 22:44:06 pm »

se puede decir más alto pero no más claro  :clap :clap

Yo también opino lo mismo que vosotros, Roberto ha hecho cosas grandiosas por el Sabadell, pero creo que su etapa se ha acabado ya aquí.  :beer2
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #336 el: 02 de Juny de 2010, 14:54:07 pm »
Fuente: Menorca

El atacante Pedro García (25), la pasada campaña en la UDA Gramenet, sería uno de los objetivos prioritarios del Sporting Mahonés para reforzar la delantera. El Sabadell también habría mostrado interés por sus servicios.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat xolo

• Aleví
  • Missatges: 98
« Respondre #337 el: 02 de Juny de 2010, 23:39:23 pm »
El que interesa es el extrem Raul, aquest Pedro no hi ha res

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #338 el: 03 de Juny de 2010, 19:40:02 pm »
El que interesa es el extrem Raul, aquest Pedro no hi ha res

caram...  :clap
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1972
  • REY DEL POP !
« Respondre #339 el: 03 de Juny de 2010, 21:07:59 pm »
Al Mundo Deportivo posava avui que el Cristian Tello el vol el Barça,Madrid i Vilarreal, pero que segurament s'anirà al Barça B, i farà la pretemporada amb el primer equip.

:beer2 :beer2
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.