Era de llibre que tard o d'hora aquest home digués quelcom.
Almenys s'han esperat a que estem aquesta temporada salvats, per a treure aquest tema a la llum. La llàstima és que Llamas ja feia dies que anava dient que el dia que obrís la boca obriria la caixa de trons, i per això ja no sorprenen les seves declaracions.
Traicionat? Tothom quan el fan fora d'un càrrec s'hi pot sentir. Humiliat? Aquest home va rebre un correcte tracte, ja que el van deixar fins a final de temporada anar a la llotja, i seguir pulul-lant per el club.
Diu que entre Soteras i Moya li varen tallar el cap... Evidentment Soteras és el president i és qui decideix. Moya estava en una bona posició en aquell moment i deuria suggerir alguna cosa al president, que és qui decideix. Igualment hi ha la llegenda negre que diu que aquest home el van liquidar per temes d'imatge respecte al club. Com no en tinc proves, no puc opinar d'això, però la imatge d'ell no era la que m'agrada per als irigents del meu club.
Sobre el tema crisi d'ansietat, desitjo que s'hagi recuperat satisfactoriament. A més, li recomano que vigili, que son enfermetats que mai se sap quan poden rebrotar i que es cuidi.
I sobre professionalitzar el càrrec... Benavente no és un professional?
en fi si compreu el diari podreu llegir-ho ja que aquest diari potser es l'unic que no te una web per poder posar un enllaç o copiar l'escrit
Panda d'aldeans. Si fins i tot els setmanaris de poble els pengen ja per internet.