Autor Tema: El sr Garcia Llamas es despatxa a gust  (Llegit 7942 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re:El sr Garcia Llamas es despatxa a gust
« Respondre #20 el: 07 de Abril de 2010, 17:52:39 pm »
Esto es lo que me temía yo, cruce de declaraciones. Cada vez estoy más convencido que este club necesita un cambio de directivos urgentes. Gente joven, sin ninguna relación con el pasado.

Segurament sigui necessari i sobretot seria òptim que entrés gent sense CAP CAP vincle amb l'entorn més directe ni CAP CAP interès que el pugui beneficiar en algún aspecte personal. I amb això NO estic dient que els que hi són busquin res a canvi per ser on són........ només faltaria. La llàstima és que gent jove amb empenta, amb una mica de poder i que estimi al club, pocs n'hi deuen haver.

De tot aquest assumpte em preocupa i em sorpren que gent que treballa pel club que estima (en teoria), paral·lelament pugui dedicar a buscar algún interès personal. Jo això no ho entenc si realment és veritat.

Per cert, ja té delicte que gent com Sergio Morgado pugui assessorar-nos en alguna cosa.......... Lamentable!
« Darrera modificació: 07 de Abril de 2010, 18:00:30 pm per MUTIO »
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat xato

• Aleví
  • Missatges: 75
  • enconyat amb el ceba
« Respondre #21 el: 07 de Abril de 2010, 19:05:54 pm »
dons si , estic d´acord que es renovi la directiva amb sang jove , encara que tindriem que veure
si hi ha algu que vulgui posarsi.
aquest club ja fa masa anys que es un club ´´familiar´´ es te que potenciar d´una vegada la base
i frofesionalitzarse mes.
nomes sabadell

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #22 el: 07 de Abril de 2010, 19:08:53 pm »
dons si , estic d´acord que es renovi la directiva amb sang jove , encara que tindriem que veure
si hi ha algu que vulgui posarsi.
aquest club ja fa masa anys que es un club ´´familiar´´ es te que potenciar d´una vegada la base
i frofesionalitzarse mes.

Si haguessin calers a rascar hi hauria cua, al no poder rascar res doncs no hi ha ningú que si vulgui posar :greedy:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #23 el: 07 de Abril de 2010, 19:18:46 pm »
bueno, almenys tenim una mica de moviment i ens distriem amb algún culebrot que estàvem un pèl aburrits aquesta temporada tan anodina  :happy2: :happy2: :happy2:

Desconnectat HOOL_ARLEKINAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #24 el: 07 de Abril de 2010, 19:31:02 pm »
Realment creieu que existeix algún empresari jove arlequinat que no hagi estat mai ficat dintre??? jo crec que aquest club està condemnat a morir amb les cuatre families de sempre i llestos. Cada cop hi ha menys gent que cregui en la resurreció. Per altre banda , com de costum , molt poc inteligent el presi amb la resposta a Llamas. Que es preocupi de començar a anunciar fitxatges per l'any ke ve( ja stem tardant amb l'excusa de la permanencia) ,per tal de recuperar una massa social que ells han espantat amb la mala feina feta aquest any , i deixi de fer repliques absurdes que només serveix per anar marejant la perdiu

Al futbol manen els resultats , i el Sabadell no fa un partit autenticament bo desde el 3-0 al Sant Andreu de l'any passat , dies abans d'acomiadar Llamas...

Desconnectat GUTI

• CE Foreros Arlekinats
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1104
  • @mikelsbd
« Respondre #25 el: 07 de Abril de 2010, 19:40:59 pm »
Esto es lo que me temía yo, cruce de declaraciones. Cada vez estoy más convencido que este club necesita un cambio de directivos urgentes. Gente joven, sin ninguna relación con el pasado.

Segurament sigui necessari i sobretot seria òptim que entrés gent sense CAP CAP vincle amb l'entorn més directe ni CAP CAP interès que el pugui beneficiar en algún aspecte personal. I amb això NO estic dient que els que hi són busquin res a canvi per ser on són........ només faltaria. La llàstima és que gent jove amb empenta, amb una mica de poder i que estimi al club, pocs n'hi deuen haver.

De tot aquest assumpte em preocupa i em sorpren que gent que treballa pel club que estima (en teoria), paral·lelament pugui dedicar a buscar algún interès personal. Jo això no ho entenc si realment és veritat.

Per cert, ja té delicte que gent com Sergio Morgado pugui assessorar-nos en alguna cosa.......... Lamentable!

Amic Mutio, i que a més del que has dit, han de tenir experiencia en el mon del futbol, perque sino se'ls menjarien amb patates i la kagarien sense voler ... i per això sempre necessites de gent més veterana. I per saber-ne, has hagut d'estar ficat a dintre. I si has estat ficat a dintre ......... algun vici hauràs agafat.

Tot això és el peix que es mossega la cua   :weep:

:beer2
Forero Més Catxondo

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #26 el: 07 de Abril de 2010, 21:59:15 pm »
Doncs hi ha un parell d'afirmacions del Soteras que no em quadren gaire.  :mmmm

Fa entendre que la decissió de fer-lo fora ha sigut la nota de despesa no justificada, i què voleu que us digui, és una excusa molt barata i bastant poc creible tenint en compte la feina que ha aportat el Llamas al Club (el temps li dóna la raó, tant com a entrenador com a secretari tècnic ha estat millor que els seus predecessors). I llògicament, no dirà el que cobra realment el secretari tècnic amb carnet.
Per cert, algú se'n va anar de la boca perquè s'enterés el Moya que Llamas havia ofert a algú ser el seu segon entrenador per substituïr al Moya. A mí em sembla increïble que un tiu Arlequinat que pensi en el bé del Club i tingui la valentia de proposar-se com a recanvi d'entrenador, acabi despatxat i sortint per la porta del darrere. Així va aquest club...

Bien dices del reconocimiento al Llamas en su trayectoria dentro del CE Sabadell FC, en sus diferentes etapas ha habido cosas muy buenas y no tan buenas pero creo que su balance es positivo, hay que recordar que la última vez que subimos a 1ª división él trabajaba sin mucho protagonismo para conseguir el ascenso.

??? ??? ???....Creo que en éste tema , amigo Labtec, tienes un lapsus....en aquella gloriosa época Garcia LLamas no estaba vinculado al Sabadell....

Desconnectat DJ_Murci

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5112
  • traaaaaanqui Murci !
« Respondre #27 el: 08 de Abril de 2010, 16:01:00 pm »
la contra-réplica no se ha hecho esperar, ahora mismo acaba de hablar en COM Ràdio, para el programa de Sergi Mas.. No tiene desperdicio!

.... continuará ....
CE Sabadell FC:  "Quelcom més que l'equip de la ciutat..."
Millor Enquesta Millor Firma

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #28 el: 08 de Abril de 2010, 16:10:44 pm »
la contra-réplica no se ha hecho esperar, ahora mismo acaba de hablar en COM Ràdio, para el programa de Sergi Mas.. No tiene desperdicio!

.... continuará ....

I que ha dicho???

Per responsabilitat i pel club haurien de callar els 2. No aporta res tot això.

www.miequipo.es

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #29 el: 08 de Abril de 2010, 16:49:55 pm »
Querella criminal

"El que diu Soteras és molt greu i això ho dirà un jutge si és veritat o no"

"Discrepo en moltes coses esportives amb Ramon Moya, hi ha una reunió entre ells i es decideix prescindir dels meus serveis. Jo no tinc contracte amb el Sabadell, ni el vull, la paraula val molt més. Sí, jo he cobrat el meu finiquito, que era de risa. Jo per el Sabadell he treballat gratis, només despeses. A mi el que em fa mal de tot això és el Sabadell, els socis i el més trist, es que el club no és aquest personatge, sinó la Fundació, que suposo que prendran cartes en l'assumpte i aquest personatge ha d'estar fora del Sabadell.

Dinars de 600 euros.

"Soteras és molt cobard perquè és el seu estil, és un personatge atípic dins del futbol, ell que el que vol és estar a la Llotja, amb l'alcalde. Ha posat als vicepresidents pel mig quant això és una mentida brutal."

El programa d'avui ja està penjat a la web de COM Ràdio.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #30 el: 08 de Abril de 2010, 18:36:24 pm »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #31 el: 08 de Abril de 2010, 18:37:36 pm »
Hi ara només faltarà que salti el Moya  :rant:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
« Respondre #32 el: 08 de Abril de 2010, 18:49:05 pm »
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat xato

• Aleví
  • enconyat amb el ceba
« Respondre #33 el: 08 de Abril de 2010, 18:52:20 pm »
tot aixo que diu el llamas te llogica perque en paraules semblants es va referir sergio iglesias cuan va marxar al desembre de la temporada a tercera.
va dir:al presidente lo que le gusta mas es salir en la foto.
aixo tambe explica que no el vogues fitxar cuan li demanava el moya.
en fi un capitol mes dels desproposits d´aquesta temporada.
com sempre es parla mes del sabadell per problemes interns que per els exits esportius.penos.
nomes sabadell

Desconnectat xato

• Aleví
  • enconyat amb el ceba
« Respondre #34 el: 08 de Abril de 2010, 19:03:50 pm »
http://www.comradio.com/flash/index.asp?anchor=programa&programa_detall=384&data_prog=&id_cerca=&cerca=

Ja ens estem acostant al nivell Belén Esteban i la Campanario.  :malament
[/qe    el juanito en salvame : yo por mi butaca maaato   uote]
nomes sabadell

Desconnectat ENCIGALAT

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1082
  • BAR$A IS NOT CATALONIA
« Respondre #35 el: 08 de Abril de 2010, 19:20:39 pm »
TOT AIXÓ ÉS LAMENTABLE !!!!!! SEMPRE HEM DE SER NOTÍCIA PER MOTIUS EXTRAEXPORTIUS ? :paret :paret :paret
Feixisme: Ideologia política l´objectiu de la qual és la instauració d´un régim autoritari,de base corporativista,imperialista,racista,etc...; Exemple: TV3,Esporcs 3, El Mundo Vomitivo,L´Esporc,Far$a TV,etc...

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #36 el: 08 de Abril de 2010, 19:54:03 pm »
Me hace gracia escuchar frases como:
El mes important es el Sabadell, el Sabadell es el meu anima....

Asi lo demuestra? eso es tener un corazon arlequinado? 1 año despues de lo que pasó ¿tenian que sacar los trapos sucios? Madre mia que rapido se llenan la boca de arlequinadismo y que facilmente tiran ****** en nuestro club historico!!!!!
y no solo hablo por Paco Llamas, tambien por todos aquellos que meten cizaña y ******.
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #37 el: 08 de Abril de 2010, 19:57:10 pm »
Si no recordo malament, quan es va baixar a 3a divisió, va arribar Soteras a la presidència i va ser ell mateix qui va fer tornar a Paco Garcia Llamas després de molt temps fora del club. Per tan, és de suposar que hi havia confiança de l'actual president cap a l'ex secretari tècnic i evidentment una bona relació.

Per tan no entenc massa que el detonant màxim d'aquesta destitució siguin "només" 600 euros.

Jo personalment no em posiciono en cap de les dues parts perque les dues han fet coses malament en aquest assumpte, però si que els demanaria una mica de tacte envers els socis i seguidors que no tenen culpa de res ni han d'aguantar els atacs que s'estan realitzant per una i altra banda. Joan Soteras i Garcia Llamas han passat i passaran, però qui seguirà estant serà el nom del club (que per cert és el de la ciutat) i ell més que ningú serà qui acabarà pagant els plats trencats en forma de mala imatge i en forma de despropòsits.

Garcia Llamas ja va parlar fa una setmana i Soteras va respondre. No m'ha agradat que hi hagi hagut una nova contrarèplica de l'ex secretari tècnic i espero i segur que serà així, que Joan Soteras, màxim representant del club, sabrà mantenir les formes i no dirà res més en públic que pugui perjudicar ni al Sabadell ni a l'entorn.

Que un es dediqui a les seves coses, i que epero que li vagin MOLT bé i que l'altre treballi per la propera temporada, que segur que ja ho està fent, amb fe i amb ganes de fer alguna cosa gran....... i que no tot sigui el "haurem de baixar de pressupost"............

www.miequipo.es

Desconnectat Grimber

• Juvenil
  • Missatges: 529
  • Fidelitat eterna als quadres blancs i blaus
« Respondre #38 el: 08 de Abril de 2010, 20:54:06 pm »
Me hace gracia escuchar frases como:
El mes important es el Sabadell, el Sabadell es el meu anima....

Asi lo demuestra? eso es tener un corazon arlequinado? 1 año despues de lo que pasó ¿tenian que sacar los trapos sucios? Madre mia que rapido se llenan la boca de arlequinadismo y que facilmente tiran ****** en nuestro club historico!!!!!
y no solo hablo por Paco Llamas, tambien por todos aquellos que meten cizaña y ******.

Panso, lo fácil hubiera sido hablar cuando lo echaron poco antes de acabar la temporada. Ahí sí que podría haber provocado problemas, pero ahora, cuando lo máximo que aspiramos es clasificarnos para Copa del Rey... pues, la verdad es que es el momento de sacar los trapos sucios porqué no influirá en nada de ésta temporada. Yo creo que ahí sí que ha demostrado Llamas su arlequinadismo, porqué le han jod.ido bien a traición y ha sabido callarse en el momento que más podría haber desestabilizado al equipo.
Honor al Sabadell

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #39 el: 08 de Abril de 2010, 22:27:32 pm »
Penso que en aquest afer hem d'estar al costat del màxim representant del nostre  :scut