Autor Tema: Posible fichaje de un zurdo  (Llegit 3363 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Gènere: Masculí
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
Re: Posible fichaje de un zurdo
« Respondre #20 el: 25 de Octubre de 2005, 18:46:56 pm »
i no es podria fitxar ara? potser per kuan arrivi el mercat d'hivern ja no i som a temps i ens faltara lliga com kuan vam fitxar l'orife...a l'hivern seria una llastima...

Com vols fitxar ara si el mercat de fixatges no s'obrirá fins el día 1 de Gener de 2006.

be k ens an cedit al desserne...no ho entenc...

A aquest ens l'han cedit perquè ens quedava una plaça federativa lliure després de la retirada del Genís.

Si un club presenta un certificat medic que diu que un jugador es baixa per molt temps i li dones la baixa federativa, la federació et dona permís per fitxar a un substitut
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • Gènere: Masculí
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #21 el: 25 de Octubre de 2005, 18:51:07 pm »
i no es podria fitxar ara? potser per kuan arrivi el mercat d'hivern ja no i som a temps i ens faltara lliga com kuan vam fitxar l'orife...a l'hivern seria una llastima...

Com vols fitxar ara si el mercat de fixatges no s'obrirá fins el día 1 de Gener de 2006.

be k ens an cedit al desserne...no ho entenc...

A aquest ens l'han cedit perquè ens quedava una plaça federativa lliure després de la retirada del Genís.

Si un club presenta un certificat medic que diu que un jugador es baixa per molt temps i li dones la baixa federativa, la federació et dona permís per fitxar a un substitut

gracies als 2!!!
alguna kosa aixi mi maginava...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Tontxu

• Aleví
  • Missatges: 62
« Respondre #22 el: 25 de Octubre de 2005, 21:24:27 pm »
Jo s'ho he comentat que estava molt clar això. Mireu, es fitxa a un central de 21 anys, osigui sub-23. Com tenim un de mes i ja no ens fa falta un, marc perez marchara i ficharien a un altre, eh birrero :icon_question:  :smart:

Ja t'he dit que podria ser molt probable, però m'entristiria que obressim així.
Jo no sé el que passa amb en Marc Pérez, però penso que si aquí no jugarà i té alguna oferta al desembre, possiblement li obriran la porta.
El que si que espero, és que en cas de que el noi no tingui cap oferta, actuem bé i el mantenim (sempre pot ser necessari) fins a final de temporada.

Si le tienen que abrir en diciembre la puerta a Marc, al menos que sean legales y no le hagan jugar mas de 4 partidos. Asi el chaval tendra las manos libres para poder ir donde quiera y ojala consiga fuera lo que otros le negaron aqui.
Suerte Marc

Desconnectat Tontxu

• Aleví
  • Missatges: 62
« Respondre #23 el: 25 de Octubre de 2005, 21:43:46 pm »
Jo s'ho he comentat que estava molt clar això. Mireu, es fitxa a un central de 21 anys, osigui sub-23. Com tenim un de mes i ja no ens fa falta un, marc perez marchara i ficharien a un altre, eh birrero :icon_question:  :smart:

Ja t'he dit que podria ser molt probable, però m'entristiria que obressim així.
Jo no sé el que passa amb en Marc Pérez, però penso que si aquí no jugarà i té alguna oferta al desembre, possiblement li obriran la porta.
El que si que espero, és que en cas de que el noi no tingui cap oferta, actuem bé i el mantenim (sempre pot ser necessari) fins a final de temporada.

Si le tienen que abrir en diciembre la puerta a Marc, al menos que sean legales y no le hagan jugar mas de 4 partidos. Asi el chaval tendra las manos libres para poder ir donde quiera y ojala consiga fuera lo que otros le negaron aqui.
Suerte Marc

Se me olvido decir a Marc que si se va, lo puede hacer con la cabeza bien alta, porque muchos arlekinados no olvidan la primera vuelta que nos brindaste cuando llegaste de un tercera y nadie te conocia.Ademas jugando o no, has creado unas buenas charlas en este forum.....
Suerte otra vez "negro"