Autor Tema: RUMORS DE PRETEMPORADA - 2011/12  (Llegit 419615 cops)

0 Usuaris i 4 Visitants estan veient aquest tema.

Gol del Sabadell

• Visitant
Re:RUMORS DE PRETEMPORADA - 2011/12
« Respondre #1300 el: 03 de Juliol de 2011, 20:41:34 pm »
Radio Sabadell :

Demà nou fitxatge
Una notícia sorprenent que coincideix amb la confirmació oficial que demà (13h) es presentarà una nova incorporació per l'equip de Lluís Carreras. Als fitxatges d'Hèctor Simón, Florian Taulemesse i Òscar Ramírez s'afegirà demà un quart jugador, el nom del qual no ha volgut anunciar el club. Tot apunta, però, que es podria tractar d'un futbolista que ha militat en les últimes temporades a categories superiors a la Segona B. Alguns dels noms que han sortit en els últims dies han estat els de Gerard Bordas (Villarreal 'B') i Enrique De Lucas (Celta). La presentació es durà a terme a l'estadi de la Nova Creu Alta.
Tampoco entiendo el secretismo. Si mañana lo presentan es que está atado! A una rueda de prensa van los medios e imagino que iran los mismos que cuando presentaron a Simon o Oscar Ramirez.
Diferente seria "Mañana en la asamblea de socios diremos el nombre de un fichaje que os alegrará"... tiene sentido porque sólo con eso se aseguran una buena asistencia de socios, pero la prensa supongo que no aumentará porque sea secreto.... En fin todos expectantes a las 13!
Si es Gerard Bordas es la misma posicion que Marc, con lo cual si mañana confirman la marcha al Cartagena ya se podria justificar .

Desconnectat Pygmalion

• Infantil
  • Missatges: 215
  • Gènere: Masculí
« Respondre #1301 el: 03 de Juliol de 2011, 20:52:01 pm »
adios marc que te vaya bonito, creo que te has equivocado y graciaspor ingresarnese diero como el hay a patadas vaya pesetero adios

Trabajas para una S.A. cobrando 2000€ y llega otra S.A. y te ofrece 4000€ y como mínimo a priori las mismas oportunidades de crecimiento laboral que en tu actual empresa ¿no cambias?

Ahorremonos lo de pesetero,etc. que hacer 'honor al Sabadell' desde el punto de vista del aficionado es también respetar a los que siendo parte del club nos dieron grandes momentos y Marc es uno de ellos, maduremos.

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #1302 el: 03 de Juliol de 2011, 20:55:10 pm »
Estad preparados para una más que posible decepción, ese Vizuete bueno!  :laugh2:

Pd:: Espero que no.  :beer2

Desconnectat Jrlopez

• Infantil
  • Missatges: 161
« Respondre #1303 el: 03 de Juliol de 2011, 21:05:07 pm »
Alguien mañana tiene vacaciones? por favor que desde la primera hora de la mañana este por el estadio de espia a ver si lo sabemos antes, que tanto esperar nos dará algo jajajajaja  :grin2: :grin2:

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #1304 el: 03 de Juliol de 2011, 21:05:45 pm »
Pienso yo... el problema esta en que el Cartagena le paga 35.000 euros mas no?? No nos saldria mas a cuenta mejorarle el contrato y ya esta?? Por 35.000 euros no fichas un jugador apto para 2ºA... El mismo Gerard Bordas que te servirira para cubrir su plaza cobra 190.000 euros en el Villarreal B... Seguramente Florian y Hector Simon vienen cobrando bastante mas de 35.000 euros...

Nose yo... quizas seria cuestion de pensarselo si conviene no darle algo mas dinero a Marc i que se quede o permitir que se vaya y arriesgarte a buscar otro jugador que no cobre demasiado y aporte al equipo.

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #1305 el: 03 de Juliol de 2011, 21:10:18 pm »
Pienso yo... el problema esta en que el Cartagena le paga 35.000 euros mas no?? No nos saldria mas a cuenta mejorarle el contrato y ya esta?? Por 35.000 euros no fichas un jugador apto para 2ºA... El mismo Gerard Bordas que te servirira para cubrir su plaza cobra 190.000 euros en el Villarreal B... Seguramente Florian y Hector Simon vienen cobrando bastante mas de 35.000 euros...

Nose yo... quizas seria cuestion de pensarselo si conviene no darle algo mas dinero a Marc i que se quede o permitir que se vaya y arriesgarte a buscar otro jugador que no cobre demasiado y aporte al equipo.

El salari mínim per un jugador de la LFP són 60.000€ anuals. No crec que hi hagin gaires jugadors del Sabadell que aquest any puguin passar dels 120.000€ si es que ni han.
The pride of Catalunya

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #1306 el: 03 de Juliol de 2011, 21:15:23 pm »
Alguien mañana tiene vacaciones? por favor que desde la primera hora de la mañana este por el estadio de espia a ver si lo sabemos antes, que tanto esperar nos dará algo jajajajaja  :grin2: :grin2:

No estaría mal que alguien estuviera por ahí de infiltrado y lo ponga en el foro des de el movil  :shifty:

En cuanto a lo de Marc, según Radio Sabadell las negociaciones están abiertas des de antes de que acabara la liga, y si es así, no entiendo porque lo ponen de foto en el carné si sabían que alomejor se iba.

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #1307 el: 03 de Juliol de 2011, 21:17:02 pm »
Només en serà un de fitxatge o potser arriben Gerard Bordas i De Lucas ?

A qui preferiu?
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat Khiton

• Entrenador
« Respondre #1308 el: 03 de Juliol de 2011, 21:18:11 pm »
Només en serà un de fitxatge o potser arriben Gerard Bordas i De Lucas ?

A qui preferiu?

Suposo que sera un... i prefereixo a Bordas

Desconnectat Triple F

• Infantil
  • Missatges: 259
« Respondre #1309 el: 03 de Juliol de 2011, 21:18:23 pm »
Calma nois! La marxa de Marc no es cap daltabaix... ha fet una bona temporada, pero jo ja el veia justet per 2ª B. Es un jugador del moment, en una gran temporada ha destacat, però en una temporada mediocre o a la part baixa, es veuran les seves limitacions. Es molt jove i necessita minuts... Crec que no els tindrà al Cartagonova. Jo m'alegro de la seva marxa, per poc que busquem, qualsevol que vingui al seu lloc serà més apte per la categoria. Fito en podria aprendre del Marc tambe...

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #1310 el: 03 de Juliol de 2011, 21:35:07 pm »
adios marc que te vaya bonito, creo que te has equivocado y graciaspor ingresarnese diero como el hay a patadas vaya pesetero adios

Trabajas para una S.A. cobrando 2000€ y llega otra S.A. y te ofrece 4000€ y como mínimo a priori las mismas oportunidades de crecimiento laboral que en tu actual empresa ¿no cambias?

Ahorremonos lo de pesetero,etc. que hacer 'honor al Sabadell' desde el punto de vista del aficionado es también respetar a los que siendo parte del club nos dieron grandes momentos y Marc es uno de ellos, maduremos.

El problema no es ese... el problema es que el jugador habia dicho que se quedaba y ahora no es así. Y encima, según las informaciones que da RS, no obtendriamos beneficio económico alguno.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat Khiton

• Entrenador
« Respondre #1311 el: 03 de Juliol de 2011, 21:35:52 pm »

El salari mínim per un jugador de la LFP són 60.000€ anuals. No crec que hi hagin gaires jugadors del Sabadell que aquest any puguin passar dels 120.000€ si es que ni han.

Suposo que aixo sera per ajugadors fitxats a la LFP o amb contracte a la LFP. Si vens de 2ºB i tens contracte per mes temps fet a 2ºb no crec que la federació t'obligui a pujarli a 60.000 euros... Perque sino nosaltres, l'alcoloyano, el guadalajara o el murcia hauriem de fer un 80% de contractes nous. No crec que li haguin fet un contracte de 60.000 euros a Fito per exemple, parlem de 5.000 euros mensuals...

Desconnectat MAYOLETE

• Jugador Prof.
  • Missatges: 893
« Respondre #1312 el: 03 de Juliol de 2011, 21:42:24 pm »

Suposo que aixo sera per ajugadors fitxats a la LFP o amb contracte a la LFP. Si vens de 2ºB i tens contracte per mes temps fet a 2ºb no crec que la federació t'obligui a pujarli a 60.000 euros... Perque sino nosaltres, l'alcoloyano, el guadalajara o el murcia hauriem de fer un 80% de contractes nous. No crec que li haguin fet un contracte de 60.000 euros a Fito per exemple, parlem de 5.000 euros mensuals...

No ho puc assegurar perque no ho sé, però diria que els jugadors que venien amb contractes inferiors els han d'actualitzar al mínim estipulat. Descònec absolutament el sou de Fito, però estic convençut que no serà inferior als € que dius.
The pride of Catalunya

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #1313 el: 03 de Juliol de 2011, 21:45:29 pm »
pandiani té una fitxa de 400.000 €, poca cosa per nosaltres

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 8824
« Respondre #1314 el: 03 de Juliol de 2011, 21:47:46 pm »

Te o tenía?? Perque la vida canvía, creus que Gerard López cobra al Girona lo que cobrava al Barça :mmmm
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • un camp de primera
« Respondre #1315 el: 03 de Juliol de 2011, 21:57:14 pm »
Va quedant encara més clar que el nostre model de referència per a la primera temporada a la Liga Adelante ha de ser la A.D.Alcorcón de la temporada passada....

http://www.elpais.com/articulo/deportes/Alcorcon/mira/retrovisor/elpepudep/20110520elpepudep_15/Tes

4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

jordix2

• Visitant
« Respondre #1316 el: 03 de Juliol de 2011, 22:08:34 pm »
"La clave del éxito ha sido la ilusión y la rabia que tuvimos cuando antes de empezar ya nos daban por descendidos", se sincera Quini. "Nos daban por muertos antes del primer partido", añade Sales. "Nos gustan los retos. La gente dice muchas cosas, pero no saben el orgullo y el corazón que tiene este equipo. Nosotros hemos ido apuntando las cosas que hemos oído, sin ánimo de revancha, pero sí para demostrar que somos duros de pelar", sostiene el entrenador.

exemple a seguir!

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #1317 el: 03 de Juliol de 2011, 22:09:21 pm »

Te o tenía?? Perque la vida canvía, creus que Gerard López cobra al Girona lo que cobrava al Barça :mmmm

Es lo que demana. Per això s' ha descartat

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5774
  • A way of life
« Respondre #1318 el: 03 de Juliol de 2011, 22:27:15 pm »
Segons han dit al Facebook dels Esports de RS:
"El CE Sabadell anuncia per demà (13h) una roda de premsa a la qual es presentarà un nou fitxatge, del qual es desconeix la seva identitat. La cita serà a la sala de premsa de la Nova Creu Alta".

Serà aquest nou fitxatge el "venedor de samarretes" sobre el que tant s'ha especulat?
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #1319 el: 03 de Juliol de 2011, 22:37:39 pm »
*****, qui ho sàpiga que ho digui ja. No puc esperar més. :ostres
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.