Autor Tema: RUMORS DE PRETEMPORADA - 2011/12  (Llegit 419810 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
Re:RUMORS DE PRETEMPORADA - 2011/12
« Respondre #200 el: 02 de Juny de 2011, 23:22:43 pm »
Rayo del Lleida es un mercenario y no creo que al staff técnico le guste y Nino lo veo imposible, por Tenerife decían que probablemente se volvía al Elche a retirarse. Tamudo me gusta mucho, puede que ya no sea un chavalín, pero hemos tenido prejubilados mucho peores y mucho menos profesionales que él, por no hablar del componente mediático que nos aportaría.

Desconnectat Isaac20_

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 11
  • Gènere: Masculí
« Respondre #201 el: 02 de Juny de 2011, 23:24:23 pm »
Yo creo sinceramente que el Barça le interesaría mas ceder a Bojan a un equipo catalan y cerca de Barcelona y que juegue un estilo similar al Barça que a otro equipo, independientemente de la categoría y si lo dice TV3 no creo que sea una broma, otra cosa que le interese al Barça cederlo y a la familia de Bojan le interese que por lo que oí no les gusta mucho el tema cesión, la decisión sería mas venta con re compra.

Yo al que si veo en el Barça que posiblemente que lo cedan y que me gusta mucho es Ilie Sánchez.
VISCA EL SABADELL!!

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #202 el: 02 de Juny de 2011, 23:24:59 pm »
se debe tratar de una broma aunque si fuera verdad seria nuestro fichaje mediatico y mucha gente se haria socia solo por el echo de que viniera Bojan a jugar, aunque creo que sera una broma de las buenas de esta hablando que podria ir al Villarreal para abaratar el fichaje de Rossi o al Valencia con opcion de recompra, la verdad que me soreprenderia muchisimo  :beer2 :beer2

De broma nada, si a salido en TV3 no creo q sea una broma y la persona q me lo a dicho precisamente no es de hacer bromas, y si las hace luego lo dice. Cuando el río suena es q agua lleva, no obstante, veo bastante poco viable esa operación a menos q a Bojan no lo quiera ningún equipo d 1ª...

a ver puede ser que sea verdad que la directiva tenga pensado intentar traerlo pero de hay a que venga lo veo muy muy dificil, aunque tmb se dijo por aqui que habia alguna opcion de traer a Jonatan Soriano si viniese a mi ya me valdria mas que de sobra  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #203 el: 02 de Juny de 2011, 23:26:34 pm »
se debe tratar de una broma aunque si fuera verdad seria nuestro fichaje mediatico y mucha gente se haria socia solo por el echo de que viniera Bojan a jugar, aunque creo que sera una broma de las buenas de esta hablando que podria ir al Villarreal para abaratar el fichaje de Rossi o al Valencia con opcion de recompra, la verdad que me soreprenderia muchisimo  :beer2 :beer2

De broma nada, si a salido en TV3 no creo q sea una broma y la persona q me lo a dicho precisamente no es de hacer bromas, y si las hace luego lo dice. Cuando el río suena es q agua lleva, no obstante, veo bastante poco viable esa operación a menos q a Bojan no lo quiera ningún equipo d 1ª...

Esteu flipant, com voleu que vingui Bojan??? :smart:
Que es aixo un acudit,?? Abans jugaria amb el Barça B

Segur que l'any que ve no esta al Barça, però jo crec que el futur d'aquest jugador esta al estranger!!
Sempre seré Arlekinat!!!

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #204 el: 02 de Juny de 2011, 23:26:43 pm »
si ve el bojan me la tallo i em faig monja,segur que te 1000 ofertes de primera i de la premier, tello tampoco vindra ja que el barça el va renovar fa 1 mes,deloufeu no vindra ni en pintura, com a molt ens cediran a isaac 1 any mes.
SOM DE 2a A!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #205 el: 02 de Juny de 2011, 23:38:35 pm »
Bojan? Ens hem tornat bojos? Aquest tio deu cobrar una pasta desorbitada, i si ens el cedeixen, ens demanaran que paguem part de la fitxa.

Hem de ser realistes amb el nostre pressupost quan vulguem fitxar o cedits.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat trival

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1010
« Respondre #206 el: 02 de Juny de 2011, 23:43:02 pm »
Ojalá vieniera Bojan, pero hay cosas que se oyen que son de chiste.

Alguno decía por aquí compra con opción a re-compra, sera ironía no?

Un jugador que equipos como Arsenal se han interesado en el, que estarían dispuestos a pagar cifras superiores a los 10 millones de euros, quien se cree que nosotros tenemos 10 millones de euros para hacer una compra con opción a recompra?

Por favor un poco de coherencia que empezamos a decir que viene Bojan, y después viene un delantero de la categoría y ya nos parece un fracaso xd

Yo el que quiero que venga y ojalá es Jonathan Soriano, pero equipo como el Betis están interesados en él, a sí que es una cosa bastante inviable pero sería un sueño.

Saludos!

Desconnectat marcsbd

• Invitat
  • *
  • Missatges: 9
« Respondre #207 el: 02 de Juny de 2011, 23:49:29 pm »
Jeje, lo del Bojan poder es per fer una mica de renom al Sabadell, una ajuda de TV3 pel Sabadell, per qué de cara a possibles fitxaxes tingui renom (l'equip que poder agafava el Bojan...) però crec que tot acava en un rumor, com tots, jeje.

La veritat es que aquesta temporada hem de tirar de molts cedits, pel que haurem de mirar que descarten i no agafar per agafar, per això millor continuar amb l'equip que tenim i que passi lo que passi. Per agafar jugadors descartats que no han trepitjat poder ni la gespa, o cedits a altres clubs de B o tercera, dons no se pas. Si venen que tinguin experiencia. He vist que diuen un nano del Valencia que pinta be, dons seria bona opció, nanos potencials i que ho han demostrat però no tenen la categoria de divisió adecuada per despuntar, i com deia més abans, buscar cessions a equips anglesos, italians, francesos... no ens hem de limitar, jeje. Hi ha molt mercat, fins i tot l'Hiroshi ens pot recomanar algun amic seu que sigui bo, de ben segur que venir a la segona A els motivaria... Tot es buscar i triar lo millor per fer un equip competent, però sense canviar el 100% de l'equip, ens ha funcionat bé gran part de la lliga, apuntalem llocs i a per la A !!

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #208 el: 03 de Juny de 2011, 00:14:44 am »
SOM DE 2a A!!

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #209 el: 03 de Juny de 2011, 00:18:40 am »

Si es vol quedar i fitxen a Rossi, Bojan no té lloc... Potser el cediríen però dubto que a un equip de 2ª :S
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #210 el: 03 de Juny de 2011, 01:04:36 am »
Em sorprén que no digueu res pero avui aquest matí una companya del treball m'ha dit que per TV3 han anunciat un possible interés del Sabadell envers a Bojan Krsic del Barça. Quan m'ho ha dit em pensava q em prenia el pèl però es veu q no... q aquest interés existeix, en sabeu alguna cosa més al respecte?

Ja t'ho vaig avançar el dissabte a les 7:30 aprox de la matinada a la porta del hotel Arrate i us pensaveu que era pel meu estat etilic jajajaja

PD- Acaben de dir a Punto Pelota, que el més segur és que anirà cedit al Atlético de Madrid, almenys els colchoneros estan molt interessats xD
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #211 el: 03 de Juny de 2011, 11:14:52 am »
a veure si deixem de dir tonteries, tenim que ser realistes, bojan es totalment impossible, un jugador que el volen equips con el arsenal , villarreal etç per favor , diguem coses reals, mira  a mi m'agradaria  , tamudo y tariq per reforçar la davantera
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #212 el: 03 de Juny de 2011, 11:16:15 am »
a veure si deixem de dir tonteries, tenim que ser realistes, bojan es totalment impossible, un jugador que el volen equips con el arsenal , villarreal etç per favor , diguem coses reals, mira  a mi m'agradaria  , tamudo y tariq per reforçar la davantera

S'ha de ser realista i vols fitxar Tamudo?  :icon_mrgreen:
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Pygmalion

• Infantil
  • Missatges: 215
« Respondre #213 el: 03 de Juny de 2011, 12:02:37 pm »

S'ha de ser realista i vols fitxar Tamudo?  :icon_mrgreen:

Hay que ser realista, como Tamudo ya no lo es, es una opción.

Desconnectat txisky

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 2624
« Respondre #214 el: 03 de Juny de 2011, 12:20:09 pm »
Y vuelta con Cristian del Albacete...

Soy seguidor del Albacete, al igual que del Sabadell y ya me podeis decir donde ha marcado 16 goles...el pichichi del equipo es Tato con 11 goles si mal no recuerdo.

Cristian solo ha marcado un gol contra el rayo vallecano donde acabo el partido 3-3. Si ha marcado tal cantidad de goles ha sido en el filial de la tercera división, que lo desconozco ya que no sigo mucho al filial que digamos. Y es más, me atreveria a decir que solo ha jugado 7 u 8 partidos y muchos de ellos como suplente, todos ellos en la segunda vuelta.

El chaval es bueno y tiene una gran proyección, pero de momento la segunda le queda grande.

Lo dels gols del Cristian de l'Alba jo ho he vist aquí:
http://www.futbolme.com/com/equipo.asp?modo=fichaje&base=1&prefijo=_nac&e=Albacete%20Balompié&id_equipo=50&idtorneo=2

I per cert, tampoc vull al Máyor de la Ponfe ni boig, per això fitxo al Gaizka que ja va jugar aquí.

I lo del Bojan... qui pagarà el seu sou?. És impossible.
Ni merengues ni culés! Visca el Sabadell!

Desconnectat crisis97

• Infantil
  • Missatges: 108
« Respondre #215 el: 03 de Juny de 2011, 14:01:38 pm »
Que os sembla el fitxatje de Víctor Fernández que acaba de rescendir el seu contracte amb el Cartagena FC.

Aqui teniu el link de la noticia: http://www.esfutbol.net/?action=read&idnotizia=58189

Desconnectat than

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 14
« Respondre #216 el: 03 de Juny de 2011, 14:24:00 pm »
Y vuelta con Cristian del Albacete...

Soy seguidor del Albacete, al igual que del Sabadell y ya me podeis decir donde ha marcado 16 goles...el pichichi del equipo es Tato con 11 goles si mal no recuerdo.

Cristian solo ha marcado un gol contra el rayo vallecano donde acabo el partido 3-3. Si ha marcado tal cantidad de goles ha sido en el filial de la tercera división, que lo desconozco ya que no sigo mucho al filial que digamos. Y es más, me atreveria a decir que solo ha jugado 7 u 8 partidos y muchos de ellos como suplente, todos ellos en la segunda vuelta.

El chaval es bueno y tiene una gran proyección, pero de momento la segunda le queda grande.

Lo dels gols del Cristian de l'Alba jo ho he vist aquí:
http://www.futbolme.com/com/equipo.asp?modo=fichaje&base=1&prefijo=_nac&e=Albacete%20Balompié&id_equipo=50&idtorneo=2

I per cert, tampoc vull al Máyor de la Ponfe ni boig, per això fitxo al Gaizka que ja va jugar aquí.

I lo del Bojan... qui pagarà el seu sou?. És impossible.

Se les ha colado un 6 detrás del 1, o que han sumado los posibles goles marcados en tercera. Ojala hubiera sido asi, seguramente el equipo se hubiera mantenido en segunda con esos 15 goles de más. A por Tato si que iria, es muy buen jugador para la segunda división, meter 11 en esa plantilla tan mediocre tiene mucho, pero que mucho merito...además que se perdio varios partidos por lesión con lo que podría a ver incrementado fácilmente esa cifra. Eso si, tiene bastantes equipos de segunda ya detrás preguntando por él.

Un saludo

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #217 el: 03 de Juny de 2011, 16:28:55 pm »
almunia tamudo te la seva edad, bojan es un nen, i cotitzat, m'agrada molt tariq 

davantera:
-tariq
-tamudo
-joaquin
-marc fernandez
-?
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #218 el: 03 de Juny de 2011, 16:29:51 pm »
Edu Oriol i Abraham, segurament els fitxarà el Zaragoza, amb pensament de cedir-los a un Segona A. Aquí ho deixo, per si a algú li interessa...
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat josedv

• Jugador Prof.
  • Missatges: 792
« Respondre #219 el: 03 de Juny de 2011, 18:34:10 pm »
Edu Oriol i Abraham, segurament els fitxarà el Zaragoza, amb pensament de cedir-los a un Segona A. Aquí ho deixo, per si a algú li interessa...

lo más sensato (a nivel de pausible) que se ha dicho a esta hora...

lo de Bojan ni lo comento  :ostres, Soriano no se queda en Segunda a no ser que algún equipo le dé un pastón... y si hubiera alguna posibilidad con algún joven jugador azulgrana, lógicamente no será uno de los 'jóvenes' consagrados en el filial o uno de los 'más prometedores' (tipo Deulofeu) porque para jugar en la misma categoría lo normal es que lo haga en el Barça At.

Hablar de Ilies, Edus Oriols o Abrahams tiene más sentido...
Nunca discutas con un idiot@. La gente podría no notar la diferencia. Kant