Autor Tema: RUMORS DE PRETEMPORADA - 2011/12  (Llegit 420159 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
Re:RUMORS DE PRETEMPORADA - 2011/12
« Respondre #60 el: 30 de Maig de 2011, 15:29:54 pm »
Com diu Rauless, la clàusula de Juanjo, és força alta i els pericos no desaprofitaran la seva espectacular temporada per a veure si treuen alguna cosa per ell.

I això que ell va dir que li agradaria quedar-se, però clar, té un contracte amb un equip, i haurà que complir-lo.

El problema del Espanyol es que teme que el Tercer Equipo de Catalunya se le acerque más, siempre ha ocurrido lo mismo temen que el CES forme un buen equipo y subamos o ellos por una casualidad de la vida bajen, pero estando su filial en 3ª división y Juanjo cedido en la 2ª "A" no hay comparación donde va el jugador a evolucionar más, si no se queda es que o lo quieren para el primer equipo o entrará en alguna operación de traspaso, pero repito me inclino por lo primero de todo temen que le podamos hacer algo de sombra.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat Rauless

• Prebenjamí
  • **
  • Missatges: 17
« Respondre #61 el: 30 de Maig de 2011, 15:37:44 pm »
 Pedrito a ti quien te ha dicho que estaba picado con la directiva???

Si lo sabes porfavor dimelo....

Apartado estaba el y unos cuantos mas por el contrato que tenian para jugar en tercera ya que el primer equipo todavia  no  contaban con ellos.

Desconnectat MILITU

• President
  • Missatges: 5779
« Respondre #62 el: 30 de Maig de 2011, 15:47:15 pm »
Juanjo es uno de esos jugadores que hay que hacer lo que sea para que se quede con nosotros. Isaac cuenca sera mas complicado creo, porque tiene un fuerte sentimiento barcelonista y ademas a se dijo que se iria.

De la plantilla actual me quedaba a

DE NAVAS, LAO, AGUSTIN, CHAPI, JUANJO, MANGA, JUVE, FITO, CUENCA, MARC. A joaquin me lo quedaria pero fichando a otro delantero goleador, que la segunda division no es lo mismo que la segunda B. Y creo que horishi si sighue evolucionando puede ser un buen fichaje en segunda también.

Sera una liga muy dura y larga y solo quiero que seamos conscientes de que tenemos que salvar la categoria como sea.

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
  • Gènere: Masculí
« Respondre #63 el: 30 de Maig de 2011, 16:12:42 pm »
yo no le veo nada a Hiroshi como para que nos lo quedemos en segunda, el sabado estuvo un poquito en la luna de Valencia.
@javi_gt86

Desconnectat _1903_

• Aleví
  • Missatges: 70
« Respondre #64 el: 30 de Maig de 2011, 16:22:55 pm »
Em sembla que Nino del Tenerife queda lliure i seria un bon golejador amb experiencia en primera...

Nino puede llegar a cobrar casi como todo el presupuesto del Sabadell este año ...

Desconnectat _1903_

• Aleví
  • Missatges: 70
« Respondre #65 el: 30 de Maig de 2011, 16:24:03 pm »
jonathan soriano es muy muy dificl tiene oferta de 4 millones de euros y mas, es joven , es casi imposible, tamudo no lo trago jejejejejeje pero en segunda puede ser un refuerzo de lujo

Te has pasao company ... ¿¿!!4 millones de euros??!! .. Ni campeones del Mundo como Mata o Marchena cobran eso ...

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #66 el: 30 de Maig de 2011, 16:28:05 pm »
Em sembla que Nino del Tenerife queda lliure i seria un bon golejador amb experiencia en primera...

Nino puede llegar a cobrar casi como todo el presupuesto del Sabadell este año ...

Pues que no cobre tanto que su equipo ha bajado a segunda B.

Yo solo espero que la directiva fiche partiendo de la base del presupuesto que tenemos, no hipotequemos el club y acabemos como el castellon o otros tantos... porfavor!

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #67 el: 30 de Maig de 2011, 16:29:59 pm »
A ver, veo muchos animos de fichajes!
Pero creo que con la plantilla que tenemos, con 4 fichajes maximo tendriamos suficiente!
Porteria: Ni pensar fichajes...
Defensa: creo que Chapi ya se podría quedar porque en Numancia hará lo mismo q aquí y esta es su casa! Azparren y el Doc los dejaba y Lao tambien lo dejaria unicamente creo q se qedará corto Bermudo (aunque haya sido uno de los fijos...) Un lateral zurdo y un central suplente.
Medio: Fito hay q atarlo sea como sea (tiene mucha proyección) y juanjo atarlo también. Luego creo que Juvenal se quedará y con el que no acabo de estar seguro es con Robles...creo que nos podría dejar.. y Manga...igual. Portanto un Medio ofensivo y otro defensivo
Y en delantera esta bastante claro que Joaquín, Marc e Isaac deben quedarse aunqe este ultimo desde principio de temporada tiene claro el volver a su Masía, luego Hiroshi (no tengo ni idea...) y raul y eneko no los veo...es donde nos haran falta mas recambios.
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat felix

• Entrenador
  • Missatges: 1714
« Respondre #68 el: 30 de Maig de 2011, 16:57:18 pm »
És veritat que per l'únic fet de pujar ens donen 3 milions d'euros?. Això és el que m'han dit però ho trobo molt fort.
VISCA EL SABADELL

Desconnectat ohenry1988

• Infantil
  • Missatges: 101
« Respondre #69 el: 30 de Maig de 2011, 16:59:02 pm »
fuentes MUY cercanas al jugador... me han comentado el interés del sabadell por alberto luque, ex del deportivo, newcastle, ajax, málaga. este ha comentado que el sabadell también ha preguntado por oleguer y david garcia. no nos podemos poner una venda y pensar que tenemos un equipazo por haber subido, y hay que ser ambiciosos y fichar. según mi humilde punto de vista, de navas, pages, lao, chapi, joaquin, fito, fernandez, robles y juve imprescindibles. lo otro, negociable, y a partir de ahi fichar titulares para hacer una plantilla para mantenerse sin problemas. ha sido demasiado dificil subir

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #70 el: 30 de Maig de 2011, 17:04:21 pm »
És veritat que per l'únic fet de pujar ens donen 3 milions d'euros?. Això és el que m'han dit però ho trobo molt fort.
a mi tmb me lo han dicho en un bar de la ciudad esta mañana, tmb me han comentado que si acabamos siendo campeones de 2ªB se nos da otro pellizco no se si sera cierto pero estaria genial :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Pedrito

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3635
« Respondre #71 el: 30 de Maig de 2011, 17:05:18 pm »
Jo em quedaria amb:

De Navas, Xapi, Toni Lao, Agustín, Azparren, Àlex Ruíz*, Juanjo, Alberto Manga, Robles, Fito Miranda, Puigdollers, Marc Fernández, Joaquín, Oriol Torres*, Aitor*

Els * me'ls quedaria i els cediria perquè tinguéssin minuts en algun equip de 2a B ( Llagostera, per exemple ) ja que així podrien progressar.

Fitxaria a un porter contrastat a la categoria, un bon lateral esquerre i un defensa polivalent ( a l'estil Toni Lao ). Al mig del camp reforçaría la mitja punta i portaria a algún 'pelotero'. Provar la cesió de Cristian Tello, un jugador de Sabadell, del Sabadell i amb característiques similars a Isaac Cuenca. Un Davanter amb olfacte golejador per 'picar' a Joaquín i un jugador de banda esquerrà.

Són 20 jugadors però evidentment, intentaria tancar la plantilla amb 22.

Aquest diumenge, espero que se li faci un homenatge com cal a Pep Pagès.

Sots-Campions Torneig Interpenyes 2009 LCA!!!
Campions Torneig Interpenyes 2010 i 2011 LFA!!!

Desconnectat ohenry1988

• Infantil
  • Missatges: 101
« Respondre #72 el: 30 de Maig de 2011, 17:07:42 pm »
y del filial? apostarías por chavales como pinilla y delgado??

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #73 el: 30 de Maig de 2011, 17:13:50 pm »
fuentes MUY cercanas al jugador... me han comentado el interés del sabadell por alberto luque, ex del deportivo, newcastle, ajax, málaga. este ha comentado que el sabadell también ha preguntado por oleguer y david garcia. no nos podemos poner una venda y pensar que tenemos un equipazo por haber subido, y hay que ser ambiciosos y fichar. según mi humilde punto de vista, de navas, pages, lao, chapi, joaquin, fito, fernandez, robles y juve imprescindibles. lo otro, negociable, y a partir de ahi fichar titulares para hacer una plantilla para mantenerse sin problemas. ha sido demasiado dificil subir

Lo de Pages lo dices por lo bien que cuenta chistes en el vestuario o quedartelo de 2º entrenador??? Porque vamos para jugar lo que es jugar, no creo que nadie se lo quiera quedar....

Y lo que dices del filial, sintiendolo mucho creo que si ya era un salto enorme de 1º regional a 2º B, saltar a 2ºA es casi imposible... deberias conseguir un convenio con algun equipo al estilo Pobla de Mafumet y el Nastic... que juege en 3º y tener nuestro jugadores jovenes con proyeccion hay.

Desconnectat MILITU

• President
« Respondre #74 el: 30 de Maig de 2011, 17:15:40 pm »
Oleguer preses me parece un jugador MUY REGULERO y no quiero verlo ni en pintura por sabadell. En cuanto al otro, estamos en lo de siempre. Viejas glorias? NO GRACIAS.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #75 el: 30 de Maig de 2011, 17:16:12 pm »
Lo de Pages lo dices por lo bien que cuenta chistes en el vestuario o quedartelo de 2º entrenador??? Porque vamos para jugar lo que es jugar, no creo que nadie se lo quiera quedar....

Totalment d'acord. La seva feina aquest any ha sigut enorme. Entrena al màxim, mai protesta, accepta el seu rol a l'equip i és un puntal al vestuari. Això si, jo me'l quedaria igualment.

El salt de categoria és massa bèstia. Jo els cediria a un equip de Tercera amb la condició que si al mercat d'hivern ens calen, els podem repescar.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #76 el: 30 de Maig de 2011, 17:32:54 pm »
Jo em quedaria amb:

Provar la cesió de Cristian Tello, un jugador de Sabadell,

el barça l'ha renovat i no crec que ens el cedeixin,veig mes posible que isaac torni un any mes,mes que res perque delofeu pujara al filial i o tindra dificil
SOM DE 2a A!!

jordix2

• Visitant
« Respondre #77 el: 30 de Maig de 2011, 17:49:42 pm »

Totalment d'acord. La seva feina aquest any ha sigut enorme. Entrena al màxim, mai protesta, accepta el seu rol a l'equip i és un puntal al vestuari. Això si, jo me'l quedaria igualment.

El salt de categoria és massa bèstia. Jo els cediria a un equip de Tercera amb la condició que si al mercat d'hivern ens calen, els podem repescar.

jo també me'l quedaria

Connectat mss

• President
  • Missatges: 8845
« Respondre #78 el: 30 de Maig de 2011, 18:09:40 pm »

jo també me'l quedaria

Jo els sentiments els deixaría a casa, perdoneu pero per sobre de tots està el Sabadell i si a Segona B no ha jugat gairebé res, a Segona A li trencaran la cintura com si fos de cartó, això si, si pasa al Staff Técnic jo encantat, pero si vol jugar una o dues temporades mes, haurá d´anar amb en Moya a la Grama o reforçar amb veteranía a un Llagostera o similar
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #79 el: 30 de Maig de 2011, 18:16:18 pm »
Yo me quedaría con: De Navas, Agustín, Toni Lao, Juve, Puigdollers, Manga,  Fito, Marc Fdez, Joaquín y de los cedidos Cuenca y Juanjo. Pero Cuenca, como creo que dejó claro ayer (parecía que se despedía de la afición arlequinada) no se quedará.
Som i serem, sempre arlequinats!