Autor Tema: RUMORS DE PRETEMPORADA - 2011/12  (Llegit 420194 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

jordix2

• Visitant
Re:RUMORS DE PRETEMPORADA - 2011/12
« Respondre #80 el: 30 de Maig de 2011, 18:51:27 pm »
Yo me quedaría con: De Navas, Agustín, Toni Lao, Juve, Puigdollers, Manga,  Fito, Marc Fdez, Joaquín y de los cedidos Cuenca y Juanjo. Pero Cuenca, como creo que dejó claro ayer (parecía que se despedía de la afición arlequinada) no se quedará.

i tu crees que vamos a fichar a 12 jugadores?¿ :wall:

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Gènere: Masculí
  • Arlekinados Malvados!!
« Respondre #81 el: 30 de Maig de 2011, 19:28:10 pm »
Yo esta mañana me he quedado muy tranquilo, escuchando al presi Soteras en Radio Sabadell (si quereis escucharlo www.radiosabadell.fm << a la carta <<a bona hora 30/05/11) ha analizado muy bien lo que supone subir a Segunda, posibles presupuestos segun ingresos, y ha dejado claro que no se va ha hipotecar al club y que sera consecuente con lo que haya.

Eso de que por subir nos dan 3 millones, lo dudo mucho. Dependiendo de los socios que seamos, el pacto al que se llegue por los derechos de TV, y si no nos bloquean el dinero de las quinielas (debemos dinero a la LFP desde el 92/93)y sobretodo el sponsor que tengamos ( creo que a todos nos viene a la cabeza un banco que nos tiene abandonados, equipos como Numancia con Caja Duero o el Celta con Citroen, hace de su patrocinador un dolor menos de cabeza, tanto en primera como en segunda simpre les ayudan) como mucho mucho tendremos un presupuesto entre 3 y 5 quilos.

En cuanto a fichajes yo tambien prefiero gente joven, antes que a veteranos de guerra, pero ya que todos dan nombres yo se de un jugador que estaria dispuesto a jugar "gratis", es Miguel Angel ex Barça, Betis , Levante, Ponfe etc...

Hay que ir poco a poco y acertar, que todavia no ha acabado la temporada actual, y tambien deciros que no os espereis muchas alegrias de Barça y Espanyol, porque sino desde Girona y Tarragona montaran la mundial, de porque a nosotros si y a ellos no.Y para que veais como cambia el cuento, estoy seguro que ahora los Hospi, Sant Andreu, Grama seran los que piensen y estos cabr...de segunda que no nos ceden a nadie. En fin ya veremos como va la cosa...de momento trankis y a seguir celebrando el ascenso!!!!!!
En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!

Desconnectat Mitus

• Aleví
  • Missatges: 40
« Respondre #82 el: 30 de Maig de 2011, 19:47:45 pm »
A veure, la meva opinió personal i per línies...

Crec que la porteria està ben coberta amb De Navas i Oriol Torres, assumint que l'Oriol arribarà en forma al principi de temporada.

A la defensa tenim tres jugadors a mantenir com sigui i per ser titulars en Agustín, Toni Lao i Chapi. Jo em quedaria amb Bermudo per la seva veterania, crec que aguantarà bé la pressió d'una nova categoria, però en principi no comptaria amb ell de titular perquè el trobo irregular des del punt de vista físic... No el veig prou ràpid pel nivell d'extrems que ens trobarem aquest any que ve.

Al mig del camp ha de ser una prioritat absoluta aconseguir que Juanjo es quedi, i crec sincerament que en el seu cas la voluntat de quedar-se pot ser determinant per aconseguir-ho. Per altra banda, jo sóc MOLT de Fito i compto molt amb ell, fins i tot per ser titular la majoria de partits, i també ho faig amb Juve, Puigdollers i Robles per completar la plantilla en aquesta línia.

Al davant és on trobo que tindrem més feina... Dels actuals jugadors i sabent que l'Isaac és gairebé impossible que torni, només em quedaria amb el Marc i el Joaquín. Tot i això, de poder tornar a aconseguir al Hiro cedit ho faria amb els ulls tancats.

Això em deixa amb les següents conclusions: necessitem un lateral esquerre, un migcampista dretà, dos extrems (un per cada costat) i un davanter amb potencial per ser titulars, tots ells. A partir d'aquí, fitxar jugadors per completar la plantilla o fer-ho amb Azparren, Manga i altres jugadors dels quals disposem en aquests moments. Crec que ens espera una pre-temporada molt interessant i estic segur que la directiva tornarà a encertar com ho ha fet aquest any!

Desconnectat ohenry1988

• Infantil
  • Missatges: 101
« Respondre #83 el: 30 de Maig de 2011, 20:06:51 pm »
y de los que bajan a 2a B? Veis algún refuerzo asequible y que sume?
De Navas (Oriol)
Chapi (Fichaje)  Lao (Pages) Agustín (Azparren) Fichaje (Bermudo)
Marc Fdz (Fichaje) Fito (Juve) Fichaje (Robles) Fichaje (Manga)
Fichaje (Joaquin) Fichaje
A grandes rasgos es como me imagino la plantilla. Es decir, el fichaje de 4-5 titulares, más 2 o 3 más para apuntalar la plantilla, que podrían ser jóvenes del filial.

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #84 el: 30 de Maig de 2011, 20:23:04 pm »
De la Ponferradina n'hi ha algun que pot ser interessant:

Acoràn i Del Olmo són extrems ràpids. I també hi ha Máyor, encara que a mi no em convenç després d'haver passat un any nefast en quan a gols.

Del Salamanca, molts però amb fitxes altes suposo:

Arbilla i Mora com a defenses, Edu Bedia és un migcampista jove cedit, em sembla,  pel Racing, igual que Juanjo, que és davanter. I també el mític Marcos Márquez.

Del Tenerife, igual que el Salamanca, molts de bons però que si no ho tene fet amb algun equip ja serà difícil.

Jo em fixaria sobretot en Ricardo al mig camp i Bellvís com a lateral.

I de l'Albacete el davanter Cristian, amb 16 gols.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #85 el: 30 de Maig de 2011, 21:02:30 pm »
Jo de tots els jugadors del nostre equip només vec com a clares possibles baixes q donaria:

HIROSHI
ENEKO
BERMUDO

De la resta si pogués em quedaria amb tots, al cap hi ha la fi tots han tingut mals moments però també moments molt bons... ara està clar q no tots es quedaran, ni ens convè ni pot ser.
Ara bé deixeu-vos d'experiments.. jo sóc dels q sempre canviaria a tot l'equip si pogués però en aquest cas si q us diré quedar-nos només amb 10 jugadors seria un error molt gran. Jo simplement donaria la baixa a 4-5 i faria 4-5 fitxatges, no ens compliquem més la vida q ara tenim un 75% de bloc molt bo.

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
« Respondre #86 el: 30 de Maig de 2011, 21:04:38 pm »
Yo de la plantilla actual hem quedaria amb:

De Nava
Ivan (nose que tal ho fa, si es bo doncs me'l quedaria si no fitxaria un portar veterà (30) per a 2º porter)

La portaria la tindriem coberta així.... a Oriol Torres el cediria si te contracte...

Agus, Azparren, Lao, Chapi y Alex Ruiz

Per tant fitxaria un lateral esquerra titular i un central o un jugador polivalent a lo Lao que faci de lateral dret i central

Juanjo, Fito, Puigdollers y Juve.

Per tant necesitariem un no mínim de 2 o 3 fitxatges a la linea de mitjos, sempre que poguem tornar a tenir Juanjo i no marxi Fito i Juve segueixi

Marc Fernandez, Isaac i Joaquin

Tindriem que fitxar tota la linea pràcticament nova, un bon extrem i un devanter golejador al estil Felipe Sanchon o algo aixi, ens trobem amb lo mateix, sempre que poguem aconseguir que Isaac Cuenca torni un altre any, sino doncs necesitariem 2 extrems i un davanter per ser titulars tots.

Aixi doncs, crec que tindriem que fitxar un lateral esquerra titular, un mitja punta o migcentre titular i sino torna Cuenca, una linea de 3 nova adalt.

El principal es aconseguir que Carreras es quedi un altre any i molt hem temo que deu ser lo mes dificil...

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #87 el: 30 de Maig de 2011, 21:09:52 pm »
Yo de la plantilla actual hem quedaria amb:

De Nava
Ivan (nose que tal ho fa, si es bo doncs me'l quedaria si no fitxaria un portar veterà (30) per a 2º porter)

La portaria la tindriem coberta així.... a Oriol Torres el cediria si te contracte...

Agus, Azparren, Lao, Chapi y Alex Ruiz

Per tant fitxaria un lateral esquerra titular i un central o un jugador polivalent a lo Lao que faci de lateral dret i central

Juanjo, Fito, Puigdollers y Juve.

Per tant necesitariem un no mínim de 2 o 3 fitxatges a la linea de mitjos, sempre que poguem tornar a tenir Juanjo i no marxi Fito i Juve segueixi

Marc Fernandez, Isaac i Joaquin

Tindriem que fitxar tota la linea pràcticament nova, un bon extrem i un devanter golejador al estil Felipe Sanchon o algo aixi, ens trobem amb lo mateix, sempre que poguem aconseguir que Isaac Cuenca torni un altre any, sino doncs necesitariem 2 extrems i un davanter per ser titulars tots.

Aixi doncs, crec que tindriem que fitxar un lateral esquerra titular, un mitja punta o migcentre titular i sino torna Cuenca, una linea de 3 nova adalt.

El principal es aconseguir que Carreras es quedi un altre any i molt hem temo que deu ser lo mes dificil...

si no se consigue renovar a Carreras un entrenador que traeria con los ojos cerrados es Raul Agne segun han dicho en futbolcat es posible que no siga en el Girona, intentaria renovar a Carreras y si no renueva traeria a Agne  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat kikillo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 633
  • Viva el sabadell y viva España
« Respondre #88 el: 30 de Maig de 2011, 21:22:20 pm »
Pero que es lo que pasa con carreras,es que esta esperando alguna oferta en concreto,lla llevan mocho tiempo con este tema.

jordix2

• Visitant
« Respondre #89 el: 30 de Maig de 2011, 21:28:26 pm »
La plantilla que jo faria per la temporada que ve seria:

Porteria: De Navas i Oriol Torres, le vist a molts entrenaments i es boníssim! Donar de baixa a Ivan Gomez
Per tant porteria 0 fitxatges!
Defensa:Em quedaria a Agustín, Mikel Azparren,Chapi Arnau i Toni Lao. Donaria de baixa encara que m'entristeixi a Pep Pagès, David Bermudo i a Alex Ruiz el cediria a l'hospitalet.
Fitxaria a bellvis si fos assequible, un lateral que anes bé per las dos bandes i un central contrastat i rapid.
Mig camp:Em quedaria a Juvenal, Albert Puigdollers, Julian Robles, Alberto Manga (m'intentaria quedar a juanjo pero ho veig dificil) No donaria de baixa a cap mig pero si que en fitxaria un i un altre de defensiu, personalment a mi magradaria fichar a dorca del girona pero es MOLT dificil.
Delantera Em quedaria a Marc, Joaquin, Raul i agafaria de la cesió a Aitor que es veu que a progressat molt. Donaria de baixa a eneko,cuenca (no el podrem retenir) i hiroshi (tamoc el podrem retenir) i fixaria dos extrems i un davanter centre
I aixi quedaria una plantilla llarga de 22 jugadors i crec que es mantendria sense problemes.
El tema calers avui a l'anotador he escoltat que l'any que ve entre una cosa i una latre tindrem 4-5 millons de presupost més socis,patrocinadors i altres...
per tant crec que per el tema economic no tindrem que patir molt si les coses es fan bé!

Desconnectat ohenry1988

• Infantil
  • Missatges: 101
« Respondre #90 el: 30 de Maig de 2011, 22:40:18 pm »
yo creo que robles puede ser clave en 2a. La 2aB le venía pequeña y no se lo tomaba demasiado en serio, en 2a se saldrá. Repito, Luque está MUY cerca

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #91 el: 30 de Maig de 2011, 22:52:53 pm »
yo creo que robles puede ser clave en 2a. La 2aB le venía pequeña y no se lo tomaba demasiado en serio, en 2a se saldrá. Repito, Luque está MUY cerca

Luque tiene en la actualidad 33 años y se encuentra sin equipo, otro caso que de ser cierto el interés se debería estudiar a fondo todas las circunstancias que le rodea, si estuviera en condiciones desde luego que sería un buen fichaje para la 2ª "A".
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat plusfootball

• Invitat
  • *
  • Missatges: 4
« Respondre #92 el: 30 de Maig de 2011, 23:04:39 pm »
Yo apostaria tambien por este tipo de perfil de jugadores,buscando rendimiento deportivo y sanear economia a la vez:

Melvin Platje,del Volendam(2ª holandesa).Nueve goleador(18 goles)de 22 años y que acaba contrato.

Precio traspaso:0
Deportivamente hablando,el jugador encantado de cambiar la 2ª holandesa por la 2ª española(excelente escaparate con su edad).

Excelente jugador joven para la plantilla,y si sale bien,dos años de buen rendimiento deportivo,venderlo para hacer caja y a por otro.

Ficha bastante baja,perfectamente asumible.

Creo que apostar por este tipo de jugadores.

« Darrera modificació: 30 de Maig de 2011, 23:10:59 pm per plusfootball »

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #93 el: 30 de Maig de 2011, 23:12:47 pm »
Yo apostaria tambien por este tipo de perfil de jugadores,buscando rendimiento deportivo y sanear economia a la vez:

Melvin Platje,del Volendam(2ª holandesa).Nueve goleador(18 goles)de 22 años y que acaba contrato.

Deportivamente hablando,el jugador encantado de cambiar la 2ª holandesa por la 2ª española(excelente escaparate con su edad).

Excelente jugador joven para la plantilla,y si sale bien,dos años de buen rendimiento deportivo,venderlo para hacer caja y a por otro.

Representante?  :laugh2:

• Invitat
  • *
« Respondre #94 el: 30 de Maig de 2011, 23:16:06 pm »

Representante?  :laugh2:
:-\Mas quisiera :ostres
He puesto este cmo ejemplo,mas bien queria recalcar el perfil de jugador

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #95 el: 30 de Maig de 2011, 23:17:40 pm »

Melvin Platje - Supersub (compilation)
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #96 el: 30 de Maig de 2011, 23:48:50 pm »
jo tinc clar una cosa, pensant el negoci que hem fet amb Hiroshi, jo el deixava a l'equip. Aquest any han vingut gent del seu país, inclús un dia un autocar, doncs imagineu ara a 2A (viatges organitzats per agències, TV nipona, TV+, premsa, i qui sap fins hi tot patrocinadors o publicitat al camp), tenim que aprofitar el jugador japonès.

Desconnectat Mitus

• Aleví
  • Missatges: 40
« Respondre #97 el: 30 de Maig de 2011, 23:52:14 pm »

Estic molt d'acord en què aquest perfil de jugador és interessantíssim, però hem de tenir en compte d'on venim. Amb això vull dir que ara mateix la secretaria tècnica deu tenir molt ben control·lada la 2a Divisió B i en menor mesura la 2a A, i trobar jugadors d'aquest tipus al mercat internacional requereix un seguiment continu i una inversió important de temps i diners que sense tenir assegurat l'ascens a principi de temporada no s'havia de fer... Jo opto per començar aquesta tasca a partir d'aquest estiu però configurant la plantilla a curt termini amb la informació de la qual ja disposen els responsables actuals.

Això sí, no dubto que rebrem molts oferiments d'aquest estil aquest estiu! S'haurà de saber decidir.

• Invitat
  • *
« Respondre #98 el: 30 de Maig de 2011, 23:58:52 pm »

Estic molt d'acord en què aquest perfil de jugador és interessantíssim, però hem de tenir en compte d'on venim. Amb això vull dir que ara mateix la secretaria tècnica deu tenir molt ben control·lada la 2a Divisió B i en menor mesura la 2a A, i trobar jugadors d'aquest tipus al mercat internacional requereix un seguiment continu i una inversió important de temps i diners que sense tenir assegurat l'ascens a principi de temporada no s'havia de fer... Jo opto per començar aquesta tasca a partir d'aquest estiu però configurant la plantilla a curt termini amb la informació de la qual ja disposen els responsables actuals.

Això sí, no dubto que rebrem molts oferiments d'aquest estil aquest estiu! S'haurà de saber decidir.
Estoy de acuerdo,en q se ofreceran muchos jugadores,pero eso seria un error,creo q se debe ir a buscar el fichaje,no q fichar las mediocridades que vengan a ofrecer los representantes de turno a las oficinas del club

Desconnectat Krasty

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1036
  • Arlekinados Malvados!!
« Respondre #99 el: 31 de Maig de 2011, 00:13:09 am »
Un buen fichaje seria Jorge Troiteiro, ex de la masia, seria el recambio de Cuenca. Juega en el Burgos, que ha subido este año a segunda division B. Lo que gracias a este video, tiene que tener muchos pretendientes.

Golazo!!! de jorge troiteiro con el burgos cf [Video HD] goal just like Messi!
En Primera SABADELL!!!!<br />En Segunda SABADELL!!!<br />En Tercera SABADELL!!!!<br />HASTA LA MUERTE SA-BA-DEEELLLL!!!!