A veure, la meva opinió personal i per línies...
Crec que la porteria està ben coberta amb De Navas i Oriol Torres, assumint que l'Oriol arribarà en forma al principi de temporada.
A la defensa tenim tres jugadors a mantenir com sigui i per ser titulars en Agustín, Toni Lao i Chapi. Jo em quedaria amb Bermudo per la seva veterania, crec que aguantarà bé la pressió d'una nova categoria, però en principi no comptaria amb ell de titular perquè el trobo irregular des del punt de vista físic... No el veig prou ràpid pel nivell d'extrems que ens trobarem aquest any que ve.
Al mig del camp ha de ser una prioritat absoluta aconseguir que Juanjo es quedi, i crec sincerament que en el seu cas la voluntat de quedar-se pot ser determinant per aconseguir-ho. Per altra banda, jo sóc MOLT de Fito i compto molt amb ell, fins i tot per ser titular la majoria de partits, i també ho faig amb Juve, Puigdollers i Robles per completar la plantilla en aquesta línia.
Al davant és on trobo que tindrem més feina... Dels actuals jugadors i sabent que l'Isaac és gairebé impossible que torni, només em quedaria amb el Marc i el Joaquín. Tot i això, de poder tornar a aconseguir al Hiro cedit ho faria amb els ulls tancats.
Això em deixa amb les següents conclusions: necessitem un lateral esquerre, un migcampista dretà, dos extrems (un per cada costat) i un davanter amb potencial per ser titulars, tots ells. A partir d'aquí, fitxar jugadors per completar la plantilla o fer-ho amb Azparren, Manga i altres jugadors dels quals disposem en aquests moments. Crec que ens espera una pre-temporada molt interessant i estic segur que la directiva tornarà a encertar com ho ha fet aquest any!