Autor Tema: post per posar idees per captar socis  (Llegit 12052 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • Gènere: Masculí
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
Re:L'sponsor del 1r equip sembla ser que es tira enrere
« Respondre #80 el: 01 de Setembre de 2010, 23:42:07 pm »
Ara mateix en el programa La Ronda de Canal Català, el presentador Albert Lesán, porta la samarreta del Sabadell amb la publicitat de Canal Català. Això sí, la samarreta és la Jako de la temporada passada. Suposo que li hauran dit que se la posi, però igualment em sembla una bona manera de fer publicitat.
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat Ruben_cesbd

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1367
« Respondre #81 el: 01 de Setembre de 2010, 23:53:19 pm »
Ara mateix en el programa La Ronda de Canal Català, el presentador Albert Lesán, porta la samarreta del Sabadell amb la publicitat de Canal Català. Això sí, la samarreta és la Jako de la temporada passada. Suposo que li hauran dit que se la posi, però igualment em sembla una bona manera de fer publicitat.

Eso iba a publicar yo ahora xDDDD :ok
SOM EL SABADELL!!!!!   *1903-2003*

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #82 el: 02 de Setembre de 2010, 00:19:29 am »
És una molt bona forma de fer publicitat. Veient l'audiència que pot tenir aquest programa, no està gens malament que aparegui la samarreta durant tot el programa. A veure si, d'una vegada per totes, la gent s'anima a fer-se soci.  :scut

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #83 el: 02 de Setembre de 2010, 08:31:35 am »
El que s'hauria de promocionar es que tots els arlequinats de Sabadell pengin SEMPRE del seu balcó la bandera del Sabadell. I que tots els bars tinguin coses del Sabadell penjades al seu local. Aixó és algo que passa a diverses ciutats espanyoles i serveix per engrescar als demès.

Desconnectat almuniaforever

• President
  • Missatges: 5761
  • http://twitter.com/#!/MiguelAngel32
« Respondre #84 el: 02 de Setembre de 2010, 09:10:11 am »
El que s'hauria de promocionar es que tots els arlequinats de Sabadell pengin SEMPRE del seu balcó la bandera del Sabadell. I que tots els bars tinguin coses del Sabadell penjades al seu local. Aixó és algo que passa a diverses ciutats espanyoles i serveix per engrescar als demès.

I perquè només els arlequinats de Sabadell i no TOTS els arlequinats d'arreu del món?
Hi ha una manera més fàcil de viure la vida, però cap és tan apassionant com ser del Sabadell

Desconnectat DimonietSBD

• Entrenador
  • Missatges: 2198
  • Dimoniet !
« Respondre #85 el: 02 de Setembre de 2010, 13:27:54 pm »
Que una avioneta recorri tot sabadell i alrededors , amb una pancarta gran enganxada al darrere amb algun lema com

" CE Sabadell , som de tots , juga amb nosaltres"

" Somos de todos juega con nosotros "

" We all play with us "

" ونحن جميعا تلعب معنا. "

"Nous jouons tous avec nous"

"Noi tutti giocare con noi
Jo estava a 545 km de Sabadell el dia 28/5/11 ... Sempre SABADELL !!!

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #86 el: 02 de Setembre de 2010, 14:53:18 pm »
El que s'hauria de promocionar es que tots els arlequinats de Sabadell pengin SEMPRE del seu balcó la bandera del Sabadell.

Yo estuve una semanita en Llançà (Girona) que por cierto, el Terrassa iba a jugar alli creo, y la bandera estuvo alli siempre ^^ Aqui en Sabadell no puedo hacerlo, vivo en un bajo... xDD

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #87 el: 02 de Setembre de 2010, 16:31:00 pm »

Els de fora de Sabadell no podem? A Sória hi deu haver un soci del Numáncia que deu comentar amb els seus amics que es va trobar un tio amb la seva filla amb la samarreta del CE Sabadell passejant per la platja...

I a casa molts cops quan un veí de davant treu la bandera culer, li poso la del CES per que disfruti de la vista.

Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #88 el: 02 de Setembre de 2010, 20:05:19 pm »

És la creu de viure en una casa, no tinc balcó on posar la bandera  :bigcry:
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #89 el: 02 de Setembre de 2010, 20:44:08 pm »

És la creu de viure en una casa, no tinc balcó on posar la bandera  :bigcry:

Penja-la a la antena de la tele :grin2:
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #90 el: 03 de Setembre de 2010, 11:28:23 am »
jo tinc familia a soria i vaig portar als pajaritos a un amistos la bandera del sabadell,i els meus familiars que son de sabadell tambe tenen una bandera penjada al balco jejejejee i el que mes em va fer gracia que als pajaritos tothom que pasava per alla em preguntaven quando subira el sabadell jejeejej este año!!!  :happy2: :happy2:
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat arlekinatlasalut

• Juvenil
  • Missatges: 318
« Respondre #91 el: 03 de Setembre de 2010, 12:11:58 pm »
el proper dia 11, tot allò que diuen que montaran amb expresidents i tal... , ho aprofitaran el partit amb el MAHONÉS? amb entrades més varates com van fer amb el SANTA EULÀLIA ??

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #92 el: 03 de Setembre de 2010, 12:25:01 pm »
el proper dia 11, tot allò que diuen que montaran amb expresidents i tal... , ho aprofitaran el partit amb el MAHONÉS? amb entrades més varates com van fer amb el SANTA EULÀLIA ??

estaria muy bien ganar en Badalona y que pusieran entradas mas baratitas para recibir al Sporting Mahones, y celebrar las remodelacion de nuestra nca :beer2 :beer2
visca el sabadell