Autor Tema: Assemblea Informativa (9 juny - 19.30h.)  (Llegit 6059 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
Re:Assemblea Informativa (9 juny - 19.30h.)
« Respondre #40 el: 10 de Juny de 2010, 08:32:50 am »
La tovallola te la donen si domicilies el carnet.
La puja a tribuna es de 10 euros.
A mi la samarreta no m'acaba de convencer. Te unes franjes als costats que no l'he sabut veure.
Bona proposta de birrero amb el tema de carnet de 5 partits per la parenta o acompanyant.
Hem passat d'un pressupost per la plantilla de 700 a 540 mil euros. I el presi del alcoyano ha trucat al soteras per dir-li que amb aquests fitxatges estarem dels 4 primers,jeje.

El presi del alcoyano ja sap els nostres fitxatges?

Home, els 4 fitxatges que s'han fet fins ara són de domini públic.....
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #41 el: 10 de Juny de 2010, 08:40:29 am »
A mi la samarreta no m'acaba de convencer. Te unes franjes als costats que no l'he sabut veure.
Bona proposta de birrero amb el tema de carnet de 5 partits per la parenta o acompanyant.
Hem passat d'un pressupost per la plantilla de 700 a 540 mil euros. I el presi del alcoyano ha trucat al soteras per dir-li que amb aquests fitxatges estarem dels 4 primers,jeje.

El presi del alcoyano ja sap els nostres fitxatges?

Home, els 4 fitxatges que s'han fet fins ara són de domini públic.....

Si, peró coneix els altres?

UNA COSA INCREIBLE és veure com ara farem un equip maco amb un pressupost considerat cutre als anys 90. Increïble!

M'agradarà veure els números de Orihuela, Alicante, etc...  d'aquest any, i més ara que els diners que venen de diputacions, caixes d'estalvi i ajuntaments s'han més que acabat.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #42 el: 10 de Juny de 2010, 15:32:05 pm »

El presi de l'Alcoyano i Soteras tenen bona sintonia, no m'extranya. També se diu, per la capital de l'Alcoià, que Soteras en persona aprofitant esta bona sintonia va trucar per preguntar per algun jugador dels pardalots a instància de l'àrea esportiva. Me sembla una bona manera de tractar les coses. Més directe.
La proposta de Birrero, que hui me l'ha aclarat, crec que no la van entendre del tot, però la valoro molt positivament. Fent un carnet de 5 partits a 50€, un que vulga vore tota la temporà se gasta 200€ + les 3 jornades econòmiques, per tant no és cap perjudici al soci, i en canvi per molts de los que sou socis, vos pot anar de conya per a quan voleu portar la parella o un amic.

La samarreta m'agradat, és Bristol Rovers total, i los pantalons, encara més. Los pantalons si estiguéssin ara per a l'estiu tindrien potser força venda com a banyador, si tinguéssin malla interior.

Açò si, que el president no mos disfrassi les tres jornades econòmiques i mos dia que son 2+1, que mos diguen que van mal de pasta i que seran 3, però en canvi que en la tercera regalaran un 2X1 en entrades o una segona a 5€ o que mos regalaran un par de mitjons de los que tenen en stock. Este home necessita un par de classes de màrqueting quan vol entotxar estes coses, collona.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Leyenda_arlequinada

• Infantil
  • Missatges: 189
« Respondre #43 el: 10 de Juny de 2010, 16:17:57 pm »
Algu sap si sa dit com esta ara el deute historic?