Fòrum sponsoritzat per la Penya @rlekinats.com
0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.
Aquests dies hi ha operaris a la NCA fent obres, i pel que m'ha dit un directiu, en teoria faran tot el que havien de fer des del setembre. També, haurien de durar poc més d'un mes, i seguidament es farien les obres de l'Olímpia.
cal dir que estan renovant, les "alambrades" de l'entorn de l'estadi em sembla molt be, perque feia molta falta!!
L'estil de grada que m'agradaria seria similar al de Mendizorrotza, q per cert és l'estadi on aquest any tenim moltes possibilitats d'aconseguir l'ascens. Ells seran primers de grup, nosaltres també, i ens la jugarem a cara i creu en una eliminatòria http://img209.imageshack.us/i/vitoria13.jpg
Cita de: FerniSBD en 22 de Gener de 2011, 20:53:02 pmL'estil de grada que m'agradaria seria similar al de Mendizorrotza, q per cert és l'estadi on aquest any tenim moltes possibilitats d'aconseguir l'ascens. Ells seran primers de grup, nosaltres també, i ens la jugarem a cara i creu en una eliminatòria http://img209.imageshack.us/i/vitoria13.jpgsi el sabadell queda 1º juega contra el 1º del grupo llll?
Esperem que la propera setmana contra el Benidorm no tornem a donar per la tele el pessim episodi amb les llums...diuen que tot esta controlat ja, espero que aixi sigui.
Yo solo digo que espero que no se de, porque la imagen no es buena. La culpa se que no es del club, pero eso la gente de fuera no lo sabe.Y no es criticar, es esperanza de que no pase.Pocos comentarios criticando encontraras mios...Cuanta susceptibilidad...
no s'havien de posar unes branes a les escales de l'estadi o algo així?
Cita de: Xavii en 23 de Gener de 2011, 18:20:02 pmno s'havien de posar unes branes a les escales de l'estadi o algo així?eso es un rumor
el que si van dir, es que asfaltarien l'entorn de la grada de general, y gols per tal de quan plogui la terra, no sigui un problema, aixo no costa tant, i ademes l'ajuntament, posa parches d'asfalt inutils per tota la ciutat