Hola Andreu i companys de patiments,
sóc soci del Centre d'Esports des de fa molts anys. Anava a la Vella Creu Alta i sempre he estat al costat del nostre estimat equip, tant a les dures com a les madures.
Actualment, no trobo bé que nosaltres (els socis de tota la vida) haguem d'anar pagant la quota anual i, en canvi, es permeti l'entrada de la gent que no és socia a 1 euro, amb el motiu de que no es vegi tant ciment a la grada.
Pels seguidors de l'equip contrari, és un autèntic "chollo" entrar al camp.
A més, també s'apunta tota la gent que només vé quan l'equip va bé i, quan no és així, són els primers de criticar. Són aquells que sempre diuen "jo era soci, però em vaig esborrar perquè estava descontent amb l'equip, entrenador, directiva, etc....."
Els que de veritat estimem el Centre d'Esports, hi anem sempre (vagi bé o no l'equip). Per tant, no estem conformes en que les persones no sòcies tinguin el privilegi d'entrar a l'estadi pagant la ridícula xifra d'1 euro.
Crec que aquesta mesura pot resultar perillosa cara al futur, doncs molta gent (no és el meu cas) pot pendre la decisió de no renovar la seva condició de sòcia en sentir-se discriminada.
Si es prenen aquestes mesures per tal de que no es vegi el camp semi-buit, doncs podem posar ninots inflables, que almenys no donaran l'esquena a l'equip quan aquest no vagi bé.
Com a exemple, em faig una pregunta:
- on són les 18.000 persones que venien a veure el nostre equip quan érem a Primera?
?
Com a última suggerencia, no crec tampoc que s'hagi de permetre el desplaçament gratuït a Saragossa a persones que no trepitgen la Creu Alta des de fa un munt d'anys (crònica interessant d'un soci indignat, avui al Diari de Sabadell).
El que tinc clar, és que entre tots els que realment estimem el Sabadell (tant en els bons com en els mals moments) aconseguirem tirar endavant!!!!!!!!!!!
VISCA EL SABADELL!!!!!!!!!!!!!!!
Jaume (4 generacions de socis)