Hola veterano!!!, després de dir-ho durant molt de temps, per fí et responc una de les tantes cròniques que ens has brindat durant tot aquest temps; per cert cal dir que jo que no puc anar a tots els partits, així que em van de conya els teus comentaris, són clars i justos, i per això t'ho agraeixo, i sé que hi ha gent que et llegeix.
Precisament en aquesta última jornada jo vaig assistir-hi, i estic d'acord amb tú, el partit va ser així exactament, crec que els patufets A, els primers 3/4, tot i estrenant el marcador, van perdre massa la pilota, mentres els de la roureda aprofitàven les ocasions que quasi bé regalàven els patufets A, no va ser fins a l'últim quart que,- amb una gran actitut, com tú molt bé dius-, es van repondre i atacàven constanment.., va ser intens la veritat, perquè es mereixíen l'empat, com a mímin. I ,jo, també crec que es va perdre una mica de temps durant el partit, per part dels de la roureda, temps que l'àrbit al final no va donar, penso jo. Respecta als pares visitants, he dir que alguns es van comportar bé, però sí que és la versió "extrema" de viure el futbol, que no veig necessàries i sobretot a aquestes edats tan importants per l'educació a tots els nivells,..vaja que estan molt bé les trompetes, en un estadi de futbol..., però encara no calen, evitem que els nostres infants es quedin sords.
De totes maneres, els patufets At,indran més bons partits, seguríssim! així que ànims Patufets i a seguir lluitant, el pròxim amb el Sant Quirze, no?