« Respondre #20 el: 15 de Juliol de 2010, 00:17:38 am »
Entrevista a
Pedrito, un dels capitans de
La Força Arlekinada:
Com has vist el torneig, a part d'amb els ulls?
El torneig ja vaig dir que seria exel·lent i així ha estat. Aquest torneig cada any va agafant més i més prestigi i espero que any rere any n'agafi més i que alguns establiments importants de la ciutat col·laborin per l'elaboració d'aquest torneig. Ja estic comptant els dies que queden per la propera edició que de ben segur, serà molt disputada!
Com ha arribat el teu equip al torneig?
Vam començar el torneig molt cocnentrats i concients de que moltes persones ens donaven com a favorits. Aquesta condició de favorits la voliam deixar de banda, l'objectiu era disfrutar del dia entre arlekinats de cor i entre nosaltres mateixos, que som com una família. Mica en mica vam anar guanyant partits fins que vam acabar com a segons classificats de la lligueta. En els quarts de final, l'equip dels No Penyistes no ens ho van posar gens fàcil i fins la falta d'1:50 no vam trencar l'empat a 1. A les semis es reeditaven les de l'any passat, amb JOGAR, en les quals vam sortir endollats i vam guanyar per 4-0, i la final contra l'equip relevació, els Periodistes, on vam soventar-la per un 2-4 i ens vam convertir per primer cop, en campions.
Com us heu sentit durant el torneig?
Com ja he dit, La Força Arlekinada no és només un equip, no és només una penya, és una família. En el torneig ho vam demostrar tant a la pista com a la grada. Vam veure tots els partits junts, rient i fent bromes entre nosaltres mateixos i a l'àrbitre de taula amb la seva samarreta. La festa després de la victòria al vestuari, és per recordar durant molt de temps.
Quins creus que ha sigut la revelació del torneig? I la decepció?
Ja vaig avisar que l'equip dels Periodistes seria un equip seriós i així ha estat. S'han plantat a la final eliminant a Resistència-Foreros i entrenadors FutFem, és a dir, als dos cocos de la competició. No crec que hi hagi cap decepció al torneig, simplement, poden haver-hi equips que no han complert les espectatives com per exemple, Resistència Foreros ( campions de l'anterior edició ), o @rlekinats.com, que porten dues edicions sense arribar a semifinals.
Que milloraries del torneig?
Hi ha poques coses a millorar, han de millorar de fora cap a dins, és a dir, les institucions locals que tenen un renom nacional i internacional podrien colaborar-hi una mica. Sembla ser que UNNIM ha fet una petita passa, esperem que no sigui en vá.
I per acabar... Unes paraules per als arlequinats!
Ja vam dir que no seria fàcil però ja tenim la copa de campions, l'any que ve serà diferent, tothom ens veurà com l'equip a guanyar i per això li posarem més ganes. Guanyar-la no ha estat gens fàcil i per això, reeditar el títol serà encara més difícil.
LA FORÇA és ARLEKINADA!
En línia
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.
Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...