Hola de nou companys...
He estat mirant l'excel·lent calendari que ens va proposar el company Uri50 pel llarg de la temporada i veig que, per a la gran majoria d'equips, els que no participem a la Copa HT, ens queden 'lliures' encara 2 o 3 setmanes abans començi la Copa Forum...
La meva pregunta es...
Que us semblaria tornar a organitzar algun tipus de torneig/Memorial en aquestes 2 o 3 jornades que queden lliures?
He pensat varies possibilitats, a veure que us semblen:
a) si tenim 3 setmanes, es pot organitzar una competicio per 8 equips, que al meu parer, haurien de ser els 8 millors equips apuntants en la llista d'equips arlequinats i que, logicament, no participin en Copa HT. El nom de "Memorial Miguel Quereda" crec que fa justicia a aquesta caracteristica de potenciar els equips mes 'modestos' enfront els 'grans'. Si no vaig errat, aquesta era tambe una de les maximes del malaurat amic Miguel. D'aquests 8 en pasarien 4 i d'aquests 2 per la gran finalissima. 3 jornades en total ( 8>4>2 ).
b) Si tenim nomes 2 setmanes es mes complicat... lo logic i habitual sera fer una competicio de 4 equips amb nomes semis i final ( 4>2 )... pero ho trobo molt poc participatiu si nomes hi poden participar 4 equips. Una alternativa, poc habitual crec, seria fer una competicio de 8 equips i en la que nomes jugarien la final els 2 equips amb millor diferencia de gols entre els 4 guanyadors ( 8>2 ). Una de les ventatges d'aquest poc ortodox sistema seria que podriem donar cabuda a qualsevol numero parell d'equips: 14, 12, 10, 8, 6... ja que el resultat sempre serien 2 finalistes.
Que us sembla? si ens posem les piles ho tindriem de començar a planificar ja!