Jo encara m'estic fregant els ulls. Quina manera d'anar a buscar el partit desde l'inici, quina intensitat i quina motivacio la dels nostres xicots, quin anticiparse al rival, quina davantera fent anar de corcoll als defensors de l'equip contrari, quines pujades per les bandes, quines centrades milimetriques, quin pressing asfixiant al rival, quina manera de posar a proba al porteras que tenen ells i quina estrategia la de deixar sempre un dels nostres puntes a dalt per a fixar com a minim a un dels seus defensors i per impedir que totes les pilotes refusades vagin a parar al contrari (de aixo en dic jo mentalitat ofensiva) i
tot aixo davant d'un autentic equipas que esta cridat sense cap mena de dubte a ser un dels aspirants a lluitar per les places d'ascens de categoria i en un ambient hostil
amb un ple fins la bandera i una aficio local volcada amb els seus nois, en definitiva, un partidas dels que fan aficio. Si continuem amb aquesta linea estic segur de que ens sortirem de la classificacio.... pero per sota.