Autor Tema: VIII Lliga Fòrum  (Llegit 31423 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Uri50

• Moderador
  • Secretari Tècnic
  • Missatges: 3264
  • Gènere: Masculí
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
Re:VIII Lliga Fòrum
« Respondre #60 el: 29 de Setembre de 2010, 12:33:53 pm »
Finalitzats:

Nike 1 Concor 4
Power 5 Pedrito 0  
Birrero 3 Wolves 0
Tronador 2 lfa team!! 6
Arlequinat culé 3 Gats 2
Bright falls 4 Arlequinados Sabadell 0
Roma 0 Secció birra 3
Sombra 7 Kimfotokard 1 :icon_exclaim: :icon_exclaim: :icon_exclaim:
Initial 6 Setmenat 3  :icon_arrow:
« Darrera modificació: 29 de Setembre de 2010, 14:09:10 pm per Uri50 »
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat Uri50

• Moderador
  • Secretari Tècnic
« Respondre #61 el: 29 de Setembre de 2010, 14:10:21 pm »
Avui ens mereixiem com a mínim l'empat! He fet 136 de HT stats i el Concor 113! , tot i això felicitar-lo, per la seva bona tàctica.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #62 el: 29 de Setembre de 2010, 14:20:33 pm »
Home de 136 a 113 hi han 3 pobles... Amb aquestes dades crec que hauries d'haver guanyat!
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #63 el: 29 de Setembre de 2010, 14:30:21 pm »
Últimament els plantejaments tàctics d'area concor em sorprenen molt i a sobre li serveixen per guanyar molts partits en els quals teòricament no té el millor equip.

N'haurem d'anar aprenent.  :mmmm

A Primera, a part de l'equip del Pedrito, que crec que és el que més patirà la categoria, tots son equips aspirants al títol. Fins i tot els que avui no han guanyat. Serà molt disputat, crec el títol.

A Segona, hervi cada dia domina més les tàctiques, impressionant, i entre ell, Navarrog i jo, ens disputarem l'ascens, suposo. Tronador, Wolves i Uri50, lluitaran per la quarta plaça.

A Tercera, sempre hi han sorpreses, i partits com el Initial D Team - Sentmenat Warriors, demostren que veure un partit en directe al HT és com veure una pel-lícula de suspens... no saps mai com acabarà.

Per cert, actualitzat tot. Endavant amb els reptes!!!!
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Sabadell Power

• Moderador
  • Secretari Tècnic
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #64 el: 29 de Setembre de 2010, 14:31:03 pm »
Gran jornada la que s'ha viscut avui!!  :cheer  :clap

Gols a punta-pala, emocio en alguns partits fins el mismissim final, resultats enganyosos, resultats injustos, golejades d'escandol i alguna que altre sorpresa majuscula... en fi, Hattrick Forero en estat pur!!

Felicitats a tots els guanyadors i anims als que no han pogut guanyar!!

:beer2

Per cert Birrero... veient com ha quedat la classificacio de primera, veig algunes 'anomalies' que potser s'haurien d'estudiar per a futures edicions... m'explico:

No es just, crec i al meu modest parer, que equips que no han jugat, sigui per la rao que sigui, estiguin per sobre d'altres que si que han jugat... per exemple, en Pedrito queda ultim per tenir un -5 en partit jugat i en canvi, TiasBuenas esta per sobre d'ell al tenir 'nomes' un -3 tot i que no ha concertat el partit... i el mateix exemple trobem, tot i que potser no tant 'descarat' amb el cas de l'amic Uri19 que es troba per davant (o empatat) d'en secciobirra tot i que els punts, podriem dir-ho, els hagi guanyat al despatx... no se si m'explico... Crec que una solucio seria penalitzar les no presentacions amb una norma tipus: "Penalitzar amb la maxima diferencia de gols produida en la jornada, Totalment d'acord amb tu, company." i aixi, un equip que no es presenti sempre seria l'ultim pq tindria els golaverage mes negatius que un equip que es presenti sempre pero tambe els perdi tots. S'enten el que vull dir?  :mmmm

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #65 el: 29 de Setembre de 2010, 14:35:29 pm »
Em descuidava... avui he estrenat la nova samarreta, arlequinada, però amb un estil diferent.

Per cert Birrero... veient com ha quedat la classificacio de primera, veig algunes 'anomalies' que potser s'haurien d'estudiar per a futures edicions... m'explico:

No es just, crec i al meu modest parer, que equips que no han jugat, sigui per la rao que sigui, estiguin per sobre d'altres que si que han jugat... per exemple, en Pedrito queda ultim per tenir un -5 en partit jugat i en canvi, TiasBuenas esta per sobre d'ell al tenir 'nomes' un -3 tot i que no ha concertat el partit... i el mateix exemple trobem, tot i que potser no tant 'descarat' amb el cas de l'amic Uri19 que es troba per davant (o empatat) d'en secciobirra tot i que els punts, podriem dir-ho, els hagi guanyat al despatx... no se si m'explico... Crec que una solucio seria penalitzar les no presentacions amb una norma tipus: "Penalitzar amb la maxima diferencia de gols produida en la jornada, Totalment d'acord amb tu, company." i aixi, un equip que no es presenti sempre seria l'ultim pq tindria els golaverage mes negatius que un equip que es presenti sempre pero tambe els perdi tots. S'enten el que vull dir?  :mmmm

Com sempre que proposeu... prenc nota.  :beer2

La propera edició introduïrem algunes d'aquestes millores.  Igualment ja veuràs que a mesura que passen les jornades, tot es posarà el seu lloc.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Uri50

• Moderador
  • Secretari Tècnic
« Respondre #66 el: 29 de Setembre de 2010, 14:37:08 pm »
Birrero, crec que pujaràn de 2na:
1 area concor
2 Birrero/Nike (birrero juga amb suplents o no)
3 Wolves
4 Team
5 Wolves
6 Tronador

A si.... team reptat!

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #67 el: 29 de Setembre de 2010, 16:04:35 pm »
Avui ens mereixiem com a mínim l'empat! He fet 136 de HT stats i el Concor 113! , tot i això felicitar-lo, per la seva bona tàctica.

bueno la tactica de avui a sigut intenta controla el mitg del camp,i jugar per bandes,ya que nike footbal juga amb 3 central i deixaba les bandes lliures,i crec que a sigut encertat,ja que 2 gols han vingut per les bandes,pero la veritat es que m'esperaba un resultat molt mes ajustat,felicitar al meu rival i li desitjo molta sort per el proper partit,encara pot pasar de tot a la lliga forum!

ja esta aceptat el repte birrero sabadell-area concor!molta sort birrero sera un partit emocionant i diria que es el primer cop que ens enfrontem!
« Darrera modificació: 29 de Setembre de 2010, 19:20:01 pm per hervi »
SOM DE 2a A!!

Desconnectat kimalmirall

• Hattrick
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 343
« Respondre #68 el: 29 de Setembre de 2010, 17:32:31 pm »
vaya repaso me han dado tendre que ajustar muchas cosas.

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #69 el: 29 de Setembre de 2010, 19:26:49 pm »
ja esta aceptat el repte birrero sabadell-area concor!molta sort birrero seria un partit emocionant i diria que es el primer cop que ens enfrontem!

Doncs si, és el primer enfrontament en la història dels nostres equips.

Vallès Occidental Nord Esportiu:
Amb motiu del primer enfrontament entre els dos equips, la directiva del CE Birrero Sabadell, obsequiarà amb unes cerveses artesanals i unes de les famoses botifarres farcides de Sant Llorenç Savall, on hi ha el futbol base de l'entitat. Un periodista del diari quan ha consultat al president birrero sobre aquest present, ha rebut com a resposta: En part, és per felicitar al rival per la seva progressió i per la consecució de la passada Copa Fòrum, però també és per com i davant qui ho va aconseguir. Unes noves declaracions que mantenen en tensió les relacions del CE Birrero Sabadell amb Secció Birra País Valencià, que per sort no es trobaran aquesta temporada en la competició.

vaya repaso me han dado tendre que ajustar muchas cosas.

No pateixis... jo la primera temporada que vaig jugar a aquest joc, em queien per totes bandes...

Desconnectat Roma

• Moderador
  • Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #70 el: 29 de Setembre de 2010, 21:13:35 pm »
Declaracions del president de CE SABADELL CF:

"Ens estem jugant moltes coses perquè un mamarratxo que va de negre ens foti enlaire un partit. Un penal claríssim amb 1-0 que no ha assenyalat i hagués donat un tomb al partit amb 1-1. Un altre aspecte que vull denunciar és la falta d'educació d'algun dels jugadors de l'equip rival, en especial de Oscar Deles que després de marcar el 3-0 i amb el partit dat i beneit s'ha dedicat a fer gestos despectius a la nostre afició. Ja veig que la vacant deixada per birrero la ocuparà en sexebirra en quant a rival a batre en tots els sentits.
Avui surto molt emprenyat d'aquest estadi. Espero que actuacions com la d'avui no es tornin a repetir."
« Darrera modificació: 30 de Setembre de 2010, 23:16:58 pm per Roma »
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Sabadell Power

• Moderador
  • Secretari Tècnic
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #71 el: 29 de Setembre de 2010, 21:39:11 pm »
Repte fet!

Has reptat a

Estas reptant a 1 equips
Catalonia      CE SABADELL CF (VII) al Ciudad de Sabadell     [Regles de copa] 06-10-2010 12:20     

Que guanyi el millor company!  :trebol

Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat SAURA

• Aleví
  • Missatges: 59
« Respondre #72 el: 29 de Setembre de 2010, 21:52:27 pm »
Retado por ti

Estás retando a 1 equipos
Spain     kimfotokard F.C. (X) en NOVA CREU ALTA 1903    [Reglas de Copa] 06-10-2010 12:20

Desconnectat tronador

• Mecenes 2013
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2495
« Respondre #73 el: 29 de Setembre de 2010, 22:08:29 pm »
Reto lanzado

Estás retando a
   F.C.Wolves (IX) en just do it    [Reglas de Copa] 06-10-2010 12:20    
la meva sang és arlequinada

Desconnectat kimalmirall

• Hattrick
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 343
« Respondre #74 el: 30 de Setembre de 2010, 08:26:45 am »
Retado por ti

Estás retando a 1 equipos
Spain     kimfotokard F.C. (X) en NOVA CREU ALTA 1903    [Reglas de Copa] 06-10-2010 12:20

Reto aceptado

Desconnectat F.C.Wolves

• Infantil
  • Missatges: 181
« Respondre #75 el: 30 de Setembre de 2010, 13:03:38 pm »
Reto lanzado

Estás retando a
   F.C.Wolves (IX) en just do it    [Reglas de Copa] 06-10-2010 12:20    

Repte acceptat.

Que guanyi el millor

Desconnectat MICHAEL SCOFIELD

• Juvenil
  • Missatges: 588
« Respondre #76 el: 02 de Octubre de 2010, 16:34:26 pm »
Reto lanzado

Estas retando a
  COR1903 (X) en Nova Josep Aparici  [Reglas de Copa]  06-10-2010 12:20
EN 1ª SABADELL, EN 2ª SABADELL, EN 3ª SABADELL HASTA LA MUERTE SABADELL

¡VISCA EL SABADELL!

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #77 el: 03 de Octubre de 2010, 12:38:41 pm »
Reto lanzado

Estas retando a
  COR1903 (X) en Nova Josep Aparici  [Reglas de Copa]  06-10-2010 12:20

Reto aceptado! Suerte!
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat birrero

• Moderador
  • President
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #78 el: 05 de Octubre de 2010, 11:31:10 am »
Tots els partits de la jornada estan ja concertats. Per tant, el que vulgui seguir la jornada on-line, li he posat les ID dels partits per a que li sigui més fàcil.

Desconnectat Uri50

• Moderador
  • Secretari Tècnic
« Respondre #79 el: 06 de Octubre de 2010, 07:35:14 am »
Avui no podré fer el carrusel al minut :wavecry: AVUI NO HI HA VAGA! :paret :paret :paret ;D :icon_mrgreen: ;D