Bons jugadors a priori, bon pressupost, un projecte engrescador però estem igual o pitjor que el passat any. Mala sort ? Un partit vale però 11 no. Jugadors mantes ? Donc veient el partit d' avui no ho se, però l' únic que veig es que les coses van malament.
La veritat es que ja no vaig més als desplaçaments: dels 14 darrers que hi he anat tot han estat derrotes. Una cosa es afició lo altre un masiquisme desmesurat. Al final, se'm han tret les ganes d' anar a veure el Sabadell, a fora i casi que a casa també. I no per que no sigui arlequinat, nomès per la tristesa que em fa veure com el meu equip perd un dia rere l' altre. Anímicament: NO HO PUC AGUANTAR MÉS.
La gràcia dels desplaçaments es com tot, uns dies es guanyen i els altres es perden. Però si sempre es perd s' acaba amb la santa mare paciència. Mai guanyem per 3 a 0. Mai fem un partit dels que s' arriben moltes vegades amb claredat i es guanya. Falta "garra".
I ara por, molta por. Un bon equip i el fantasma del Girona la passada temporada, que desprès de gastar-se un pastón van baixar. Ara tots aquets diners gironins s' han passat enguany al bàsquet, que sembla tenir un dels millors equips de l' ACB. Si pugès a la LEB1 aquest any l' Image Gapsa, passaria el mateix a Sabadell ?
Nomès espero que això doni un tomb fort i inesperat. Que la Mare de Déu de la Salut deixi de rebre flors i ofrenes arlequinades i per un cop es mulli al cul i també ens doni alegries, que ja ens toca.
Que acabeu tots de passar be el pont.