Autor Tema: NOVA DECEPCIÓ, FANTASMA GIRONÍ  (Llegit 1141 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
  • Gènere: Masculí
NOVA DECEPCIÓ, FANTASMA GIRONÍ
« el: 30 de Octubre de 2005, 18:57:51 pm »

Bons jugadors a priori, bon pressupost, un projecte engrescador però estem igual o pitjor que el passat any. Mala sort ? Un partit vale però 11 no. Jugadors mantes ? Donc veient el partit d' avui no ho se, però l' únic que veig es que les coses van malament.

La veritat es que ja no vaig més als desplaçaments: dels 14 darrers que hi he anat tot han estat derrotes. Una cosa es afició lo altre un masiquisme desmesurat. Al final, se'm han tret les ganes d' anar a veure el Sabadell, a fora i casi que a casa també. I no per que no sigui arlequinat, nomès per la tristesa que em fa veure com el meu equip perd un dia rere l' altre. Anímicament: NO HO PUC AGUANTAR MÉS.

La gràcia dels desplaçaments es com tot, uns dies es guanyen i els altres es perden. Però si sempre es perd s' acaba amb la santa mare paciència. Mai guanyem per 3 a 0. Mai fem un partit dels que s' arriben moltes vegades amb claredat i es guanya. Falta "garra".

I ara por, molta por. Un bon equip i el fantasma del Girona la passada temporada, que desprès de gastar-se un pastón van baixar. Ara tots aquets diners gironins s' han passat enguany al bàsquet, que sembla tenir un dels millors equips de l' ACB. Si pugès a la LEB1 aquest any l' Image Gapsa, passaria el mateix a Sabadell ?

Nomès espero que això doni un tomb fort i inesperat. Que la Mare de Déu de la Salut deixi de rebre flors i ofrenes arlequinades i per un cop es mulli al cul i també ens doni alegries, que ja ens toca.

Que acabeu tots de passar be el pont.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: NOVA DECEPCIÓ, FANTASMA GIRONÍ
« Respondre #1 el: 30 de Octubre de 2005, 19:07:19 pm »
Jo entenc el teu plantejament totalment.
No soc molt de desplaçaments, però als que he anat, algunes victòries i algunes derrotes. Aquest any he anat només a Sant Andreu, a la Copa Federació, on vem guanyar, 0-1, però estava mig adormit a les grades... amb això t'ho dic tot.

Espero que els jugadors es posin les piles i fiquem més boles entre els tres pals, que vist el partit no hauria de costar tant. I un últim apunt... ells han fallat una, en error de la nostre defensa, clamoròs, però aquests errors no es poden permetre, mai.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

ferni20

• Visitant
« Respondre #2 el: 30 de Octubre de 2005, 19:09:52 pm »
t'entenc perfectament, i el que digui el contrari és que no vol veure la realitat. El que ens està passant no és normal,  independentment de com va la temporada dubto que cap equip de primera,segona,segona B i Tercera li passi el que ens passa a nosaltres fora de la NCA CADA ANY! no només aquest any, si no cada any.
Apart d'això se suma el regalar punts idiotes a casa que tot junt ens porta a estar on estem, al descens i si no cambien molt les coses aquest any no ens salvem aixo que quedi clar, no podem estar cada any resant a les ultimes 6 jornades per aconseguir salvar-nos perquè algun any caurem, i aquest o vec probable perquè vec una mica més de nivell en els equips d la part baixa que altres anys.....
en fi una nova decepció fora de la Nova Creu Alta. i lo que també és veritat q MAI compensem aquestes coses amb una victoria clara a casa.

FORÇA SABADELL!    :bigcry:  :bigcry: aquest any espero q tmp baixem.

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #3 el: 30 de Octubre de 2005, 20:49:51 pm »
A tot aixo, kuant de temps fa k no em guanyat un partit de lliga a fora?  :no:
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #4 el: 30 de Octubre de 2005, 20:59:18 pm »
A tot aixo, kuant de temps fa k no em guanyat un partit de lliga a fora?  :no:

Doncs des del Benidorm 0 - 2 Sabadell amb gols de Juanma Cruz i Cañadas. Des del dia 13 de març.

PEr fer-s'ho mirar  :ko
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #5 el: 31 de Octubre de 2005, 14:28:14 pm »
aixo ia fa por, no vui ni pensar k pasara com arrivem al final de la 1a volta en zona de descens... :-X :ko
si esk si al menys a casa wañesim...pero ni aixi...
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Victor

• Juvenil
  • Missatges: 440
« Respondre #6 el: 31 de Octubre de 2005, 15:12:16 pm »
Dan pena tanto en casa como fuera, sobretodo fuera, pero porque contra el terrassa jugaron con tanta garra y ganaron jugando el mejor partido hasta ahora? Es que si no es un partido asi no juegan a nada. Esto tambien es para hacerselo mirar...
Jo tambè vaig estar a Eibar el 28-5-11!!!! Gràcies C.E. Sabadell per tornar a 2º divisió A i poder disfrutar de tu en aquesta categoria, desprès de molts anys de patiments!

Desconnectat jordineng

• Penya @rlekinats.com
  • Infantil
  • *
  • Missatges: 261
  • VISCA EL SABADELLLL smpre amb tu !!!!
« Respondre #7 el: 31 de Octubre de 2005, 17:32:25 pm »
esqe s aixo si al menys guanyesin a casa al menys tindria ens tindria contents pero tret del partit del terasa no em vist cap partit bo de veritat

Bueno aqui hem teniu pel que sigui <br />Visca el Sabadell

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #8 el: 31 de Octubre de 2005, 18:42:48 pm »
Si esk nos cuesta un mundo EMPATAR a fuera...
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!