Autor Tema: el sabadell fa internacional a qualsevol ekip!!  (Llegit 744 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

friend

• Visitant
el sabadell fa internacional a qualsevol ekip!!
« el: 30 de Octubre de 2005, 19:10:46 pm »
aixo pinta mol pero q molt malament, no li guanyem a un equip q es molt justet una banda de musica... no ens poden fer mai el primer gol, perq no pot phaver un pase per enmig dels dos centrals i despres surti el porter com una mare, i el segon es de acudit, la barrera sobre i cap a dintre!!

ekip contra qui juga el sabadell puntua segur!!! som unes  mares!!

quan marquem un gol de jugada i ens avancem al marcador mare mevaa... no se com reaccionare, perq sino me ekivoco nomes ens em avançat al marcador contra el terrasa, i sant andreu....molts pokets partits...

i ames ens costa una barbaritat ficar gols... si em de fixar al mercat d'hivern?? i tant!!

perq primer no pot jugar de central en xavi muñoz... despres em de fixar un home gol!!pero q sigui realment un home gol i no un madrigal!! i despres si fixem un extrem eskerre contrastat com es diu, tp ens anira malament ja que cañadas la seva posicio natural es de mitja punta!!

i ara stic escoltant les declaracions de montes i son de riure... diu q despres de veure akest partit les sensacions son bones i q segur q akest ekip estara a dalt o mitja taula amunt!!! mare meva no mo puc crec!!!

pd: ho sento molt, pero en marc perez en akest ekip no te un lloc o sento molt, li donen una oportunitat i no demostra res de res... ni una bona jugada a fet!! en canvi rodolfo orife ho ha intentant de totes les maneres pero sense sort...pero almenys es parteix lanima en el camp, q al final akest tio marcara gols!!

« Darrera modificació: 30 de Octubre de 2005, 19:13:59 pm per friend »

Desconnectat Khiton

• Entrenador
  • Missatges: 1673
  • Gènere: Masculí
Re: el sabadell fa internacional a qualsevol ekip!!
« Respondre #1 el: 30 de Octubre de 2005, 19:17:15 pm »
te aplaudo :) opino = k tu... sobretodo en la postdata...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #2 el: 30 de Octubre de 2005, 22:16:51 pm »
Totalment d'acord amb tu menys en el que dius del montes. Jo també en bona linia a l'equip, i no estic boig ni m'he fumat res aquesta tarda, al reves, he vist el partit sencer i no m'ha semblat tant dolent. Veig a l'equip conjuntat, pero amb erros personals.
El centre de la defensa no pot estar mai formada per dos mitjos, defensen com a tals i les esquenes les obliden molt ja que ara son ultims jugadors. El Neftali m'agrada com ho fa, pero el Xavi Muñoz NO. Les bandes estan ben covertes per Txiqui i Peque.
Despres tenim la linia de tres mitjes puntes en que el Marc Perez NO ha fet absolutament res, no ha vist la pilota en tot el partit. Despres el Cañadas en la seva linia, una mica individualistes alguns cops però amb jugades interessants. Després tenim a l'Orife i al Gallo que ha lluitat molt, xutat, i canviat les posicions. Jo crec que aquests nois faran gols, es mouen molt be, pero amb només una banda que centri com es el Cañades es dificil. Per cert, avui ha estat el primer dia que hem fet bastantes centrades i no esta el teoric rematador,  :disappointed:
I bueno, anem a la linia que jo trobo a faltar.
Tenim mig del camp? On?  :o :o :o Us queixeu de l'Iglesias que fa passades dolentes, pero també en fa de bones eh! Però es que el Medina no ha tocat pilota, on collons era???  :disappointed: :disappointed:
I el De Miguel, doncs home, al primer gol... al segon no ha pogut fer res.
A mi despres, dels canvis, el que més m'ha agradat ha sigut l'Ivan Diaz, no ho ha fet tant malament.

I en quant al Montes, jo crec que deuriem de deixar de jugar amb un 4-2-3-1 i utilitzar un 4-3-1-2 amb un mig del camp que tingu a les bandes al Ivan D. i al Marcos, un mig centre que sigui el Neftalí o en el seu defecte el Xavi M o el S. Iglesias. Un mitjapunta com Cañadas i a dalt Orife i Gallo.

I bueno, torno a repetir que no he vist tant malament a l'equip, si us adoneu em xutat mes de 10 cops per 3 o 4 d'ells. I els dos amb regalitos nostres, perque el primer el diego i en el segon la barrera...  :disappointed:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #3 el: 31 de Octubre de 2005, 01:22:11 am »
Estoy muy de acuerdo contigo sabadellfreak  :ok Por cierto, ivan diaz no me ha desagradao el tiempo k ha jugao, ha abierto bien el juego por las bandas.
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 31 de Octubre de 2005, 01:27:05 am »
I bueno, torno a repetir que no he vist tant malament a l'equip, si us adoneu em xutat mes de 10 cops per 3 o 4 d'ells. I els dos amb regalitos nostres, perque el primer el diego i en el segon la barrera...  :disappointed:

El primer... home, es podia haver evitat, i al segon, la barrera s'ha obert com una partera.
Ells han tingut també molta sort, ja que el porter ha tret (que no parat) tres amb perill i les demés, han anat vora els 3 pals.

Igualment, no podem perdonar tant, que desprès ens claven 2 i no ens emportem ni un trist punt.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...