Autor Tema: Pressentiment  (Llegit 1902 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • Gènere: Masculí
  • tornat a il.lusionar
Pressentiment
« el: 07 de Setembre de 2010, 14:07:22 pm »
Doncs només volia donar el meu punt de vista sobre el que em sembla que pot passar aquest any.

Com la majoria opineu, sembla ser que tenim un equip que pot plantar cara i pot col·locar-se entre els de dalt de la taula i lluitar pel play off. A mi també m'ho sembla, però he começat a detectar certs aspectes que em fan patir i que no m'agradaria que desemboquessin en el pitjor dels casos que em passen pel cap.
No conec benbe els fets, però si al substituir Eneko, ni es van dirigir la paraula i potser va començar a crear una mala relació entre ells dos, i si el mister comença a dir que si el que decideix el llançador de penals és algú fora del staff tècnic, això em dona molt mala espina, i em fa tèmer que un any que sembla que realment podem gaudir de bon joc i alegries, certs aspectes externs e interns podrien fer anar a norris totes les il·lusions que ara matei tenim.

Només demano que desde el club es faci tot el possible per evitar aquests petits rifi rafes que podrien ser la guspira iniciadora d'un incendi de grans proporcions i que ningú desitja.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
Re:Pressentiment
« Respondre #1 el: 07 de Setembre de 2010, 14:24:02 pm »
El primer que no foti cas al mister fora del club, per nom que tingui i pes al vestuari, fora.
Si volem fer algú hi ha d'haver disciplina i tothom ha de fer cas al Carreras.
:beer3
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat SERTUCHACHE

• Juvenil
  • Missatges: 353
« Respondre #2 el: 07 de Setembre de 2010, 14:27:08 pm »
Avui he llegit les declaracions del Carreres post-partit al diari de sabadell. M'agrada perquè es veu un tio amb personalitat que té les coses clares i que canta la canya als jugadors a les primeres de canvi. No ha passat per alt "la pájara" de la primera mitja hora de partit (que va provocar un gol absurd)  i substituir l'Eneko als 39 minuts quan sembla que es passejava pel camp. ¿Perque la segona part va ser tant diferent? ens podem imaginar la resposta.
Ara no acabo d'entendre la ironia de les seves declaracions referents al llençadors de penals, el que dóna entendre que també és que és una persona amb un caràcter partucular. Això por portar coses bones, per exemple,  treure la son de les orelles a la plantilla. però potser també algun rifi-rafe amb algun jugador. De tota manera de moment em sembla bé la seva visió i idiosincràssia al vestidor.    

Desconnectat Roma

• Entrenador
  • Missatges: 2017
  • tornat a il.lusionar
« Respondre #3 el: 07 de Setembre de 2010, 14:42:52 pm »
No, no, si jo el que crec és que tothom dins el club ha de recolçar les decisions del mister, que no hi hagi dubtes de qui mana, i que no hi hagi ni interferencies de gent que vulgui protagonisme, ni jugadors que creguin que tenen el lloc assegurat perque em dic tal o pascual.
Si aconseguim una bassa d'oli podem aspirar a moltes coses.
- Cambrer. - Que?
- El de sempre. -Que?
- El de SEMPRE ESPORTS SABADELL, LA LA LA LA LAAAAA, LA LA LA LA LAAAAAA, LA LA LA LA LAAAAA, SEMPRE ESPORTS SABADELL.

Connectat xato

• Aleví
  • Missatges: 75
  • enconyat amb el ceba
« Respondre #4 el: 07 de Setembre de 2010, 15:17:34 pm »
jo crec que la ironia del carreras es perque algun directiu li va dir alguna cosa al final del partit relacionat amb els penals fallats.
senyors de la directiva si us plau deixeu la direccio tecnica pels tecnics i vosaltres a lo vostre.
nomes sabadell

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #5 el: 07 de Setembre de 2010, 15:49:07 pm »
Pues yo, si no lo explica alguien, aún no entiendo las declaraciones de Lluís Carreras sobre lo de quien tiene que lanzar los penaltis. Lo que esta claro es que la directiva se tiene que mantener al margen de este tipo de decisiones.
Y sobre lo de Eneko.... el jugador si se ha enfadado no tiene razón pq si el míster creyó que tenia que cambiarlo, lo cambia y punto. Eneko estaba haciendo un mal partido y su sustituto lo hizo muy bien.
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #6 el: 07 de Setembre de 2010, 15:53:17 pm »
le dais muchas vueltas a las cosas, contra menos presion y menos comentarios negativos mejor, quen o digo que no digas cosas negativas eh jeejej, pero yo tengo el presentimientop que vamos a meter muchos goles, y vamos a estar arriba!!si me equivoco lo siento llevo como todos muchas batallas a mis espaldas y veo una actitud, que ..... estaremos arriba seguro!!!visca el sabadell
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat hervi

• Entrenador
  • Missatges: 2315
« Respondre #7 el: 07 de Setembre de 2010, 16:30:20 pm »
hem vist mes futbol amb 45 minuts que en tota la temporada pasada i aixó es una bona senyal,pero anem partit a partit i veurem on estem al final temporada !
SOM DE 2a A!!

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7182
« Respondre #8 el: 07 de Setembre de 2010, 16:41:36 pm »
Donc jo més aviat em penso que el Carreras té el que s'ha de tenir i no s'arruga. Potser és la forma de deixar les coses clares abans que alguns s'agafin confiances que per edat, hauria de saber que no pot tenir.

I si l'Eneko va sortir emprenyat pot ser cosa del moment, ja que a ningú agrada ser substituit al minut 30 i pico.

jordix

• Visitant
« Respondre #9 el: 07 de Setembre de 2010, 17:25:44 pm »
Donc jo més aviat em penso que el Carreras té el que s'ha de tenir i no s'arruga. Potser és la forma de deixar les coses clares abans que alguns s'agafin confiances que per edat, hauria de saber que no pot tenir.

I si l'Eneko va sortir emprenyat pot ser cosa del moment, ja que a ningú agrada ser substituit al minut 30 i pico.
Totalment d'acord amb tu, company.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #10 el: 07 de Setembre de 2010, 17:31:33 pm »
Amb dos minuts que vaig parlar amb Carreras a Igualada, vaig veure que és un tio que vol portar amb mà ferma el vestuari. I em sembla correcte.

El canvi, simplement el va decidir als 15-20 minuts quan va veure un parell d'elements sobre el camp (i aclareixo que no em refereixo  a Eneko...) tocant-se'ls a dues mans, i quan va posar a escalfar als suplents, algun de dintre el camp va començar a espavilar, però la decisió, estava presa. En el mateix camp vaig pensar que jo hagués esperat a mitja part, però ara, en fred, penso que el que va fer, va ser espavilar-los amb temps de marge de remontada.

Ara cal que els que es van acostumar a la temporada passada a jugar caminant, vegin que aquí es cobra al dia, i es corre com el que més.
« Darrera modificació: 07 de Setembre de 2010, 17:39:03 pm per birrero »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

jordix

• Visitant
« Respondre #11 el: 07 de Setembre de 2010, 17:33:52 pm »
jo crec que a l'eneko el va treure per fotra una entrada a destemps i li van treure groga pero no crec que no estigues corren

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #12 el: 07 de Setembre de 2010, 17:46:27 pm »
El que pot produir que hi hagi mala maror al vestuari, no ens enganyem, són els resultats. Si guanyem el pròxim partit (que ja toca) ens situarem en la part alta de la classificació i si seguim amb bona linia, res es parlarà d'aquestes tonteries. Possibles jugadors conflictius o "mantes" passen més desapercebuts si els resultats acompanyen, i fins i tot es poden posar les piles per tractar de no fotre els objectius del grup.

Encara no hem perdut. Esperem la primera victòria i començar a posar-nos a dalt.  :anims

Desconnectat JMLL

• Entrenador
  • Missatges: 1889
« Respondre #13 el: 07 de Setembre de 2010, 18:14:54 pm »
A mi, l'únic que m'interessa és guanyar els partits. I crec que Carreras ha anat a per la victòria en els dos parits que hem jugat i sense por. Si això comporta certes decissions, doncs endavant, i si un jugador s'enfada perquè el canvien al minut 39 doncs que reflexioni i faci el possible perquè això no li torni a passar.
Respecte els penals, és mala sort, però no cal veure-hi segones interpretacions ja que és impossible que un jugador intenti  no marcar-lo. La sort que ens està faltant ara, ens arribarà més endavant.
''Tenía una casa en la costa, pero para llegar a ella había que pasar por un bar. Nunca llegué a ver el mar.'' (George Best)

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #14 el: 07 de Setembre de 2010, 19:23:54 pm »
Estoy de acuerdo con el mister en el tema cambio, si trataba de dar un golpe de efecto ya estuvo bien lo que hizo. Esta vez le ha tocado a Eneko y si otra vez le toca a otro que haga lo mismo. Yo creo que aquí tendriamos que coincidir todos con esta decisión, ya que siempre denunciamos al jugador que no pone todo lo que toca, y Roberto es el ejemplo, se le ha querido como el que más y este año prácticamente todos han dado por buena su marcha. Pues con Eneko podria pasar lo mismo, que no piense que el trabajo ya lo hizo el año pasado, que ya nos ganó a todos los aficionados y este toca jugar por el nombre (que tampoco es el caso, nos quedamos como que no estuvo muy acertado el domingo pasado y punto).
De todas formas también es bueno que Eneko se enfadara, porque demuestra que se sintió dolido como futbolista y el próximo partido va a ir al 200%.

En cambio no me gustan las indirectas/recaditos entre cuerpo técnico y directiva, como se dice siempre los trapos sucios en casa. Si él escuchó algo que no correspondia a algun directivo, el camino (a las primeras de cambio) no deberia ser comentarlo con la prensa.

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #15 el: 07 de Setembre de 2010, 22:13:26 pm »
jo crec que a l'eneko el va treure per fotra una entrada a destemps i li van treure groga pero no crec que no estigues corren

jo no vaig estar al camp, però vaig escoltar la primera part per ràdio badalona, i com tu comentes, ja dic a ràdio bdn, va fer un parell d'entrades fortes que quan li van treure la targeta groga pensaven que era vermella. Així que no crec que sigui per donar més voltes.