Autor Tema: Coses a millorar al club.  (Llegit 12544 cops)

0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Coses a millorar al club.
« el: 05 de Octubre de 2010, 16:08:11 pm »
Aquest passat diumenge, vaig baixar a veure el partit, com cada dues setmanes. Aquest diumenge, em va acompanyar la meva dona i la meva filla, ja que feia una bona tarda, i vàrem voler comprovar diverses coses del club. Coses, que no funcionen.

Control d'entrades insuficient: Per tercer partit aquesta temporada, vaig entrar amb un carnet INFANTIL, quan jo tinc 35 anys. I no em serveix que tingui el meu carnet a la butxaca, senyors. Això vol dir que amb un carnet de 15€ podria entrar a veure TOTS els partits de lliga durant tota la temporada si m'ho monto bé.

Lavabos de les dones sense paper: Que no hi hagi paper al lavabo masculí, a general, és quelcom que no trobo molt bé, però que no n'hi hagi al lavabo de les dones, ho trobo imperdonable. La meva dona va ser la que ho va comprovar.

Tenda de general tancada: 10 minuts abans de començar el partit va ser impossible comprar una bossa, un paraigües i una capelina del CE Sabadell per emportar-nos a la grada per si plovia. Menys diners recaptats per al club. Alhora de marxar, tampoc vàrem veure la tenda oberta.

Control de seguretat insuficient: A l'igual que Ferni es queixava d'un registre excessiu fa dues setmanes, jo portava una bossa plena de coses, amb una ampolla amb tap i tot, i una navalla per pelar la fruita. Res, ni van mirar la bossa!

Seguim sent un club de regional en alguns aspectes.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
Re:Coses a millorar al club.
« Respondre #1 el: 05 de Octubre de 2010, 18:19:23 pm »
Jo vaig passar una llauna per la mitja part -perquè no em robin- a la mà i els segurataas no la van ni veure...
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #2 el: 05 de Octubre de 2010, 18:21:27 pm »
en que quedamos? controles si? controles no?
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #3 el: 05 de Octubre de 2010, 22:21:24 pm »
en que quedamos? controles si? controles no?

Si, hi han d'haver-hi controls. En el tema de les entrades i en el tema de les bosses. O tu trobes normal que aquesta temporada hagi passat ja 3 cops amb un carnet infantil?

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #4 el: 05 de Octubre de 2010, 22:36:21 pm »
Et deixes coses. Les condicions dels lavabos són força lamentables. Jo he pogut comprovar que si a un vàter hi ha algú q no a tirat la cadena hi ha deixat una tifa, i vas 2 setmanes després i la tifa hi segueix siguent. Neteja nefasta, panys trencats,  vàters podrits. Vale q la gent és força insibilitzada a la hora d'anar al wc i poden deixar.ho brut, però ojo, no és normal q aquests lavabos no estiguin nets abans de començar un partit ni tinguin un valdó decent per si un avi té una necessitat, q hi pugui anar tranquil·lament (qui diu un avi diu qualsevol de nosaltres).

Tema botiga fa setmanes q veiem q no està oberta ni al descans la botiga!! Ja em direu q costaria possar 1 persona a la botiga durant els 15 minuts q dura el descans...

Llavors acabaria parlant del tema bars q considero q ja va siguent hora que els anem renovant. No m'agrada aquella mena de xiringuitos d'anys 80's que hi ha montats. Preferiria un espai tancat tan al gol nord com al gol sud  q no m'agrada q desde fora del camp vegi la gent allà amorrada a la barra demanant. Un bar a d'estar tancat, no cal cap tipus de construcció espectacular, simplement algo petitó tipus el bar de l'Olímpia en el qual a mitja part poguem anar.hi tranquil·lament a pendre algo hi ha l'hivern refugiar-nos del fred durant aquells 10 minutets.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #5 el: 06 de Octubre de 2010, 10:50:42 am »
continuen els abusos del mossos al gol sud!!!!!!!!am amenaçes, aquest cap de setmana vam plantar cara i amb molts problemes vam poder entrar les pancartes, els labavos del gol sud tancats, 15 mossos, alla a la porta registran, i amb chuleria, fins quan aixo?eh??? lavabos tancats al gol sud mare meva on hem arribat
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #6 el: 06 de Octubre de 2010, 13:10:43 pm »
yo se de una persona que fue a comprar agua al bar de general zona olimpia a la media parte y se la vendieron con el tapon y todo :beer2
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #7 el: 06 de Octubre de 2010, 14:37:22 pm »
continuen els abusos del mossos al gol sud!!!!!!!!am amenaçes, aquest cap de setmana vam plantar cara i amb molts problemes vam poder entrar les pancartes, els labavos del gol sud tancats, 15 mossos, alla a la porta registran, i amb chuleria, fins quan aixo?eh??? lavabos tancats al gol sud mare meva on hem arribat
Una idea Mark, perquè no entreu pel gol nord i separats un entra i al cap d'un rato un altre? així no us reconeixarien i no us tocarien els ous ;)
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #8 el: 06 de Octubre de 2010, 15:35:50 pm »

Jo trobo que falta algun producte per a nens petits i/o nounats de la botiga!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #9 el: 06 de Octubre de 2010, 17:13:59 pm »
Lo de sempre. Segur que a los lavabos de tribuna no falte el paper. I lo de la tenda tancada, per a la foto, collona.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Uri19

• Jugador Prof.
  • Missatges: 793
  • Secció Cubata!! fundat el 2009
« Respondre #10 el: 06 de Octubre de 2010, 20:34:17 pm »
Aquest passat diumenge, vaig baixar a veure el partit, com cada dues setmanes. Aquest diumenge, em va acompanyar la meva dona i la meva filla, ja que feia una bona tarda, i vàrem voler comprovar diverses coses del club. Coses, que no funcionen.

Control d'entrades insuficient: Per tercer partit aquesta temporada, vaig entrar amb un carnet INFANTIL, quan jo tinc 35 anys. I no em serveix que tingui el meu carnet a la butxaca, senyors. Això vol dir que amb un carnet de 15€ podria entrar a veure TOTS els partits de lliga durant tota la temporada si m'ho monto bé.

Lavabos de les dones sense paper: Que no hi hagi paper al lavabo masculí, a general, és quelcom que no trobo molt bé, però que no n'hi hagi al lavabo de les dones, ho trobo imperdonable. La meva dona va ser la que ho va comprovar.

Tenda de general tancada: 10 minuts abans de començar el partit va ser impossible comprar una bossa, un paraigües i una capelina del CE Sabadell per emportar-nos a la grada per si plovia. Menys diners recaptats per al club. Alhora de marxar, tampoc vàrem veure la tenda oberta.

Control de seguretat insuficient: A l'igual que Ferni es queixava d'un registre excessiu fa dues setmanes, jo portava una bossa plena de coses, amb una ampolla amb tap i tot, i una navalla per pelar la fruita. Res, ni van mirar la bossa!

Seguim sent un club de regional en alguns aspectes.

Es que Birrero, no miren les bosses miren les persones i aquí comença el primer dels problemes, tu tot i esser un boig quans estàs callat sembles modosillo i no et miren pas, en canvi si vas fent gresca de bon rotllo i vesteixes d'una manera "sospitosa" per al mosso o vigilant ja et rebusquen les pesigolles. És això el que han de canviar: Si ho registren, ho registren tot sense que se'n escapi ni un...però això de jjutjar a la gent de primeres per les pintes q porti o com parli......malament anem
Jo també soc arlequinat, / encarnat en cent-sis anys d'història
amb victòries sempre hem patit / amb derrotes sempre ens hem empenedit
i si ho has sentit, / és que el cor t'ho ha demanat.
Sentiment arlequinat!

Desconnectat BERNISABADELL

• Grada Jove - L.F.A
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 1589
  • Visca el Sabadell i Visca Catalunya!
« Respondre #11 el: 07 de Octubre de 2010, 13:54:42 pm »

Jo trobo que falta algun producte per a nens petits i/o nounats de la botiga!

Diria que a una botiga de la rambla a l'alçada del carrer alemanya, davant del caprabo venien pitets amb l'escut del Centre d'Esports i amb un inscripció que deia el següent: Sóc Ceballut!

Almenys en vai comprar un, farà un parell d'anys.
Sempre endavant Sabadell a lluitar amb gran braó,
que per fi arribarà el dia aquell que tothom somia
de primera divisió!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #12 el: 17 de Octubre de 2010, 19:50:31 pm »
Següent partit a casa, i segueix passant el mateix, exactament que el dia que vaig obrir el post.

I això que em consta que el club s'ha queixat en el tema de control d'entrades...

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #13 el: 17 de Octubre de 2010, 21:04:48 pm »
Jo sempre fa anys que entro per gol nord, i mai et diuen res ni et fan res, més aviat al contrari..

:beer2 :beer2
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat raros

• Entrenador
  • Missatges: 2266
  • Sempre al cap, sempre al cor, però sempre el C.E.S
« Respondre #14 el: 17 de Octubre de 2010, 22:39:00 pm »
Següent partit a casa, i segueix passant el mateix, exactament que el dia que vaig obrir el post.

I això que em consta que el club s'ha queixat en el tema de control d'entrades...

Jo moltes vegades he entrat amb el carnet dels nens per provar-lo i no n'han dit res, però avui per compromis esportius he arribat al camp quan faltaven una mica més de 10 minuts, i amb el meu carnet una mica més no em deixen entrar.

jordix

• Visitant
« Respondre #15 el: 18 de Octubre de 2010, 11:57:37 am »
pero aixo a molts camps tambe passa i no parlem de camps de regional que tambe en hi an a segona b i a segona A

Desconnectat Mendo

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 5773
  • A way of life
« Respondre #16 el: 18 de Octubre de 2010, 13:40:58 pm »
pero aixo a molts camps tambe passa i no parlem de camps de regional que tambe en hi an a segona b i a segona A
A mi realment el que passi a la resta de camps m'és ben igual. Si els volen solucionar bé i si no també.
Però els problemes al nostre estadi sí que m'importen i crec que s'han de solucionar.
El que tu dius en castellà és la frase feta: Mal de muchos, consuelo de tontos.

Per cert, comenteu que al Gol Nord no hi ha controls, però realment sí que n'hi ha (l'únic que són més aviat surrealistes). Ahir davant meu hi havia dues senyores grans amb un nen d'uns 7 o 8 anys. Una de les senyores portava una bossa i els mossos van fer-li obrir i li van preguntar si portava algun objecte perillós. En canvi, una mica abans havia entrat un jove amb una motxilla i va passar sense cap control. És a dir, es fan controls aleatoris i sense gaire sentit.
Grada Jove - La Força Arlekinada

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
« Respondre #17 el: 18 de Octubre de 2010, 18:35:20 pm »
Jo he entrat a les 12:10 per el gol sur i domes hi havia un porter, I he entrat amb una bandera amb pal (flexible) i el meu fill amb una ampolla d'aigua a les mans amb el tap posat. El porter no m'ha dit ni muuuu
« Darrera modificació: 18 de Octubre de 2010, 18:41:58 pm per TXURI-URDIÑAK »
VISCA EL SABADELL

Desconnectat TXURI-URDIÑAK

• Infantil
  • Missatges: 286
« Respondre #18 el: 18 de Octubre de 2010, 18:40:01 pm »
Aixo si: a falta de cinc minuts per al final del partit al meu fill li ha entrat la caguera. i la veritat els lavabos foten un fastic de collons. sense paper, amb vomitades, amb merde per tot arreu (al water a les perets al terra)
He tingut que fotre maniobres per fer ***** al nen sense que toques res..........i sort que portave clinex
VISCA EL SABADELL

Desconnectat joselito_sbd

• Aleví
  • Missatges: 79
« Respondre #19 el: 18 de Octubre de 2010, 19:08:38 pm »
Aqui la cuesatión es quejarse si no es por el equipo, es por otras cosas... no estan haciendo obras? Pos vamos a esperar que acaben i luego rajais! Cada vez me da mas pena esta foro!