CAMPIOOOOOONS!!!!!!!
Avui he guanyat a la final a un bon equip i he aconseguit per primera vegada guanyar aquesta competició. I aixó ho he aconseguit fent servir un 2-5-3, una tàctica arriscada, peró que normalment m'ha portat grans resultats, aquesta tàctica provoca "un partit boig", amb molts gols i penso que a vegades aixó em pot afavorir.
La veritat es que no m'esparava guanyar-la, grans equips s'han quedat per el camí, equips molt millors que jo i molt més ben preparats per a poder guanyar aquesta competició, peró el futbol es així.
Vull felicitar a la organització del torneig per la gran feina feta. També vull felicitar a la resta d'equips per la seva seriositat en els reptes i en especial en tronador per arribar a la final, que no és fàcil, i al uri19, que només ha perdut un partit en tota la competició i ha pogut ser tercer, igual que jo l'any passat.
Per últim, dir que estic molt content, després de guanyar el quereda, he pogut aconseguir un doblet aquest any guanyant també la copa fòrum. Aquest es un dels millors anys per el meu club, guanyant dues competicions al fòrum i de moment assolint la permanència a la lliga HT.
Gràcies a tots.