Autor Tema: JUGADORS TIPO JUDAS  (Llegit 9947 cops)

0 Usuaris i 2 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Re: JUGADORS TIPO JUDAS
« Respondre #20 el: 03 de Novembre de 2005, 14:07:24 pm »
Pues si es cierto, ojala mi movil tubiera gravacion de sonido, xk no tienen verguenza ninguna nosotros sufriendo aki para no bajar, kon ilusiones de subir i k 4 pelagatos empezando por los directivos y acabando x los jugadores i entrenador hagan k estemos en esta situación

PD: Señor andre gil xk dejar eskapar a junam cruz para k ahora este xupando bankillo en segunda A???

y criville??? kien dice si en tercera ace buen papel k en segunda sea igual?? vamos ombre vaya secretaria tecnica

MARC PEREZ?? deja ya los cubatas xfavor mira sabes lo k les aria yo jornanda de entreno de 8 horas asta k no hubieran buenos resultados es una verguenza, igual k tu trabajas 8  :ko :ko :ko

MARC PEREZ: Denuncia a este indecente !! hazle tragar todas sus mentiras i cometelo :laugh:
BENJI: No tienes vida o k? que tienes que ir jodiendo a la gente... lo que tendras no sere envidia que te corroe por dentro ???
quedo a la espera de esas fotos que dices (que seguro que no tienes chaval).... :surprised:

Jo dels jugadors d'akesta plantilla m'ho crec tot si no mireu el Genis que és el jugador mes serio va plegar( i no em digueu que va plegar per la lesio per que es mentira aixo ho va dir per fer un favor al Sabadell per que poguessim fitxar)

benji_sbd20

• Visitant
« Respondre #21 el: 03 de Novembre de 2005, 14:57:33 pm »
a ver yo es k no lo e dixo en koña, paso ace 2 semanas sali kon los kolegas vip de bora bora i primero fuimos a la sal o blas blas no me acuerdo pos a tomar unas kopas y alli lo vi i estaban ablando mal y me sonaban de algo.... y estube x decir de k koñ!o vais, otros foreros tb lo an dixo pero es k yo el otro dia viendo el partido del hospi vi a marc perez y pense ko!ño si ese el otro dia... y cuando salio Ivan diaz digo *********i pense vaya poka verguenza y pensar los socios ay sufriendo para k suban y no bajen, dandolo todo k tenemos una aficion de primera bueno en fin yo esto es pa mirarselo con kalma y lo e dixo lo peor es kolgar pruevas xk se puede arman un foyo de muy señor mio
PD: La directiva lo ace estupendo me a pillao en caliente
« Darrera modificació: 03 de Novembre de 2005, 21:58:45 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #22 el: 03 de Novembre de 2005, 15:52:35 pm »
Si realment és cert el tema és molt greu, si tens les imatges no obstant a més d´un i dos, ens agradaria veure-les.
Si no les vols penjar per no liar-la portales diumenge al camp que ja vindrem a veuret.

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
  • Gènere: Masculí
« Respondre #23 el: 03 de Novembre de 2005, 17:06:49 pm »
Amb fotos nomes podem probar una cosa, que els jugadors hagin anat de festa. No probem que s'hagin emborratxat, barallat, parlat malament de l'equip i un llarg etcetera. Si surten, a mi se m'en fot, ja he dit mes d'un cop que si l'equip anes guanyant no ens importaria gens que sortissin, es mes, ni parlariem del tema. El problema es que no anem be, i per aixo parlem de tot.
En quant a ti, benji, tu estas segur de que has estat soci??? Molts cops no ho sembla.
Tu estas segur de que segueixes a l'equip? T'enrecordo que no fa molt, amb el Montes dues setmanes o tres a la banqueta, vas demanar la dimissio del Mora.
Tot això fa que perdis moltissima credibilitat  :no:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

benji_sbd20

• Visitant
« Respondre #24 el: 03 de Novembre de 2005, 17:10:49 pm »
lo de mora va ser una coña, per aixo del cantic
lo lo lo lo lo MORA VETE YA, MORA VETE YA, MORAAAA VETEEE YA
PERO NO Tenia conexio i no vaig poder entrar, pero bueno si pero el k no s'ha dentrar el polemikes k diskutim k surten it al si, i como a mi minim mes gent sap k diuen barbaritats dels colors

Desconnectat hicks

• Entrenador
  • Missatges: 2354
« Respondre #25 el: 03 de Novembre de 2005, 17:22:53 pm »
També el Ronaldinho està cada dimecres a Bikini iserà que jo no he vist a Xavi. Gerard, Valdés, Reina i varis per la zona Hermètica a les tantes i bebent e inclús algú fumant tabac i tot però d´aquí a parlar malament de qui et paga hi ha molt i no és pot jugar amb el lloc de treball de persones que viuen d´això sinó es pot aportar proves i torno a repetir que l´acusació és molt greu i motiu perque et posesin una denúncia si volguesin per una falsa acusació que pot perjudicat la seva vida laboral.

benji_sbd20

• Visitant
« Respondre #26 el: 03 de Novembre de 2005, 17:25:29 pm »
a ver, la acusación es grave se a escuxado mas de uno , me incluyo yo les a escuxado decir esas cosas no a kerido decir nombres yo pido ante la situacion seguir opinando pero no remover mas la ***** si keremos al klub pues puede influir en los resultados
« Darrera modificació: 03 de Novembre de 2005, 21:59:44 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #27 el: 03 de Novembre de 2005, 17:30:14 pm »
encara no has dit hora i dia que va pasar això.
Seria bó que algú informés a aquests jugadors del que és diu d´ells perque es poguesin defensar d´alguna manera que a mi no m´agradaria que es diguessin coses de mi i no poder demostrar que són falses

Desconnectat hicks

• Entrenador
« Respondre #28 el: 03 de Novembre de 2005, 17:37:34 pm »
El ivan diaz és de Sabadell i ha estat molts anys a la cantera. Imposible que digués això i el Marc Perez és un bon xaval i tampoc.
S´agafa abans un mentider que a un coix
VISCA EL SABADELL

benji_sbd20

• Visitant
« Respondre #29 el: 03 de Novembre de 2005, 17:43:01 pm »
hicks a k viene eso porfavor, de k **** vas te invito a venir de fiesta konmigo i aremos un recorrido de ocio
VISCA EL SABADELL
« Darrera modificació: 03 de Novembre de 2005, 22:02:18 pm per WebTeam SBD »

Desconnectat dino

• Invitat
  • *
  • Missatges: 2
« Respondre #30 el: 03 de Novembre de 2005, 18:05:12 pm »
Totalmente de acuerdo con hicks. Cada vez que intervienes, en cada post que publicas, se ve más que has mentido con nocturnidad y alevosía. Espero que, punto uno, alguno de estos jugadores te dé la merecida respuesta; punto dos, que si tienes valor se lo digas a ellos a la cara; y punto tres, tampoco estaría mal que te denunciaran, para que te lo pensaras antes de hacer este tipo de acusaciones.

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #31 el: 03 de Novembre de 2005, 18:27:23 pm »
a ver yo es k no lo e dixo en koña, paso ace 2 semanas sali kon los kolegas vip de bora bora i primero fuimos a la sal o blas blas no me acuerdo pos a tomar unas kopas y alli lo vi i estaban ablando mal y me sonaban de algo.... y estube x decir de k koñ!o vais, otros foreros tb lo an dixo pero es k yo el otro dia viendo el partido del hospi vi a marc perez y pense ko!ño si ese el otro dia... y cuando salio Ivan diaz digo osti!a put!a j**** i pense vaya poka verguenza y pensar los socios ay sufriendo para k suban y no bajen, dandolo todo k tenemos una aficion de primera bueno en fin yo esto es pa mirarselo con kalma y lo e dixo lo peor es kolgar pruevas xk se puede arman un foyo de muy señor mio
PD: La directiva lo ace estupendo me a pillao en caliente

Este tio o es muy raro o se desacredita solo. Fijaos lo que dice: veo a dos tios que me suenan y estan hablando mal del Sabadell y les hace una foto sin saber quién son!!!! Porque sólo los reconoce cuando los ve jugar contra el Hospi. Venga va, no metas más m*****. No digo que algunos jugadores no salgan por la noche, pero que los veas tu ya no me lo creo.

Y si es verdad cuelga las fotos...

benji_sbd20

• Visitant
« Respondre #32 el: 03 de Novembre de 2005, 18:40:26 pm »
repito mas de un compañero del foro sabe lo k ai, y yo voy al campoa  ver futbol pero estoy en el general arriba i las caras desgraciadamente no las distingo....
« Darrera modificació: 03 de Novembre de 2005, 22:03:19 pm per WebTeam SBD »

davisabadell

• Visitant
« Respondre #33 el: 03 de Novembre de 2005, 18:45:31 pm »
No tinc ni idea de si el Bengi diu la veritat o no.Potser té raó o potser no.Però no se'l pot "matxecar" tant.
Si es mentida em sembla molt malament dir coses a<ixí perquè els pot enfonsar...pero,i si es veriitat?????  

Desconnectat J.R.G.

• Entrenador
  • Missatges: 2399
« Respondre #34 el: 03 de Novembre de 2005, 18:47:53 pm »
No las distingues pero te suenan, no los relacionas en un primer momento con el Sabadell pero les haces una foto, estas en una discoteca pero oyes su conversación y encima coincide en que cuando tu les escuchas estàn hablando mal del Sabadell, va... :snore:

Publica las fotos...

Desconnectat brq

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 716
« Respondre #35 el: 03 de Novembre de 2005, 18:56:14 pm »
Jo el que si se, es que estem en zona de descens hi acabarem baixant aquest any si es segueix publicant coses que es publiquen en aquest foro.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #36 el: 03 de Novembre de 2005, 19:15:32 pm »
Si surten i guanyem... me la pela.
Jo el millor partit de la meva vida (vaig marcar 4 gols) el dia anterior vaig sortir i vaig agafar una turca com un piano. A sobre tenia cagarrines i a la mitja part em vaig deixar la bilis a la taça del lavabo.
Vaig clavar 4 xitxarros a l'equip que desprès va quedar 2on aquell any a la lliga juvenil de Sabadell, i això que estava fet una m****.

Es pot sortir i rendir, el que si no rendeixen... desprès s'els ha de tallar les ales... però tenint proves.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BIRRI

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 5757
« Respondre #37 el: 03 de Novembre de 2005, 19:17:11 pm »
Surt de festa avui birrero i pillala bé, a veure si demà en fas 4 tb!  :laugh:

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #38 el: 03 de Novembre de 2005, 19:36:05 pm »
Mira Birrero poden sortir de Festa però no pots liarla d'aquesta manera insultant al colors que defens cada diumenge.Marc Perez ho dubto :no:Pero Ivan Diaz si que ho crec i ade més m'ho han dit molts amics meus arlekinats que els han vist per l'Hermetica
« Darrera modificació: 03 de Novembre de 2005, 19:42:37 pm per Erik_sbd »
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat CudiSBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3666
  • Campió IVInterpenyes i doble Zamora!
    • Cap dia és massa llarg per qui treballa
« Respondre #39 el: 03 de Novembre de 2005, 19:39:02 pm »
Tota aquesta xerrameca només serveix per empitjorar els anims i no ajuda gens a millorar la situació :( deixem de ficar-nos en la vida personal dels jugadors i ajudem-los a tirar això endevant en lloc d'anar darrere seu buscant qualsevol cosa per incorpar-los d'aquestes xorrades :icon_exclaim:
-VISCA EL NOSTRE CENTRE D'ESPORTS- !!!