potser agrada o no el que diré, pero bueno es la meva opinió i com a tal s'ha d'acceptar igual que jo accepto les opinions de l'altre gent. Els jugadors a la fi i a la cap són treballadors com la majoria de nosaltres, tenen el seu horari i la seva estona d'oci, fins aqui tot correcta, no? en el seu temps d'oci cadascú pot fer el que mes li convingui. PEro bé, el que no pot un jugador mai es enriurese'n de l'equip que li està pagant i en el qual esta treballant. És molt trist anomenar als jugadors per aqui i dir el que fan i deixen de fer.Jo com el MArKgsi, també m'he trobat a jugadors del sabadell (i parlo ara d'aquest any) i la veritat q la imatge es deprorable...pero bueno ells sabran el que fan i la imatge que volen donar. PEro a la vegada també dir que si l'equip anés b, les opinions serien diferents, o més ben dit no hi haurien opinions, i si surts de festa i te'ls trobes inclus els saludes i felicites..o no?
Mireu, ahir nit (dijous i fa 3 dijous també) m'he trobat a jugadors del terrassa per l'hermetica (Jordi Tarres, Coca, l'Argentí del terrassa (el guti) i mes gent) i la veritat q si ve un aficionat del terrassa i se'ls troba no els criticara pas. El que pasa, es que nosaltres ja fa anys que estem cremats, primer de presidents ieptes i despres de jugadors que sembla que tinguin orxata a les venes o d'entrenadors massa defensius. Jo ja fa temps que no escric per aqui, i la veritat que la ultima vegada que vaig escriure vaig acabar dient ''despres d'una mala ratxa, n'ha de venir una de bona'', pero ara aixo la veritat que no ho puc dir. sincerament hagues preferit perdre contra els egarencs i guanyar tots els partits que hem jugat després. Aquí queda la meva opinió. anims i no tirem mes llenya al foc. SEMPRE SABADELL