Autor Tema: Jornada econòmica  (Llegit 15213 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7186
  • Gènere: Masculí
Re:J.14: CE Sabadell - UE Sant Andreu. Diumenge 21/11/2010 a les 12 hores?
« Respondre #60 el: 16 de Novembre de 2010, 13:50:14 pm »
Es confirma la sangrada. 10€ per 3 jornades econòmiques durant l'any, més els 165€ de carnet son 195€. I posar 18€ la general per a no-socis, també em sembla una barbaritat.

Els meus càlculs són els següents:

Carnet de Soci Sènior: 165€ / 19 partits a casa = 8,68€ + 10€ j. econòmica = 18,68€

El soci li surt l'entrada en partit de jornada econòmica a 18,68€, pels 18€ per els no socis. Si fas pagar al soci 10€, l'entrada pel públic en general ha de ser mínim de 20€. O això o baixar els 10€, a 8 com a màxim. No pot ser que al soci li costi més car que al NO soci. És de calaix!

i aixó anat a tots els partits de la temporada!

Crec que el més adient seria fer pagar 185€ al mes de juny i retirar les jornades econòmiques, i regalar als socis a unes entrades en determinats partits per que convidin a amics i es vegi més ambientet en aquells partits freds d'hivern.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #61 el: 16 de Novembre de 2010, 14:39:30 pm »
Bé, he fet gestions, i m'han confirmat des de la secretaria del CE Sabadell que si algun soci té encara disponibles les dues invitacions del carnet, pot canviar cadascuna per una entrada a 10€ per al partit del diumenge. Però només serà possible durant la setmana, no el mateix diumenge.

Els que viviu o aneu sovint a Sabadell, ja sabeu.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #62 el: 16 de Novembre de 2010, 14:46:31 pm »
Bé, he fet gestions, i m'han confirmat des de la secretaria del CE Sabadell que si algun soci té encara disponibles les dues invitacions del carnet, pot canviar cadascuna per una entrada a 10€ per al partit del diumenge. Però només serà possible durant la setmana, no el mateix diumenge.

Així si trec una invitació de les 2 q tinc no hauré de pagar els 10 €? Doncs potser faré això, al cap hi ha la fi les invitacions després mai  trobes un cap d setmana per fer-les servir. Merci per la info.

Tema jornada d'ajuda al club ho trobo totalment sobrant, amb la necessitat q tenim d'omplir la NCA + en un partit q a les 15 H es pot veure en diferit per la tele.... en fi, un autèntic abús de la bona fe de tots els socis-aficionats arlequinats. No cal donar-li més voltes, total pel cas q ens foten.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #63 el: 16 de Novembre de 2010, 14:51:13 pm »

Així si trec una invitació de les 2 q tinc no hauré de pagar els 10 €? Doncs potser faré això, al cap hi ha la fi les invitacions després mai  trobes un cap d setmana per fer-les servir. Merci per la info.

No m'he explicat prou bé. Si vé un amic teu que no és soci, pots fer servir una invitació+10€ per a que no li estaquin 18€. El soci, sigui de general o tribuna haurà de pagar els 10€ per collons.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #64 el: 16 de Novembre de 2010, 15:18:57 pm »
Fa unes setmanes vaig veure un partit de primera divisió per 25 euros .. és increible que un de segona B et costi 18 !! també em sembla increible que els socis tinguem que pagar 10 euros en 3 jornades ( i espereu, que si fem play off, ens fotran pagar encara més), quan ja tenim un dels carnets més cars de la categoria .. pero bueno, per molt que ens queixem nos ens faran ni cas, aixi que l'únic important és guanyar els 3 punts i seguir amb la il.lusió de poder estar a dalt.
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Xandri

• Visitant
« Respondre #65 el: 16 de Novembre de 2010, 16:11:17 pm »
M'estic replantejant anar-hi... quan ben pocs partit del Sabadell m'he perdut...

Em sembla un error monumental per tot el que heu comentat, moltes vegades semblen que donguin l'esquena a la lògica mínima...
Però el que més ràbia em fa de tot, és que sembla que aquest club només el movem el soci. D'acord i em sembla correcte, que ens demanin aportar nous socis, animar, etc... però sempre ho comenten com si ja no ho fèssim i a més a més, la culpa dels danys del club fos del SOCI, quan crec que no és així i tots ens hi deixem la pell... A sobre, et trobes amb aquest preus, i amb perdó per dir-ho, però te'ls toquen ben tocats...

En fi, espero que s'ho replantegin.

Desconnectat Roger

• Penya @rlekinats.com
  • Entrenador
  • *
  • Missatges: 2197
  • EL MEU COR ÉS ARLEKINAT!!!
« Respondre #66 el: 16 de Novembre de 2010, 17:09:01 pm »

Així si trec una invitació de les 2 q tinc no hauré de pagar els 10 €? Doncs potser faré això, al cap hi ha la fi les invitacions després mai  trobes un cap d setmana per fer-les servir. Merci per la info.

No m'he explicat prou bé. Si vé un amic teu que no és soci, pots fer servir una invitació+10€ per a que no li estaquin 18€. El soci, sigui de general o tribuna haurà de pagar els 10€ per collons.

Birrero, perdona per les molesties a veure si pots explicar una millor, jo no sabia que teniem aquestes dues invitacions aquest any!!!!

Merci
Sempre seré Arlekinat!!!

Gol del Sabadell

• Visitant
« Respondre #67 el: 16 de Novembre de 2010, 17:35:07 pm »
De todas formas siempre que llega la jornada económica volvemos con los mismos temas y quejas, pero el dia de la asamblea llenamos la sala y todos dimos por bueno o nos callamos cuando nos informaron que este año caerian 3 jornadas y creo que nadie allí pensaría que estos dias de ayuda, de jornada económica o como queramos llamarlo iban a ser de menos de 8 euros, con lo cual podemos estar cabreados ahora mismo por 6-8 euros más de diferencia (en el conjunto de las 3 jornadas) o porque no nos guste que se haga en este partido.
Yo creo que ya hacemos un esfuerzo a principios de año, con lo cual yo no incrementaría en 30 euros la cuota para luego no pagar durante el año,  prefiero estos euros repartidos durante la liga y así plantearmelo como si fuera a 3 desplazamientos más o al contrario ahorrar algun desplazamiento y que el dinero se quede en casa.

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
« Respondre #68 el: 16 de Novembre de 2010, 17:56:35 pm »
Un petit detall: A la web oficial,avui a les 15h, la primera notícia era la del CES-STA, i sortia la de la reunió del Lluís Carreras amb els del futbol base la segona o tercera. Sembla que ho vulguin amagar, perquè ara surt la noticia de la jornada econòmica la segona.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #69 el: 16 de Novembre de 2010, 18:04:17 pm »
Birrero, perdona per les molesties a veure si pots explicar una millor, jo no sabia que teniem aquestes dues invitacions aquest any!!!!

Merci

De molèstia, cap, company. Tots els socis Sèniors tenim a la nostre disposició dues invitacions a utilitzar durant la temporada, i s'han d'anar a buscar abans del dia del partit. Aquesta setmana, com és jornada econòmica, es poden anar a buscar igualment, però pagant 10€.

Les avantatges del carnet de soci estan molt amagades o poc clares.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #70 el: 16 de Novembre de 2010, 18:55:30 pm »

Els meus càlculs són els següents:

Carnet de Soci Sènior: 165€ / 19 partits a casa = 8,68€ + 10€ j. econòmica = 18,68€

El soci li surt l'entrada en partit de jornada econòmica a 18,68€, pels 18€ per els no socis. Si fas pagar al soci 10€, l'entrada pel públic en general ha de ser mínim de 20€. O això o baixar els 10€, a 8 com a màxim. No pot ser que al soci li costi més car que al NO soci. És de calaix!

Com ens en ensenyat últimament els nostres governants els números es poden fer de moltes maneres

carnet anual 165 + 30 = 195 € dividit per 19 jornades dona a 10,263 euros per partit apart dels partits de " costellada" copes federació etc que no es paga

Es posible que ha molta gent no li vagi be pagar 10 euros, però particularment prefereixo això que pagar-ho a començament de temporada io crec que al club també doncs aixi tenen cale fresc.

Amb els cinquanta anys que vaig a la Creu Alta ( Nova i Vella) mai m'he queixat inclos he tingut de fer alguna hora de mes per poder comprar l'entrada, això si cada un sap les seves possibilitats.
 :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #71 el: 16 de Novembre de 2010, 19:04:14 pm »
Yo de lo que me quejo es de que este año, encima que se hace una jornada económica más ( si que se votó en la Asamblea pero la verdad es que cuando lo explicaron no se entendió mucho... y cuando finalmente se dijo CLARAMENTE que se haría una más no toda la sala dijo SI de manera alta y clara) haya que pagar 10 euros por cada una de ellas... y luego encima si llegamos ha hacer los play offs (espero que así sea) otra vez a pagar 10 euros.
A este paso el año que viene si todo sigue igual, haremos 4 jornadas económicas a 15 euros cada una xD
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #72 el: 16 de Novembre de 2010, 21:36:38 pm »
Yo lo veo normal lo de las jornadas economicas, ahora bien 3 o 2 ya es otra cosa. Pero lo que no entiendo es que lo hagan un partido que se juega por la mañana (cuando habitualmente hay más afluencia de publico en la NCA por la tarde) y también lo dan por television.
Es normal que haya jornada economica o dias de ayuda al club, en todos los equipos hacen o en la mayoria... Pero en dias concretos.
Almenos así pienso yo.

Y otra cosa es el precio, 10 euros pienso que es mucho, yo la hubiese puesto a 5-7 euros. 10 creo que es excesivo y mas contando que hay 3 jornadas economicas.

Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

joseph

• Visitant
« Respondre #73 el: 16 de Novembre de 2010, 22:04:30 pm »
No hem de parlar tant del tema, ho fan per la tele i día diuen mitg plujos, doncs a casa i així apendran alguna temporada, peró si seguin anan per molt que protestis, a ells els hi en fot.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #74 el: 16 de Novembre de 2010, 22:13:31 pm »
així no em puc demanar ni la invitació, uffff em sembla q em quedaré a dormir a casa i ja el veurem en diferit a les 3 (sense enterar-me del resultat abans).  Desdel mundial 1994 no faig una parida d'aquestes però que no sé jo si val la pena pagar 10 € i pujar a la NCA per veure un partit de la 1ª volta el qual 3 hores després el donen en diferit per TV....i menys val la pena si portes una son de Déu per culpa de no dormir el dissabte a la nit xDD

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #75 el: 16 de Novembre de 2010, 22:17:54 pm »
així no em puc demanar ni la invitació, uffff em sembla q em quedaré a dormir a casa i ja el veurem en diferit a les 3 (sense enterar-me del resultat abans).  Desdel mundial 1994 no faig una parida d'aquestes però que no sé jo si val la pena pagar 10 € i pujar a la NCA per veure un partit de la 1ª volta el qual 3 hores després el donen en diferit per TV....i menys val la pena si portes una son de Déu per culpa de no dormir el dissabte a la nit xDD
Aquesta es una causa que li passarà a molta gent, també penseu que hi ha gent que ha de treballar, altres compromisos familiars... i es que ho fan per la tele collona xD han escollit el pitjor dia per la Jornada economica.  :ko
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #76 el: 16 de Novembre de 2010, 22:49:17 pm »
Aquesta es una causa que li passarà a molta gent, també penseu que hi ha gent que ha de treballar, altres compromisos familiars... i es que ho fan per la tele collona xD han escollit el pitjor dia per la Jornada economica.  :ko

En diferit i a les 3 de la tarda.... ;D

Desconnectat arlekinatlasalut

• Juvenil
  • Missatges: 318
« Respondre #77 el: 16 de Novembre de 2010, 22:53:28 pm »
La següent jornada economica podria ser contra el Castellon?

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #78 el: 16 de Novembre de 2010, 23:18:43 pm »
La següent jornada economica podria ser contra el Castellon?

No és el proper partit a casa? No crec que siguin tant catxondos.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15048
  • CHIARA
« Respondre #79 el: 17 de Novembre de 2010, 00:25:58 am »
Seguramente la siguiente será contra el Badalona CF, mas si las cosas le siguen yendo bien como hasta ahora y sus seguidores no querrán dejar pasar la oportunidad de ver a su equipo en una salida cercana como es la NCA.  
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia