Autor Tema: LANZA A FAVOR DE LA DIRECTIVA  (Llegit 2554 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
  • Gènere: Masculí
LANZA A FAVOR DE LA DIRECTIVA
« el: 03 de Novembre de 2005, 19:12:34 pm »
Me gustaría envíar un mensaje de apoyo a nuestra directiva. En las últimas semanas estoy viendo en el foro muchos posts buscando culpables de nuestra situación actual y otros posts bastantes desafortunados, en mi modo de ver, atacando a la directiva.

Miren señores, es muy fácil “a toro pasado” salir a preguntar ¿donde esta el secretario técnico?, ¿quien ha hecho estos fichajes?,  ¿donde está el equipo de play-off?... Cuando estábamos en etapa de fichajes, no recuerdo ni un sólo post en contra de algún fichaje, al revés, todo eran alabanzas y teníamos equipo para el play-off. Nadie se acordaba de Mora, de secretario técnico ni de nada.

El sol sale cada día para todo el mundo. Nuestros directivos no nacieron con un cartelito “directivo del sabadell”. Con esto que suena un poco raro, quiero decir que hablamos mucho, somos muy oportunistas, pero todavía no he escuchado a nadie decir que está dispuesto a ser directivo o a dedicar parte de su vida  o parte de sus ahorros al C.E. Sabadell. Nuestros directivos sí lo estan haciendo y son personas como nosotros.

Precisamente no es que sobre gente para dirigir el Sabadell, no hay gente haciendo cola para ser directivo y cuesta mucho encontrar personas honradas, trabajadoras, que sientan los colores.... como los directivos que hay actualmente. ¿Que cometen fallos?, estoy de acuerdo. Pero pensemos que si a nosotros nos duele la situación actual del club y sólo hemos pagado 150 €, imaginaos ellos que han puesto miles de euros. Seguramente si pudiesen hacer marcha atrás, sabiendo lo que saben ahora, no se hubiese planificado así la pretemporada, tendríamos secretario técnico, otros fichajes.... Pero ¿que empresario no ha tomado decisiones equivocadas en su trabajo? ¿quien no se ha equivocado por falta de experiencia?

Hace unos días nuestro ex-administrador “Concor” se quejaba de que no había recibido respeto ni agradecimientos por su trabajo desinteresado en el foro, y a partir de aqui recibió muchos alagos y reconocimientos. Pues bien, la directiva también puede estar quemada de sólo dar, dar, dar y dar y ¿que recibe a cambio? Sólo desprecio y rechazo por una parte de la opinión pública. Ahora es el momento de darles nuestro apoyo, desearles que esten muchos años con nosotros y recordarles que de los errores se aprende.

Que quede claro que esta es una opinión personal. La actual directiva tiene todo mi apoyo y confianza.
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
Re: LANZA A FAVOR DE LA DIRECTIVA
« Respondre #1 el: 03 de Novembre de 2005, 19:20:29 pm »
En això, Liraju, tota la raó:

-Qui es ficaria de directiu en un equip que acostuma a estar en la part baixa de Segona 'b'  :icon_question:
-Qui ficaria calés a fons perdut  :icon_question:
-Qui es ficaria de directiu en un equip amb només 2050 socis  :icon_question:
-Qui es ficaria de directiu en un equip d'una ciutat que té a 30 kilòmetres 2 equips a Primera  :icon_question:
-Qui es ficaria de directiu en un equip d'on sap que no treurà quartos perquè les arques estan buides  :icon_question:

Algú que estima el club.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #2 el: 03 de Novembre de 2005, 20:45:04 pm »
Totalment d'acord amb tu, liraju.  :yes:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #3 el: 03 de Novembre de 2005, 21:44:42 pm »
Tens tota la raó ara tenim que estar units en aquests moments..I ANAR PUJANT FINS AL ASCENS A 2A ;)
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat BLANC-I-BLAU

• President
  • Missatges: 8175
  • un camp de primera
« Respondre #4 el: 03 de Novembre de 2005, 21:47:31 pm »

Hago mío también tu mensaje, compañero Liraju....   Aquí lo has bordado.
4 Lligues de Porres, 1 Supercopa de Porres.

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #5 el: 03 de Novembre de 2005, 21:57:29 pm »
D'acord amb Liraju...... però amb certs apunts.
Jo fins al dia d'avui em sento una mica enganyat.
I explicaré els motius. De tots els fitxatges fets, jo en coneixia a 3 o 4. Pablo Sanz, Ivan Diaz, alguna coseta del Neftalí i al Madrigal. I com jo el 90% d'aquest foro. Al Iglesias, Nandi, Gallo, De Miguel.......... NINGU els coneixia. A mi em van dir que Iglesias era el p*** crack k al mig del camp feia anar l'equip coom volia. Gallo un killer, k per això te els numeros que té. Un porter que havia debutat a 1a...., un lateral que....... etc......
Estic d'acord amb tu Liraju, pero entre tots, directius, mitjans de comunicació etc..... ens hem enganyat. I és en això que hem sento una mica enganyat.
El que no trobo bé de la directiva actual, és que dos d'ells es dediquin a fitxar sense un esquema de joc establert anteriorment. Fitxar per fitxar és tonteria i serveix de poc. La casa no es comença per la teulada, es comença pels fonament.
I això ho diu un, que està TREMENDAMENT agraït a una junta que almenys per uns mesos em va ilsuinar, i que estic segur que aprendrà dels greus errors comesos i a partir d'ara tot anirà cap amunt.

Després d'això, m'agradaria fer-vos una pregunta. I és només una pregunta. No va amb segones ni res.

Creieu que els directius que han ficat pasta de la seva butxaca, no la recuperaran d'alguna forma o altra  :icon_question:
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #6 el: 03 de Novembre de 2005, 22:06:05 pm »
tot esta molt be! ;) pero no ens en ganyem tampoc, partit a partit que lo de l'ascens deu dira... :-X
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

wimpi

• Visitant
« Respondre #7 el: 03 de Novembre de 2005, 22:35:13 pm »
 :ok

Desconnectat Andreu Gil

• Infantil
  • Missatges: 134
« Respondre #8 el: 03 de Novembre de 2005, 23:22:14 pm »
Benvolguts:

No tinc costum de fer aclariments als subforums, excepte al que correspon a les respostes de la directiva, vull agraïr el suport cap a la directiva, en aquest moments tots ens fem falta, els uns als altres, tots els arlequinats de cor.
Ven segur que tot no surt a dias d'ara com tots somiavam, pero no hem de caure amb la negativitat, hem de transmetre al nostre equip i a tota l'afecció optimsme, aixi segur que ho aconseguirem.

Amic Mutio, no entenc que vols dir amb aixo que els diners que posem a fons perdut, que son molts mes dels que podeu pensar, els recuperem de una forma o d'altre, aixo que dius es molt greu i ofensiu, els diners que posem, que son mes del que pensavem, ho fem perque al seu dia varem adoptar un compromis personal amb el nostre club que tots estimem i amb la nostra ciutat, nomes per aixo, sona a per raro, pues no ho es, encarara per sort hi ha gent capaç de fer coses per compromis personal amb les coses que estima, sense demanar res. Amic Mutio llençar hipotesis, rumors, especulacions es molt facil, pero quan es fan ha de ser amb base solida, perque quan son sense fundament fan mal, molt mal.

Salutacions

Andreu

VISCA EL SABADELL ARA I SEMPRE

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #9 el: 03 de Novembre de 2005, 23:29:25 pm »
Per alusions evidentment respondré.

Amic Andreu Gil, imagino que no ha llegit bé la meva pregunta, o simplement no s'ha entès bé.
Abans de fer-la, pot veure que hi ha un aclariment previ que aquesta pregunta no va amb segones i ni molt menys vull que sigui ofensiva.
I pel que respecta la pregunta en si, és només una pregunta com qualsevol altre. Demano la opinió de la gent del foro.
Per cert, em sembla que no llenço ni hipotesis, ni rumors ni res de res. I si vostè ha volgut prendres'ho com un rumor, li asseguro que no era la meva intenció crear confusió. Jo quan faig preguntes al foro, són tan sols preguntes, sense un rerefons ni res que pugui ser negatiu per a l'entitat.

Si li ha molestat la pregunta, que reitero, que és una simple pregunta curiosa, li demano disculpes, i tal i com dic en el post anterior, a pesar d'errors que TOTS cometem, penso que la directiva actual ha fet, fa i de ben segur FARÀ molt pel Sabadell.

Espero accepti les meves disculpes si ha creat un mal entès.

Salutacions

www.miequipo.es

Desconnectat Andreu Gil

• Infantil
« Respondre #10 el: 03 de Novembre de 2005, 23:45:17 pm »
Benvolgut Mutio:

Gracies pel teu aclariment i excuses, potser no he entés be la teva pregunta als foreros, pero estaras amb mi que tots plegats hem de ser curosos amb el que diem, tu mateix has pogut veure a aquest forum alguns post ofensius i difamatoris (que no es el teu cas), crec que els que som habituals del nostre forum i que com tu fan critica, suggerimets i opinio des-de la positivitat de l'amor als nostres colors, hem evitar qualsevol expressió que quelcom  pugues malinterpretar i crear crispasio innecesaria.
Gracies de nou per les teves aportacions, que sempre he entes molt positives.

Salutacions

Andreu

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #11 el: 03 de Novembre de 2005, 23:52:33 pm »
Bé doncs aclarit  ;)
El que està clar Andreu, és que els que som i opinem normalement al foro, ho fem per amor als colors, i sempre, de debò, sempre intentant fer una critica constructiva i dir allò que no ens agrada, però sense atacar a la persona i dir coses que siguin dificilment demostrables.
Jo sempre que intento opinar o preguntar, intento fer-ho des dels colors arlekinats i a vegades, és cert, com al post on faig la pregunta polèmica, doncs es podria haber millorat la forma de realitzar-la i segurament s'hagués evitat tot això; que d'altra banda entenc com un enriquiment mutu -k no mutio  :tongue3: -, ja que l'opinió és això. Enriquir-se amb el que diu l'altre gent.

Salutacions

www.miequipo.es

Desconnectat Andreu Gil

• Infantil
« Respondre #12 el: 03 de Novembre de 2005, 23:57:42 pm »
Totalment d'acord, endavant tots plegats pel que ès bó i pel que es dolent.

Salutacions

Desconnectat Jos

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3474
« Respondre #13 el: 04 de Novembre de 2005, 01:36:44 am »
Totalmente de acuerdo contigo liraju.

Yo sinceramante creo k estamos en buenas manos, y no dudo en absoluto k los directivos del Sabadell kieren lo mejor para el Sabadell, tendran sus errores, como personas k son, pero el esfuerzo k estan haciendo esta por encima de los errores k estoy tan seguro k los irán corrigiendo y es que de errores se aprende. Y lo dicho en otros post, a ver kien tiene el coraje de meterse al frente del sabadell aun sabiendo k el dinero k meta es a fondo perdido, MUY POCOS.

Animos Andreu y directiva!!!
En primera, en segunda, en 2b, en tercera...estes donde estes, digan lo k digan... !!!VISCA EL SABADELL!!!

Desconnectat Toni23

• Juvenil
  • Missatges: 523
« Respondre #14 el: 04 de Novembre de 2005, 07:56:18 am »
Com ja he dit moltes vegades, sempre he estat molt d´acord amb l´actitud de l´actual directiva i l´estima que tenen cap als nostres colors.
No obstant intentem apendre dels errors ( que esta clar que s´han comés), generats amb les ganes de fer un gran equip.

Hores d´ara la situació no és la que ningú volia, esperem que entre tots ho poguem arreglar.

Desconnectat maverick arlequinat

• Entrenador
  • Missatges: 1755
  • visca el sabadell visca catalunya
« Respondre #15 el: 05 de Novembre de 2005, 11:52:10 am »
juanma me as dejao alucinado tienes razon te as expresado mu bien los jugadores tienen la culpa
sempre amb l'equip sobretot quan perdem

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
« Respondre #16 el: 05 de Novembre de 2005, 12:39:22 pm »
Aquests jugadors no tene vergonya no es mereixen vestir la samarreta del SABADELL( clar que no em refereixo a tots)

Desconnectat Sabadell Power

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3256
  • Som el 3er Club de Catalunya
    • Bultaco Racer
« Respondre #17 el: 06 de Novembre de 2005, 20:11:17 pm »
jO TAMBE DEIXARE EL MEU HUMIL MISSATGE A FAVOR DE LA TASCA QUE LA L'ACTUAL DIRECTIVA.

Endavant... teniu la meva confiança!

:ok
Sabadell, capital del Vallès Occidental.
Visca Catalunya Independent.

Forero NO OFICIAL des del Març 2005

Desconnectat Arlekinado

• CE Foreros Arlekinats
  • Juvenil
  • *
  • Missatges: 508
« Respondre #18 el: 07 de Novembre de 2005, 19:44:19 pm »
Yo solo tengo agradecimientos hacia esta directiva pues han conseguido k volvamos a ilusionarnos,si despues del gran esfuerzo no sale bien,pues volveremos a intentarlo.
Sobre los errores k se hayan cometido por mi parte estan perdonados pues se k son con todo el cariño hacia estos colores y mirando hacia la misma direccion sin pretension de enriquecerse.
Tienen todo mi apoyo y admiracion pues conseguir lo k han conseguido seguro k nos aportara con el tiempo grandes alegrias.Gracias de todo corazon.
Millor Seguidor