Autor Tema: tengo una idea  (Llegit 1483 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat mariokey

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1018
tengo una idea
« el: 04 de Novembre de 2005, 15:45:27 pm »
Me he fijado que en algunos partidos de la tele hacen un seguimiento a un jugador con una camara personalizada para ver como juega, etc.
Pues esta es la idea: Grabar a varios jugadores nuestros con varias camaras personalizadas cada jornada,  :smart: no se si por parte del entrenador (me refiero a ayudantes) o directiva o incluso con ayuda de algun aficionado y despues del partido visionarlo y ver quien se ha esforzado  :angel: y quien va deambulando por el campo  >:D. Y al que no se haya esforzado pues se le impone el castigo de correr en los entrenamientos todo lo que no ha corrido en el partido  :Hecho_polvo:,  ademas de quedar en evidencia delante de sus compañeros que si se han esforzado.
Es una idea que podria dar resultado por que las camaras estarian entre el publico y ellos no sabrian a quien se esta grabando y de esa manera correrian por si les ha tocado a ellos ser garabados.
Que os parece.  :laugh:

Bueno saluditos y a ver si la directiva toma nota.
« Darrera modificació: 04 de Novembre de 2005, 15:49:07 pm per mariokey »

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
  • Gènere: Masculí
Re: tengo una idea
« Respondre #1 el: 04 de Novembre de 2005, 16:33:55 pm »
Esta me la apunto  :laugh: Es buena idea  :yes: :smart: Aunque pareceria un poco gran hermano, pero bueno  :laugh:
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat Andreu

• Infantil
  • Missatges: 167
« Respondre #2 el: 04 de Novembre de 2005, 20:31:02 pm »
Bueno.. creo que quien no se esfuerza se ve en un partido, y eso no es un cole es un equipo de segunda B..  :snore: aunque a veces no lo parezca..
Pero me parece perfecto que se expongan las ideas que vayamos teniendo !!  :yes:

ferni20

• Visitant
« Respondre #3 el: 04 de Novembre de 2005, 20:35:29 pm »
Millor idea seria anar demà a les 11.30-12 que segur q  fan l'entrenament previ al partit a la NCA i animar als jugadors i que vegin que l'afició està dolguda però de forma pacifica eh (no en plan Frente Atletico.....) a suplicar a l'equip que per favor corrin i s'esforcin d'una vegada, a vere si recollim els fruits diumenge.

(no em val un 1-0 diumenge de penal eh, vull veure a l'equip guanyar sense patir)

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #4 el: 04 de Novembre de 2005, 22:24:45 pm »
(no em val un 1-0 diumenge de penal eh, vull veure a l'equip guanyar sense patir)

doncs jo vist el vist si que em conformo, com si el gol sel fa el alcoyano en propia i els anulen 3 gols i ens explusen a 3...necesitem els 3 punts com el respirar...ara de moment no demanem que juguin be...avans de aixo prefereixo guanyar com sigui... :ok
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat Erik_Sbd

• President
  • Missatges: 5011
  • Mirar el fòrum té el seu perill
« Respondre #5 el: 05 de Novembre de 2005, 10:12:12 am »
Home jo prefereixo anar per l'Hermetica amb el movil fen fotos i al dia següent mostrarli al Montes seria més o menys lo  mateix no ;)
HONOR AL SABADELL
Curva Arlekinada..pròxima ment la nova grada jove del Sabadell

Curva Arlekinada sots-campions del torneig Interpenyes 2009

Desconnectat chemanez

• Entrenador
  • Missatges: 2487
« Respondre #6 el: 05 de Novembre de 2005, 23:28:19 pm »
Millor idea seria anar demà a les 11.30-12 que segur q  fan l'entrenament previ al partit a la NCA i animar als jugadors i que vegin que l'afició està dolguda però de forma pacifica eh (no en plan Frente Atletico.....) a suplicar a l'equip que per favor corrin i s'esforcin d'una vegada, a vere si recollim els fruits diumenge.

Suplicar? Els hem de suplicar?  :o

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #7 el: 07 de Novembre de 2005, 00:06:18 am »

Jejeje. Ja ens agradaria, ja  :tongue3: Jo tinc una idea al cap sempre: Som patidors de naixement, i si no patissim, no seriem el Sabadell. Podem jugar bé, no molt bé, o malament, però patir, això sempre ho tenim. I sino, quants partits portem sense guanyar, no per pallissa, però per mes d'un gol d'avantatge, i sense patir? L'última "golejada" va ser el 4-1 l'avantpenúltima jornada de l'any passat, i qui recordi el partit, no va ser molt holgada la victoria, que diguem.
Potser la última van ser el 6 al MAtaró l'any del play-off?  :wacky:
Perque després diguin que si els de l'Atletico son els pupas, o els periquitus son patidors...

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #8 el: 07 de Novembre de 2005, 01:03:57 am »
En cuant a la idea, avui he tingut davan a una dona i a un home de mitjana edat, la dona filmant el partit i l'home fent fotos. Jo he flipat i molt  :wacky:. La meva sorpresa ha estat al acabar el partit i sortir el Desserne de tribuna, anaven amb ell aquests dos (suposo que seran els pares, ja que parlaven frances.), aixi que en deuen have llegit  ;D
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat _Resis_

• President
  • Missatges: 5704
  • ...Ni un paso atrás...
« Respondre #9 el: 07 de Novembre de 2005, 19:24:35 pm »
home jo avans que els 6-0 al mataro, recordo el 3-0 al oriola!
en que el 3er gol el va fer JON CUYAMI de baselina... :yes: :ok
cal dir que l'oriola estava casi descendit i al final va acavar ultim aquella temporada en que vam perdre tota opcio a play-off en la penultima jornada a casa contra el burgos... :disappointed:
Post Més Catxondo
Enciclopèdia Catalana:
-Feixisme: Ideologia política l'objectiu de la qual és la instauració  d'un règim autoritari, de base corporativista, imperialista, racista, etc. Exemple:F.C.Barcelona

Desconnectat adrySBD

• Penya @rlekinats.com
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3904
  • Així dóna gust jugar derbys!!
    • SABADELL DEPORTIVA, el portal informatiu de l'esport sabadellenc
« Respondre #10 el: 07 de Novembre de 2005, 21:02:23 pm »
D'acord, ho reconec, tens rao  :bigcry:

:icon_mrgreen:  :laugh: