Enquesta

Quins partits i preus les posarieu?

Badalona
7 (7.1%)
Benidorm
2 (2%)
Alacant
2 (2%)
Gandia
1 (1%)
Hospitalet
1 (1%)
Oriola
19 (19.2%)
Balears
0 (0%)
Ontinyent
1 (1%)
Alcoià
11 (11.1%)
Santboià
1 (1%)
Play-off
11 (11.1%)
No les posaran
1 (1%)
A 5€ els socis
10 (10.1%)
A 10€ els socis
2 (2%)
A 15€ els socis
1 (1%)
A 5€ els no socis
1 (1%)
A 10€ els no socis
5 (5.1%)
A 15-20€ els no socis
10 (10.1%)
A 5€ els socis més una entrada
4 (4%)
A 10€ els socis més una entrada
7 (7.1%)
Altris opcions
2 (2%)

Total de vots: 30

Votació tancada: 29 de Gener de 2011, 11:50:15 am

Autor Tema: Jornades econòmiques  (Llegit 2772 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Gènere: Masculí
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
Jornades econòmiques
« el: 30 de Desembre de 2010, 11:50:15 am »
Començarem la segona ronda i ja tindrem ací les jornaes econòmiques. Segons un directiu, segurament la posaran el dia de l'Oriola i confien ficar-se al play-off per fer la tercera allà. Si lo veuen mal, el ficar-se al play-off, el dia del Alcoià la ficarien o fins i tot se la menjarien.

De los preus, estan esverats per la 'resosta' del soci el dia del Sant Andreu. Crec que necessiten idees. Anem-los a donar la opinió.

Jo les posaria contra l'Oriola i per al play-off, a 10€Totalment d'acord amb tu, company. o 2 entrades per al soci i a 20€ per al no soci.
Els carnets de 45€ per quatre partits, lo faria gaudir de la mateixa categoria que el soci, per a promocionar-lo i vendre més unitats.
« Darrera modificació: 30 de Desembre de 2010, 11:53:45 am per sexeibirra »
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat xaviró

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3876
Re:Jornades econòmiques
« Respondre #1 el: 30 de Desembre de 2010, 11:54:52 am »
Doncs jo prefereixo que facin les dues abans de la jornada 28, i cap al final de temporada, amb el solet, veure l'estadi amb més de 4000 persones cada partit, i si arribem al playoff, més de 9000.

Benidorm i Gadía
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #2 el: 30 de Desembre de 2010, 11:57:53 am »
Afegix una dada: Contra el Badalona, previst pel diumenge 16 de gener a les cinc de la tarda al nostre camp, lo faran per el Canal 33.  :blush:
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat Uri50

• Grada Jove - L.F.A
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #3 el: 30 de Desembre de 2010, 12:35:12 pm »
Jo crec que ºles faràn contra l'Oriola i una pel Play-off. Els preus pels socis crec que seran de 5-10 € i pels no socis 15-20 €.

Salut!
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12528
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #4 el: 30 de Desembre de 2010, 13:02:35 pm »
Jo les faria contra l'Oriola i al Play-off.

I les faria, la primera, a 5€ els socis i a 15€ els no-socis, per no cabrejat tant al soci. La segona, al play-off, a 10€ els socis + dues entrades per a acompanyants i a 15€ els no-socis, primer, per que et vindran tots els socis i a més, podras aconseguir un bon ambient amb els que els acompanyin, segon per que si venen 1 soci i 4 amics, es poden pagar les 2 entrades dels no-socis a escot i surt més barat que anar a berenar, i tercer, per que els visitants pagaran un preu adeqüat per a Segona B.

Igualment, soc de la opinió que ens foteran a 10€ als socis el dia de l'Oriola i el play-off, i els importarà una m**** la opinió del soci.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1038
« Respondre #5 el: 30 de Desembre de 2010, 15:05:30 pm »

I les faria, la primera, a 5€ els socis i a 15€ els no-socis, per no cabrejat tant al soci. La segona, al play-off, a 10€ els socis + dues entrades per a acompanyants i a 15€ els no-socis, primer, per que et vindran tots els socis i a més, podras aconseguir un bon ambient amb els que els acompanyin, segon per que si venen 1 soci i 4 amics, es poden pagar les 2 entrades dels no-socis a escot i surt més barat que anar a berenar, i tercer, per que els visitants pagaran un preu adeqüat per a Segona B.

Igualment, soc de la opinió que ens foteran a 10€ als socis el dia de l'Oriola i el play-off, i els importarà una m**** la opinió del soci.

Por favor que alguien haga llegar esta opinión a quien toque de la directiva, es lo mejor que se podría hacer. :beer2

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #6 el: 30 de Desembre de 2010, 15:07:36 pm »

Totalment d'acord amb tu, company., opino igual que tu birrero :)

Desconnectat Miki

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1150
  • Jo vaig ser a Ipurua!
« Respondre #7 el: 31 de Desembre de 2010, 02:23:07 am »
Això de les entrades de més per als socis es pot fer amb truc. Per exemple, es fa al playoff i es posa l'entrada de soci 10 €, i si vols una entrada més, 1 €. Tots els socis vindràn si es fa playoff, i si vol venir un acompanyant, ningú deixarà de venir per 1€ (i menys tenint en compte que les entrades de general estàn a 15-20 €)
2000 socis porten 2000 acompanyants... Euro a Euro, en fem 2000 més! I sense comptar que 2000 persones més a l'estadi consumeixen també a l'interior molt probablement per valor de més d'1 Euro.
2000 € no és gens despreciable, comptant que l'Sponsor principal posa 30.000 per tota la temporada sencera  :mmmm
"Hem ofert treball i respecte vers l'escut que lluïem a la samarreta, i així, hem ofert Honor al Sabadell"
Lluís Carreras, discurs a la Plaça de Sant Roc el 29-5-2011.

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #8 el: 31 de Desembre de 2010, 06:58:07 am »
Això de les entrades de més per als socis es pot fer amb truc. Per exemple, es fa al playoff i es posa l'entrada de soci 10 €, i si vols una entrada més, 1 €. Tots els socis vindràn si es fa playoff, i si vol venir un acompanyant, ningú deixarà de venir per 1€ (i menys tenint en compte que les entrades de general estàn a 15-20 €)
2000 socis porten 2000 acompanyants... Euro a Euro, en fem 2000 més! I sense comptar que 2000 persones més a l'estadi consumeixen també a l'interior molt probablement per valor de més d'1 Euro.
2000 € no és gens despreciable, comptant que l'Sponsor principal posa 30.000 per tota la temporada sencera  :mmmm

:scut :bandera :bandera :scut

Mira sempre he dit que els números es poden fer de moltes maneres, dius que dos mil socis a 10 € mes un acompanyant a 1 €, a cop d'ull dius son dos mil euros mes sembla engrescador, però en realitat que pot passar que mil socis paguin els deu euros i altres mil paguin un euro i es faria la meitat de recaptació.

El problema que jo li veig es que la gent no vol anar a l'estadi prefereix quedar-se a casa  tranquil·lament i si cap a final de temporada l'equip va be doncs diuen” anirem al camp ja que com que son  tant “esplendits” ens posaran les entrades a 5€”.

A tots els camps passa el mateix, poca gent i els equips amb un ala arrossegant, quant no les dues, els partits des de el sofà son molt macos o  anar al bar a veure'ls, per cert quant es gasta una persona anant a veure un partit del Barça o del Madrid?, al Bar .

Una de les solucions que jo sempre he dit es que el carnet de Sabadell es pugui utilitzar per alguna cosa mes que anar al partit cada quinze dies, activitats al Olimpia per exemple. !!!ah no que s'ho han "venu"t a la federació que tant ens estima¡¡¡¡

Jo la veritat a mi no em sap greu pagar alguna jornada econòmica, ara també entenc que altre gent prefereixi gastar-se cent euros anat de copes que deu euros a vindre a veure al Sabadell, es questiò de prioritats

:mmmm

ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

joseph

• Visitant
« Respondre #9 el: 31 de Desembre de 2010, 21:27:12 pm »
Jo l'anterior jornada no hi vaig anar i si la própera es televisat tampoc i aniré.
Estic d'acord que s'ha d'ajudar al club, però cada vegada es volen aprofitar més del soci, així ho veig jo i accepto pagar 5 euros, però fer pagar 10 euros quan la general no arribará a 15-18 euros o trobo una pressa de pèl.
Ja van veura la resposta del públic i ara tornará a passar.Es que no veuen lo que costa arribar a final de mes a un treballador com per aplicar uns preus molt elevats per Segona B tot i anan ben clasificats.

Desconnectat PANSO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 6997
  • EL MAS GRANDE !!!!!!!
    • http://elblogdelpnso.blogspot.com/
« Respondre #10 el: 01 de Gener de 2011, 10:35:30 am »
Aixo de las jornadas economicas es fotut, sobre tot per que en aquest temps de crisis on no paran de pujar els preus de tot, la majoria de gent ens mirem molt el euro, jo no vaig anar al partit contra el Sant Andreu per que era un partit que estaba molt lluny de final de temporada i prefereixo guardar aquests 10 € per mes endevant.
Jo crec que la jornada economica s´ha de possar quan la gent esta engrescada amb la posibilitat del play off per que aixi miras menys el gasto extra de la entrada.
De totas maneras la jornada economica sempre te a un sol perjudicat, al soci, per que el soci ja ha pagat el seu carnet, el soci porta tota la temporada (i posiblement temporadas anteriors) aguantant fred, mals partits i decepcions i a sobre quan la cosa pinta be o arriba un partit interessant et foten la jornada economica, en cambi la persona que segueix al equip desde el diari i s´anima a anar al camp el dia de la jornada economica nomes paga una entrada normaleta en la temporada.
Idees? las que doneu majorment sn bones pero aquesta directiva en questio de jornadas economicas ho tenen bastant clar..... tothom a pagar!!!
Millor Avatar + Post Més Absurd
Twitter: @xavipanso  Blog: http://elblogdelpnso.blogspot.com.es/

joseph

• Visitant
« Respondre #11 el: 01 de Gener de 2011, 18:58:13 pm »
Aixo de las jornadas economicas es fotut, sobre tot per que en aquest temps de crisis on no paran de pujar els preus de tot, la majoria de gent ens mirem molt el euro, jo no vaig anar al partit contra el Sant Andreu per que era un partit que estaba molt lluny de final de temporada i prefereixo guardar aquests 10 € per mes endevant.
Jo crec que la jornada economica s´ha de possar quan la gent esta engrescada amb la posibilitat del play off per que aixi miras menys el gasto extra de la entrada.
De totas maneras la jornada economica sempre te a un sol perjudicat, al soci, per que el soci ja ha pagat el seu carnet, el soci porta tota la temporada (i posiblement temporadas anteriors) aguantant fred, mals partits i decepcions i a sobre quan la cosa pinta be o arriba un partit interessant et foten la jornada economica, en cambi la persona que segueix al equip desde el diari i s´anima a anar al camp el dia de la jornada economica nomes paga una entrada normaleta en la temporada.
Idees? las que doneu majorment sn bones pero aquesta directiva en questio de jornadas economicas ho tenen bastant clar..... tothom a pagar!!!

Tothom a pagar, però llavors que no surtin ploran que estan decebuts amb la resposta del soci, ja son dues vegades una la pasada temporada i aquesta última que s'han picat els dits. Allà ells, jo partit televisat i amb Jornada Económica , que m'esperin.

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
« Respondre #12 el: 02 de Gener de 2011, 21:19:01 pm »

Mirad el precio de las entradas en el campo del Lleida, parecido o mejor que el nuestro, en una situación deportiva por lo menos ahora más o menos igual que la nuestra y con una situación económica mucho peor:

Tribuna: 20 €
Lateral: 12 €
Menores de 21 años: 8€

Para mi son perfectos: La tribuna no se vende a precio de oro, la entrada a Lateral "sólo" es de 3€ menos, pero no pica tanto al ojo, y hay un precio reducido ya no sólo para juveniles, si no que se alarga hasta los 21 años, ya que la situación para los jóvenes no es la misma de antes y como tampoco se hacen descuentos a estudiantes... Esta categoría en nuestro caso la ampliaría también para los jubilados. En definitiva, los precios no bajan mucho pero creo que son sensiblemente mejores y no son tan negativos de cara al socio como una entrada a 5€... :beer2

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #13 el: 02 de Gener de 2011, 21:38:21 pm »

Mirad el precio de las entradas en el campo del Lleida, parecido o mejor que el nuestro, en una situación deportiva por lo menos ahora más o menos igual que la nuestra y con una situación económica mucho peor:

Para mi son perfectos: La tribuna no se vende a precio de oro, la entrada a Lateral "sólo" es de 3€ menos, pero no pica tanto al ojo, y hay un precio reducido ya no sólo para juveniles, si no que se alarga hasta los 21 años, ya que la situación para los jóvenes no es la misma de antes y como tampoco se hacen descuentos a estudiantes... Esta categoría en nuestro caso la ampliaría también para los jubilados. En definitiva, los precios no bajan mucho pero creo que son sensiblemente mejores y no son tan negativos de cara al socio como una entrada a 5€... :beer2

I quants espectadors te de mitjana? :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat SergioAC

• Jugador Prof.
« Respondre #14 el: 02 de Gener de 2011, 21:46:36 pm »

I quants espectadors te de mitjana? :mmmm

Pues ahora mismo no sabría decirte, pero en las últimas temporadas en las que Amber de futbolplus hacía las estadísticas de asistencia, el Lleida y el CES solían ser los que registraban mejores entradas. Me parece que el Lleida suele estar entre 2000-3000 espectadores por partido, aunque últimamente entre el frío y los problemas económicos no sé como andará la cosa...

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
« Respondre #15 el: 03 de Gener de 2011, 12:56:16 pm »

Es que l'efecte entre 15 i 12€ és molt diferent. I el tema dels jovens, ja que tenim carnets de jove, també se podria adaptar la entrada a eixa edat.
I diria que el Lleida té unes entrades similars a les nostres, però el camp se veu més buit per la forma que té i que els carnets de tribuna diria que son més baratos que ací.
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1971
  • REY DEL POP !
« Respondre #16 el: 03 de Gener de 2011, 14:32:10 pm »

Sí,això és segur, el que també es segur esque si ho fan, els socis hi hanirem igual a gaudir del nostre CES.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat kitanovsky

• President
  • Missatges: 7183
« Respondre #17 el: 04 de Gener de 2011, 23:12:47 pm »

Donc jo crec que les jornades econòmiques han de ser en partits atractius i, a poder ser, rivals propers.

Genial seria aquest diumenge jugar el partit a Sabadell i posar-la, ja que de Lleida gent vindria, peró juguem allà. O a casa amb el Sant Andreu.

Peró tal com estan les coses, crec que estaria bé contra el Badalona crec que molt aviat. Segon visita al tercer (avui, es clar) i allò d'haver de guanyar per seguir estar amunt, ja que el cinquè no és gaire lluny. De Badalona vindríen segur unes 2-300 persones ja que ho ténen a prop i que aquest any el seu equip té moltes probabilitats de quedar entre els quatre escollits.

La altra, símplement no la posaria. Contra qui? No té sentit! Només serviria per que en un partit hi vingui menys gent. La darrera jornada a casa contra el Santboià jugant-nos una plaça de play-off? Realment aquell dia ens cal tenir molta gent al camp i el preu norlal seria el millor.

I en jornada econòmica un preu de 10€ pels socis, amb una entrada gratuita per que els acompanyi algú. I pels no socis de 18-20€...   estem en crisis i potser són masses calers.

Recordeu que anar a veure l'ACB una entrada es troba des de 15€. De vegades a Can Farsa des de 12€ i tot.

I als Play-off crec que cobrant 15€ a la gent en general ja n'hi ha prou. És un bon preu. Poca gent paga 20€ a 2aB, excepte un dia molt important (darrera jornada play-off).

Jo, sincerament, veient com vol fer les coses el CES ho tindria clar:
Carnet soci a 175€, jornades econòmiques incloses.
Entrada a 12-15€ segons el partit.
I no em liaria gaire.