Autor Tema: J.21 CE Sabadell-Badalona , Diumenge 16 de Gener 17:00  (Llegit 22475 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12570
  • Gènere: Masculí
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
J.21 CE Sabadell-Badalona , Diumenge 16 de Gener 17:00
« el: 09 de Gener de 2011, 19:08:29 pm »
Doncs anem a intentar conquerir la segona plaça.

Contra el Badalona, baixes segures de Xapi Arnau i de Ciércoles, per sanció, Manga per lesió i dubte de Puigdollers.
« Darrera modificació: 14 de Gener de 2011, 01:42:29 am per X-Men Aigua »
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
Re:J.21 CE Sabadell-Badalona , Diumenge 16 de Gener 17:00
« Respondre #1 el: 09 de Gener de 2011, 19:09:25 pm »
no pienso faltar  :oooooo:

Desconnectat blayo

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1338
  • Tornarem a ser grans!!!
« Respondre #2 el: 09 de Gener de 2011, 19:12:32 pm »
Doncs aixó si guanyem i perd l'orihuela assaltem el lideratge,jornada molt important.TENIM QUE REBENTAR L'ESTADI,TOTS A LA NOVA CREU ALTA!!! :visca
Tornarem a la gloria!!! Tornarem a primera!!!

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 9021
« Respondre #3 el: 09 de Gener de 2011, 19:13:08 pm »
Guanyar al Badalona, sería presentar clarament la candidatura indubtable a fer play-off :xupet
« Darrera modificació: 09 de Gener de 2011, 19:24:27 pm per mss »
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat Noizer

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1124
« Respondre #4 el: 09 de Gener de 2011, 19:36:30 pm »
es segura aquesta data i horari?

Molt bon partit d'aspirants al play-off  :)
@javi_gt86

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #5 el: 09 de Gener de 2011, 19:40:24 pm »
es segura aquesta data i horari?

Molt bon partit d'aspirants al play-off  :)
totalmente segura

Desconnectat mss

• President
  • Missatges: 9021
« Respondre #6 el: 09 de Gener de 2011, 19:44:45 pm »
Com a dada important, dir que estadísticament el Badalona fora de casa perd bastanta força, els 4 partits que ha perdut aquesta temporada, ho a fet a domicili i dels 5 empats que te, 3 han sigut fora de casa, tot lo demés ho ha guanyat!!!!
Fora només ha guanyat un partit en tota la lliga, precisament al camp del Lleida, això cuan encara no tenía la super ratxa els del segrià!!

A per totes i a pel liderat :cor
Voler l´impossible ens cal i no que mori el desig
1 Lliga, 1 Copa, 2 Supercopa a la Lliga de Porres

Desconnectat arlekinatlasalut

• Juvenil
  • Missatges: 318
« Respondre #7 el: 09 de Gener de 2011, 20:00:30 pm »
axo de rebentar l'estadi...

"Jornada econòmica
Encara referent a aquest partit contra el conjunt escapulat, el club ha anunciat que l'enfrontament serà de jornada econòmica per tal de donar un cop de mà molt necessari a l'economia arlequinada. Des de la directiva també s'ha volgut recordar que els socis tindran temps fins diumenge al matí per recollir les seves entrades i mirar d'omplir una Nova Creu Alta que ara més que mai necessita l'ajuda de l'afició per seguir en aquesta bona línia."
http://www.radiosabadell.fm/

i sense tenir en compte el fet que el faran per televisió..

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #8 el: 09 de Gener de 2011, 20:02:47 pm »
 :wacky: :malament :no:

Desconnectat DeatheR

• Mecenes 2011
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 1165
  • Siempre fieles
« Respondre #9 el: 09 de Gener de 2011, 20:04:10 pm »
axo de rebentar l'estadi...

"Jornada econòmica
Encara referent a aquest partit contra el conjunt escapulat, el club ha anunciat que l'enfrontament serà de jornada econòmica per tal de donar un cop de mà molt necessari a l'economia arlequinada. Des de la directiva també s'ha volgut recordar que els socis tindran temps fins diumenge al matí per recollir les seves entrades i mirar d'omplir una Nova Creu Alta que ara més que mai necessita l'ajuda de l'afició per seguir en aquesta bona línia."
http://www.radiosabadell.fm/

i sense tenir en compte el fet que el faran per televisió..

Este si que no me lo perderé pero me temo que será igual que contra el St Andreu (ojalá que no).

Espero que rebajen el precio de las entradas para los socios.

Desconnectat Uri50

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3264
  • Centre d'Esports Sabadell, SEGUIREM FENT HISTÒRIA!
« Respondre #10 el: 09 de Gener de 2011, 21:15:39 pm »
Partit IMPORTANTÍSSIM! Diumenge tots al camp! Si guanyem ens colocarem com a mínim segons...
Collons, mira que la directiva fer jornada econòmica.... :ko
Forero Novell '10 :)
Ojo por ojo, y el mundo acabará ciego. Ghandi

Desconnectat xaviró

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3876
« Respondre #11 el: 09 de Gener de 2011, 21:19:12 pm »
Gonzalvo & Cia han confirmat que faran el partit pel 33.

Bon moment de l'equip+rival directe+possible desplaçament de l'afició rival = 4000/4500 espectadors.

4000/4500 espectadors - TV - Jornada econòmica = 1700 espectadors.
Forero arlequinat des del 5/11/2008

AMB UN PARELL, SOM DEL SABADELL!!!

Desconnectat Trivi VLR

• Entrenador
  • Missatges: 2124
    • Vols jugar a l'Ikariam? És molt divertit!
« Respondre #12 el: 09 de Gener de 2011, 21:59:35 pm »
¿Jornada económica? Pues uno (y probablemente sumadle otro) que se cae de ir a ver el partido^^ Una lástima, porque tengo muchísimas ganas, pero es lo que hay para mí, soy anti jornadas económicas y así lo manifiesto, no yendo a partidos con dicha condición xP

Sea como sea, partidio que estoy seguro de que se gana, y quién sabe si seremos líderes. Sería un golpe de efecto importantísimo, sacándole no 3 sino 4 puntos al Badalona, puesto que tendríamos el golaverage ganado^^

Supongo que suplirá la baja de Chapi con Mikel - Lao y la de Juanjo por Fito (Robles - Fito - Pugi), y si Pugi no está saltará Juve al campo. ¿No?

!A por el Badalona!

!Salud!

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #13 el: 09 de Gener de 2011, 22:12:05 pm »
Caram, a la q portem una bona ratxa de resultats ja tenim una altre jornada econòmica pel mig, mare meva!! A sobre donant-lo per TV. Aquesta setmana m'estudiaré realment els pros i contres d'anar al camp o veure'l per TV. Molt dependrà de les temperatures q es registrin a la ciutat de Sabadell al llarg d'aquesta setmana q a casa amb unes pipes i una coca cola com aquesta tarda també es veu el futbol molt bé.

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #14 el: 09 de Gener de 2011, 22:25:52 pm »
amb tot això... quan fan pagar al soci per la jornada económica? Q ara no ho recordo.

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12570
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #15 el: 09 de Gener de 2011, 22:27:27 pm »
Jo, com a soci, no penso pagar més de 5€ per veure aquest partit si em fan pagar. No entenc aquest procediment, fan el partit per la televisió i ens foten jornades econòmiques a 10€ per cap.

Realment, si volen cuidar als socis, que busquin solucions i que no exprimeixin sempre la mateixa mamella, que al final no donarem més llet.

Com he vist el partit avui, amb amics, unes birretes fresquetes, unes patatetes i cantant, m'ho he passat molt bé, com per anar a desequilibrar el pressupost de Gener amb una jornada econòmica per que algú no sap buscar recursos econòmics a la directiva.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #16 el: 09 de Gener de 2011, 22:29:41 pm »
Jo, com a soci, no penso pagar més de 5€ per veure aquest partit si em fan pagar. No entenc aquest procediment, fan el partit per la televisió i ens foten jornades econòmiques a 10€ per cap.

Realment, si volen cuidar als socis, que busquin solucions i que no exprimeixin sempre la mateixa mamella, que al final no donarem més llet.

Com he vist el partit avui, amb amics, unes birretes fresquetes, unes patatetes i cantant, m'ho he passat molt bé, com per anar a desequilibrar el pressupost de Gener amb una jornada econòmica per que algú no sap buscar recursos econòmics a la directiva.

Jo el mateix, fins a 5 € crec q es poden pagar encara q el donguin per TV i amb el q ens juguem. Ara bé, fer pagar 10 € és un auténtic abús, i més quedant el q queda de campionat i en un mes en el qual qui més qui menys a tingut bastant més gasto del habitual amb el cuento d Nadal i Reis.

Desconnectat labtec

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 15051
  • CHIARA
« Respondre #17 el: 09 de Gener de 2011, 22:35:27 pm »

Se ha informado que la próxima semana será anunciado y presentado un nuevo sponsor (3) que sirve para cerrar el presupuesto.
Tan grande será mi amor por ti
Como grande será tú larga existencia

Desconnectat _MJ_

• Entrenador
  • Missatges: 1973
  • REY DEL POP !
« Respondre #18 el: 09 de Gener de 2011, 22:38:47 pm »
Després de guanyar a Lleida, sería grandissim guanyar al Badalona. Ens hem de fer més forts encara a la NCA a la segona volta, i més contra Badalona,Oriola,Alcoià.

Gonzalvo & Cia han confirmat que faran el partit pel 33.

Bon moment de l'equip+rival directe+possible desplaçament de l'afició rival = 4000/4500 espectadors.

4000/4500 espectadors - TV - Jornada econòmica = 1700 espectadors.

Jajaj, molt bona estadistica xavi.
Cuando juegues, siempre estaré a tu lado, Sabadell no me falles, yo nunca te he fallado.

Desconnectat jo

• Guanyador IV Temp
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3548
  • Sabadell-Saragossa a la Vella Creu Alta
« Respondre #19 el: 09 de Gener de 2011, 22:48:57 pm »

Jo el mateix, fins a 5 € crec q es poden pagar encara q el donguin per TV i amb el q ens juguem. Ara bé, fer pagar 10 € és un auténtic abús, i més quedant el q queda de campionat i en un mes en el qual qui més qui menys a tingut bastant més gasto del habitual amb el cuento d Nadal i Reis.

Srs de la Directiva jo el mateix més de 5 € no els penso pagar...ja hem quedat amb els companys que anem a l'Estadi que si el preu és superior veurem el partit al bar del José o al de la Penya Sabadell...ambient de futbol davant l'estadi...cubata, tapa d'invitació, no passarem fred i partit en directe per TV....Tots els ingredients per gaudir d'aquest partit...fins i tot més engrescadorsque veure'l des del camp....i quan obren lees portes 15 minuts abans d'acabar aplaudirem al nostre Sabadell per la suposada victòria... Vosaltres mateixos directius....NO US TORNEU A EQUIVOCAR...DIXI
« Darrera modificació: 09 de Gener de 2011, 22:56:34 pm per jo »