Autor Tema: JORNADA ECONOMICA, QUE GRAN ERROR.  (Llegit 8115 cops)

0 Usuaris i 6 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • Missatges: 6442
  • 28/05/11 SABADELL FANS
Re:JORNADA ECONOMICA, QUE GRAN ERROR.
« Respondre #20 el: 10 de Gener de 2011, 23:25:22 pm »
Jo trobo bé que regalin una entrada pel dia del Benidorm, hi han posat una mica de seny.
Jo el que no trobo bé es que aquest diumenge que ho fan per la tele posin jornada economica. (Diuen alguns directius que ja estaba programada, i que? no es pot 'cancelar' per un altre partit?)

Jo no crec que hi vagi, a no ser que pels joves valgui 5-7€ q llavors m'ho pensaria... però  no em sobren els diners. I fins a ultim moment no decidiré. Lo fotut es que es un partit molt maco i on podria venir molta més gent de la que ve habitualment i per culpa de tele/preus serem els de sempre o inclus menys...

:ok
Sempre amb tu CE.Sabadell
LA FORÇA ARLEKINADA-SINCE2005 www.gradajovelfa.bl ogspot.com
Una grada que vive para tí #AnimaAlGolNord

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
  • Gènere: Masculí
« Respondre #21 el: 11 de Gener de 2011, 06:28:11 am »
Jo trobo bé que regalin una entrada pel dia del Benidorm, hi han posat una mica de seny.
Jo el que no trobo bé es que aquest diumenge que ho fan per la tele posin jornada economica. (Diuen alguns directius que ja estaba programada, i que? no es pot 'cancelar' per un altre partit?)

Jo no crec que hi vagi, a no ser que pels joves valgui 5-7€ q llavors m'ho pensaria... però  no em sobren els diners. I fins a ultim moment no decidiré. Lo fotut es que es un partit molt maco i on podria venir molta més gent de la que ve habitualment i per culpa de tele/preus serem els de sempre o inclus menys...

:ok

Ara mira-to amb una mica de perspectiva quin partit millor que aquest tots els equips ara portarien menys gent,queda l'Oriola que serà la propera jornada econòmica :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡

Desconnectat sexeibirra

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4285
  • Un cor que batega en arlequinat. Estiga on estiga.
« Respondre #22 el: 11 de Gener de 2011, 11:51:43 am »
Error? Error cap.
La cosa és molt fàcil. Per un colp la directiva ha mirat per el soci ras del club. Tots els que ens plagui ajudar al Sabadell, ho podem fer, i los que no puguen per qüestions de butxaca, podran vore també el partit, on-time per televisió i no patir per arribar a fi de més.
La directiva sabia de sobres que este partit lo feien per canal33, n'estic seguríssim, per que si no, és que no saben gestionar la informació que reben de la CCRTV, collona.
La tercera jornada econòmica, no vos estranyi que coincidisca amb un altre partit televisat, encara que jo la guardaria per al primer partit dels play-offs si mos fiquem allà.
A més, almenys fan algo per al soci, com regalar una entrada per el dia del Benidorm per que la gent puga portar la seua parella. Jo hagués regalat 2, açò si, i als joves les foteria l'entrada a 5€ però sense regal.

Per un colp, m'agrade el plantejamnt de jornada econòmica.
Si, la meua firma està clara: Forero Més Polèmic
Sexe, Birra i Sabadell!

Desconnectat PIPO

• President
  • Missatges: 8003
  • 28-05-11 Marc Fernandez nos dió la gloria !!
« Respondre #23 el: 11 de Gener de 2011, 12:45:05 pm »
A on ens donaran aquesta entrada gratis pel dia del Benidorm? a les mateixes taquillas el dia del partit? o s'ha d'anar a buscar-ho abans? o una vegada finalitzat el partit hauràs de presentar l'entrada del Badalona perquè te la donguin?
28-05-2011 - Eibar -
Jo vaig viure l'ascens a la Lliga Adelante del C.E. Sabadell a Ipurúa

Desconnectat toni78

• President
  • Missatges: 7491
« Respondre #24 el: 11 de Gener de 2011, 14:00:25 pm »
A on ens donaran aquesta entrada gratis pel dia del Benidorm? a les mateixes taquillas el dia del partit? o s'ha d'anar a buscar-ho abans? o una vegada finalitzat el partit hauràs de presentar l'entrada del Badalona perquè te la donguin?

segun dijeron en l'arlequinat anoche, o al menos yo lo entendi asi, las daran  en las oficinas durante toda la semana y el domingo por la mañana que tmb abririan para vender entradas, creo que dijeron que en taquillas no las darian, lo que desconozco es si la compras el mismo domingo  en taquillas te la daran despues del partido presentandola en la oficina durante la semana  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat Évir

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4663
« Respondre #25 el: 11 de Gener de 2011, 14:02:12 pm »
Pense-ho d'una altre manera per aquella gent que no pot pagar o no vol pagar, el partit igualment el veurà!!!

Mireu si la directiva fins i tot pensa amb els socis que no volen pagar aquestes jornades economiques que esculleixen els partits televisats perque els puguin veure!!!  :xin-xin :xin-xin

Gracies Directiva  :clap2 :happy2:

Per sert, jo no ho se si hi anire, depen del preu...
:paret :paret si si gracias yo creo que no sabian que lo ivan a televisar, pierden mucho dinero si lo dan por el 33 y se supone que esta jornada es para que ganen.

yo no me quejo de que agan la jornada economica este domingo si no lo que me molesta esque los seguramente 3 mejores partidos nos agan pagar a todos.
« Darrera modificació: 11 de Gener de 2011, 15:07:53 pm per Évir »

Desconnectat gerlau

• Penya @rlekinats.com
  • Jugador Prof.
  • *
  • Missatges: 829
« Respondre #26 el: 11 de Gener de 2011, 17:12:13 pm »
Es logico que no estando el Terrassa las 3 jornadas van a ser en las que a priori el partido es mejor. Igual que la tercera sera Orihuela, Alcoyano o playoff.
Si la ponen el dia que venga alguien en puestos de descenso no iria ni dios.
Como se dice por aqui la solucion es facil, quien quiera y sobretodo pueda que vaya, el que no al menos no se queda sin ver el partido.
En todo caso con el tema de dar una entrada a los socios, como ganemos al Badalona y en Mahon se haga un buen resultado, se preve la mejor entrada de la temporada frente al Benidorm.
Twitter: @Gerard_sbd

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 3400
« Respondre #27 el: 11 de Gener de 2011, 21:31:40 pm »

segun dijeron en l'arlequinat anoche, o al menos yo lo entendi asi, las daran  en las oficinas durante toda la semana y el domingo por la mañana que tmb abririan para vender entradas, creo que dijeron que en taquillas no las darian, lo que desconozco es si la compras el mismo domingo  en taquillas te la daran despues del partido presentandola en la oficina durante la semana  :beer2 :beer2

me pierdo, si quieres la entrada del partido contra el Benidorm tiene q ir la semana  q viene a las oficinas enseñando como comprobante la entrada del partido contra el Badalona no?
O se tienen q recoger las 2 entradas durante esta semana en las oficinas?

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #28 el: 11 de Gener de 2011, 21:36:59 pm »

me pierdo, si quieres la entrada del partido contra el Benidorm tiene q ir la semana  q viene a las oficinas enseñando como comprobante la entrada del partido contra el Badalona no?

Yo creo que durante esta semana vamos a buscar la entrada de socio para este partido contra el Badalona y junto a esa, nos dan la gratis de Benidorm.
Almenos eso creo yo.

Yo viendo que para los jovenes vale 7€ seguramente si que vaya  :ok

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #29 el: 11 de Gener de 2011, 21:42:42 pm »

Yo creo que durante esta semana vamos a buscar la entrada de socio para este partido contra el Badalona y junto a esa, nos dan la gratis de Benidorm.
Almenos eso creo yo.

si eso es lo que queria decir jeje, escribi el mensaje rapido y mal jeje, segun pone en el diari de Sabadell de hoy, los socios que adquieran la entrada anticipadamente (hasta el domingo por la mañana) le regalaran una invitacion para el partido contra el Benidorm, osea creo por lo que pone que el socio que saque su entrada el domingo por la tarde en taquilla no tendra derecho a dicha invitacion  :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #30 el: 11 de Gener de 2011, 21:55:01 pm »

Almenos eso creo yo.

Los que tenemos el carnet de socio  JOVE de 18 a 25 años nos cuesta la entrada 7 € ? Donde has leido eso.

Desconnectat Navarrog

• Grada Jove - L.F.A
  • President
  • *
  • 28/05/11 SABADELL FANS
« Respondre #31 el: 11 de Gener de 2011, 22:04:08 pm »

Almenos eso creo yo.

Los que tenemos el carnet de socio  JOVE de 18 a 25 años nos cuesta la entrada 7 € ? Donde has leido eso.

En el facebook oficial pone Juvenil i Jubilat 7€ nose si también se incluyen a los JOVES.

Desconnectat toni78

• President
« Respondre #32 el: 11 de Gener de 2011, 22:20:55 pm »

Almenos eso creo yo.

En el facebook oficial pone Juvenil i Jubilat 7€ nose si también se incluyen a los JOVES.

en el diari de Sabadell tmb ponia eso socios jubilados y juveniles 7 € :beer2 :beer2
visca el sabadell

Desconnectat FerniSBD

• Mecenes 2011
  • Secretari Tècnic
  • *
« Respondre #33 el: 11 de Gener de 2011, 22:24:14 pm »
Ah vale, Juveniles hasta 18 años, ok ok, ya me extrañaba a mi xDDDD.

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #34 el: 12 de Gener de 2011, 00:46:26 am »
gracias tv3 por ofrecernos este partidazo, yo como la otra jornada economica me kedo en casa, y eso ke hay sponsor nuevo, y despues ke se vean las tipicas invitaciones por tribuna, a robar carteraaaas! xD :xin-xin
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #35 el: 12 de Gener de 2011, 15:16:29 pm »
gracias tv3 por ofrecernos este partidazo, yo como la otra jornada economica me kedo en casa, y eso ke hay sponsor nuevo, y despues ke se vean las tipicas invitaciones por tribuna, a robar carteraaaas! xD :xin-xin

Almenys aquesta temporada, han posat una mica més de mà en el tema dels carnets infantils a general. 2 vegades he entrat amb el carnet de la meva filla, però 2 vegades més s'han donat compte.

A tribuna, per el que diuen, també hi ha més control, encara que he vist entrar a gent amb invitacions en l'anterior jornada econòmica i era una persona que ni tant sols és soci del club, i això molesta.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat 100%sabadell

• CE Foreros Arlekinats
  • Secretari Tècnic
  • *
  • Missatges: 4259
« Respondre #36 el: 12 de Gener de 2011, 15:49:29 pm »

Almenys aquesta temporada, han posat una mica més de mà en el tema dels carnets infantils a general. 2 vegades he entrat amb el carnet de la meva filla, però 2 vegades més s'han donat compte.

A tribuna, per el que diuen, també hi ha més control, encara que he vist entrar a gent amb invitacions en l'anterior jornada econòmica i era una persona que ni tant sols és soci del club, i això molesta.
que tiene que ver eso con la jornada economica?
de todas formas los de las puertas este año son los estewards ( o como se escriba ), otros años eran otros.
bueno yo vuelvo a poner lo mismo ke en la primera jornada economica, 3 menos ke iremos al campo!  :xin-xin
Resistencia-Foreros Campions III i V Torneig Interpenyas i Subcampions IV Torneig Interpenyas! (*) (*) Resistencia Foreros

Desconnectat birrero

• Penya @rlekinats.com
  • President
  • *
  • Missatges: 12530
  • Twitter: @JordiRomagosa
    • www.wssbarcelona.com
« Respondre #37 el: 12 de Gener de 2011, 16:02:13 pm »

que tiene que ver eso con la jornada economica?
de todas formas los de las puertas este año son los estewards ( o como se escriba ), otros años eran otros.
bueno yo vuelvo a poner lo mismo ke en la primera jornada economica, 3 menos ke iremos al campo!  :xin-xin
Que per una part no em sap tant greu pagar-la, per que m'ho puc permetre (fent números això si i per que l'entrada del dia del Benidorm ja la tinc 'col-locada'), però en que a mi també em dol veure invitacions donant voltes a la jornada econòmica mentre alguns socis paguem.

Igualment, davant una jornada econòmica, és una opció molt respectable no voler pagar més per un partit que per altre banda fan a la tele.
Ara a @wssbarcelona fent créixer el futbol femení.

Soc birrerooooo, i vinc al camp amb una Moritz fresqueta, soc birrerooooo, abans del partit em foto una estrelleta, soc birrerooooo, a mitja part no bec aigua per cervesa...

Desconnectat dani_CES

• Entrenador
  • Missatges: 2129
  • CE SABADELL SEMPRE!!!
« Respondre #38 el: 13 de Gener de 2011, 21:11:35 pm »
La frase de Soteras:

"tot i el malestar que ha pogut generar aquesta jornada econòmica entre els nostres socis és una necessitat que tenim. Ara més que mai necessitem la seva col·laboració i, fins i tot, diria que aquells que diumenge no puguin venir, que també retirin la seva entrada"

http://www.radiosabadell.fm/

La verdad es que la frase es preocupante....
Som i serem, sempre arlequinats!

Desconnectat Inda

• Mecenes Or
  • President
  • *
  • Missatges: 8969
« Respondre #39 el: 13 de Gener de 2011, 21:17:03 pm »
 :bandera :bandera :bandera

Aqui ja la copia de la pag web de RS

Joan Soteras: "Necessitem que els socis comprin la seva entrada encara que no puguin venir diumenge"
Imprimir      Enviar   

Sergi Garcés / No és la primera vegada que el president del Centre d'Esports Sabadell, Joan Soteras, demana la col·laboració dels socis i els aficionats del club, però sí que per primer cop s'ha referit obertament a una "necessitat". Argumentant que el club arlequinat no queda al marge dels problemes econòmics que està vivint el futbol en general, Soteras ha assegurat que "tot i el malestar que ha pogut generar aquesta jornada econòmica entre els nostres socis és una necessitat que tenim. Ara més que mai necessitem la seva col·laboració i, fins i tot, diria que aquells que diumenge no puguin venir, que també retirin la seva entrada". Pel president del CE Sabadell és una qüestió de "com se sol dir, 'arrimar el hombro', i això passa perquè vinguin i si pot ser a animar l'equip encara millor". Soteras ha recordat que "sempre demanem que l'equip animi al públic i crec que ho ha fet de llarg", per això també ha volgut fer extensible la seva crida als no socis. "Ara mateix aquí es pot veure millor futbol que a molts camps de Segona A i, si volen més arguments, els hi diré que veuran jugar al tercer contra el segon, que farà bon temps i, estic convençut, que podem acabar la jornada primers. Cal recordar que tots els socis que retirin les seves entrades abans de diumenge a la tarda rebran una entrada de franc pel partit davant el Benidorm CF del proper diumenge 30 de gener.   

Joaquín, feliç
Tornant al partit de diumenge (17h, Canal 33) entre el CE Sabadell i el CF Badalona, els homes de Lluís Carreras s'han tornat a entrenar aquest matí després de la victòria d'ahir davant el Real Zaragoza 'B' a l'anada dels 1/8 de final de la Copa Federació (RFEF). Una de les cares més alegres de la sessió ha estat la de Joaquín Rodríguez, què ahir va tornar a jugar després de tres mesos i ho va fer, a més, estrenant-se com a golejador en partit oficial. El sevillà espera ara poder jugar uns minuts aquest cap de setmana i poder celebrar també el seu primer gol en lliga de la temporada.   

:mmmm :mmmm
ENDAVANT SABADELL¡¡¡¡¡