Autor Tema: MONTES Y SUS IDEAS  (Llegit 3398 cops)

0 Usuaris i 3 Visitants estan veient aquest tema.

Desconnectat SABADELL

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 3097
Re: MONTES Y SUS IDEAS
« Respondre #20 el: 07 de Novembre de 2005, 20:26:09 pm »
Jo estic d'acord amb el Montes Orife i Ivan diaz a la grada

Desconnectat RRACO

• Jugador Prof.
  • Missatges: 665
« Respondre #21 el: 07 de Novembre de 2005, 20:51:42 pm »
Ke coño decis , ¿creeis k Orife se merece kedarse en la grada? , me parece k llevamos ya tiempo viendo futbol para darnos cuenta d k si no a marcado todavia , no kiere decir nada , ya k es de los tres k se salva cada semana , luxa como el k mas , y no le estan dando las mismas oportunidades.Me suena mas a k le teneis mania ...a ver si la semana k viene os kejais d k el ekipo no corre...no estoy d acuerdo y me parece k el tal Montes no tiene muy bien amueblado el coco, cuando vino decia k la plantilla le estava bien y este viernes pasado decia k tiene un ekipo demasiado joven, MAS DE LO MISMO...Al k le joda k juegue d titular Orife k sepa k no es objetivo y k al final ya vereis. :scut

Desconnectat MUTIO

• CE Foreros Arlekinats
  • President
  • *
  • Missatges: 8774
  • Gènere: Masculí
  • MAKINA FOREVER!!
« Respondre #22 el: 07 de Novembre de 2005, 20:57:50 pm »
Veiam. Orife lluita i prou. El problema no és d'ara que no tingui oportunitats per marcar. El problema és que en els últims 3 anys potser ports 5 o 6 gols. Números que parlen per si sols.
Orife és dolent i prou. Dolent també és Madrigal, però aquest és un tio que lluita IGUAL que l'Orife, i cada any ha fet els seus 10 golets. Per mi és el 3r davanter. De totes formes, tan de bo que quan tingui les seves opcions les foti cap a dins. A més és un tio que em cau simpatic.
Forero Més Educat + Millor Forero Forero Més Educat

www.miequipo.es

Desconnectat BeTo

• Secretari Tècnic
  • Missatges: 4696
« Respondre #23 el: 07 de Novembre de 2005, 22:45:15 pm »
A mi l'Orife em cau molt be, pero aixo que es el millor davanter... no se si riure o plorar. A veure, corre com un toro embolao, sense ton ni son, i aixo no serveix de res, despres la meitat de les pilotes no les controla be i falla gols a menys d'un metre, com va pasar la setmana passada. Nano, no ho va fer be la setmana passada i a mes no es regular, aixi que no va jugar ahir. Ara, entre el Madrigal i l'Orife, doncs si que a dia d'avui potser em quedaria amb l'Orife, encara que tambe discuteixo que lluita totes les pilotes, ja que ahir madrigal va baixar a rebutjar boles al nostre area més d'un cop en 5 minuts que va jugar, sembla que es vol espavilar. Jo sempre he comparat l'Orife amb el Kluivert, nomes corre quan veu molt clar que agafa la pilota, res mes (aixo fins aquesta temporada, que en alguns partits, no en tots, ha corregut mes).

Això si, i ho dic ben alt i ben clar, estem molt negatius en tot, jo nomes dic:
ANIMS GALLO, ANIMS MADRIGAL, ANIMS ORIFE, ANIMS MONTES... i aixi passant per tots els jugadors i arribant fins la directiva, el que obre les portes, el que neteja les pipes que menjem al camp... Si no fem pinya, segur que no arribem en lloc  :ko
infantilbsuecia.blo gspot.com

La web de un viaje inolvidable!

Desconnectat liraju

• Jugador Prof.
  • Missatges: 1232
« Respondre #24 el: 08 de Novembre de 2005, 13:08:13 pm »
no estoy d acuerdo y me parece k el tal Montes no tiene muy bien amueblado el coco, cuando vino decia k la plantilla le estava bien y este viernes pasado decia k tiene un ekipo demasiado joven, MAS DE LO MISMO...Al k le joda k juegue d titular Orife k sepa k no es objetivo y k al final ya vereis. :scut

Yo escuche las declaraciones de Montes y decía que la defensa que salió en hospitalet era demasiado joven (De Miguel, Txiki, Criville, Xavi Muñoz y Nandi, creo que fueron), no todo el equipo y fue una reflexión de cara a la grada, para no meterles tanta presión. Me gusta mucho como trabaja Montes y la intensidad que tiene durante los partidos. Si el ve durante la semana que hay jugadores que no corren lo sufieciente como para estar en la convocatoria ¿pq los va a convocar?
C.E. SABADELL, TODO UN PASADO POR DELANTE.