Jo no nego que el Barcelona no patís en la represió franquista, pero també ho van patir TOTS els clubs CATALANS de Catalunya en aquell moment, apart també dels vascos ( i en general tot aquell que no fos partidari del regim). No només el Barcelona!!!!
Aquest país sembla que el unic que va patir el franquisme fos el Barça, i això aquest club i els medis culers s'encarregan de difondre aquestl missatge. Es l'etern victimisme culer. Com es el club gran i el que més ressor mediatic té sembla que es l'unic que va patir, que si que li van robar lligues a favor del Madrid, que li robaren jugadors, etcc... aquest discurs ja m'el conec: es l'etern missatge culer.
I per això son Catalunya, per això representant catalunya al mon. HA, i una mer.....
Tan que es criticar aquí que el madrid rebia ajudes de Franco, o ara del expresident Aznar, que pasa aqui Catalunya. El mateix, el amteix missatge per al inreves, només la unica diferencia es que a l'estat Espanyol el gran club es el Madrid, que segons PPA3 tots els espanyols son del madrid i després del club de la seva ciutat, en el cual tota la cultura espanyola gira entorn del club blanc, amb les ajudes institucionals del govern, hi ha Catalunya es el Barcelona.
Tot te que gira entorn del Barcelona. Si ets català hi no ets del Barcelona aqui es un pecat. Tot català ha de ser del Barça, aquest es el missatge. Hi si no ho ets, ets anticatalanista i en contra de les seleccions esportives catalanes.
Que era el senyor Pujol? Un culer declarat, molt molt amic del senyor Nuñez (amb les ajudes que ha rebut de la Generalitat el club culer). Lo que pasar a Madrid es criticar, pero pasar lo mateix aqui Catalunya i no pasar res. Potser perque els mitjans de comunicació només volem imposar una sola cultura: el catala ha de ser del Barça e independentista, tots els demés ja queden mal vistos. Ara amb Maragall, de quin club tenia que ser? del Barcelona, es clar, quin pecat si fos d'un altre equip, o encara pitjor si fos del Madrid.
Que és TV3? Una televisió el servei del Barcelona que pagem tots els catalans (siguin de la ideologia que siguir). Tots els menmbres de ERC han de ser del Barcelona, perque si son indenpendentistes han de ser del Barça, hai si hi ha algu que no ho és, ha de ser del PP per força. Es la idea. Hi els demés clubs catalans son la escoria, esten bé sempre debaix demanant suport del gran club, pero si un no estar d'acord amb aquesta cultura, pasen les coses que suceixen cada any el mini, o la marginació que pateix l'Espanyol a Catalunya, etc...
Que es la Federació Catalana de Futbol? Una institució ******* del Barcelona.
La meva sensació es que cada vegada més aquest país se esta convertint en una Republica banenera, d'on tot ha de estar centrat en el Barcelona, sino mireu l'exemple de com son rebuts els clubs a la diada de catalunya quan fent la ofrena a l'estatua de Lluis Companys. Jo almenys com a català m'en evergonyeso.
Que consti que jo RESPECTO la opinió de tothom pero no en digueu que Catalunya i al Barcelona son lo mateix, perque no. Catalunya es nutreix de moltes coses, no només de una cultura. I que consti que vaig de bon rotllo
. Pero es la meva opinió.
Buff quina parrafada que he escrit
, pero amb aquest tema les paraules en surtan soles.